22 využívajú Novovešťania a Dúbravčania na spojenie s Tesco Lamač a s Patrónkou,
taktiež slúži na spojenie DNV a Dúbravky s Kramármi (starí aj mladí ľudia k lekárom).
Re #165799 odborniknatepluvodu: nič také netvrdím, ale šokuje ma, že to hovoríš práve ty ja proti prestupu nič nemám, len ti vravím, že na zrušenie budú a sú aj iné linky ako L22.
Re #165798 dunčík: v pondelok o 12.15 sa hrá osemfinále, menovite Slovensko - ČR/FIN ?
To je iné, ako keď hrajú napr. Francúzsko - Bielorusko. Na také zápasy veľa ľudí nechodí.
O 12.15 hod. v pondelok hrajú Slováci, takže si myslím, že návštevnosť bude vysoká a posilnenie by sa zišlo.
dokedy chceš inak trepať do kopcovitého terénu na Kramáre L22 mi ešte povedz ty odborník "odvšadiaľ-všade". Nevieš pochopiť, že tá t-bus trať Vojenská nemocnica - Patrónka má zabezpečiť to, že sa bude dať prestúpiť na Patrónke v smere na Kramáre? Tým pádom okrem L212 sa zavedie aj celotýždňová premávka L211 a využije sa trolejbusová trať.
Cesty ako Dúbravka - NOÚ (34/83+211) a DNV - NOÚ (21+211) sa budú dať vykonať na jeden prestup. Prestúpiť do cieľa cesty po 15-20min cesty nie je tragédia, ale v prestupnom systéme úplne normálna vec! Snáď niesi tak naivný, že ešte čakáš, že L37 a 53 budú v tejto trase premávať až do mesta úplne?! ?
nie je dôvod na posilňovanie "H" liniek! o 12:15 sa hrajú iba barážové zápasy. Keď si pozeral včera ako ja zápas Bielorusko vs. Francúzsko, tak návštevnosť týchto zápasov sa pohybuje do 1000 ľudí.
Re #165786 kecho: už by ste mohli vedieť za tie roky čo sa hrajú MS, že o 12:15 sa hrajú barážové zápasy, ktoré hrajú posledné tímy. T.j. Slovinsko, Bielorusko a čaká sa na jedného z dvojice Lotyšsko/Dánsko (vzhľadom na výkon si zaslúžia výhru Lotyši) a otvorená je dvojka Rakúsko/Nórsko.
a to už prečo? celá DNV cestuje na Kramáre a k NOÚ?! Prestup L21+211/212 by akože nebolo možné uskutočniť? Či prestupnú tarifu máme na srandu králikov?
Ja som rad že nosná električková doprava má konečne adekvátne využitie... lebo čo ja vidím H4 či o 14tej 15tej 16tej aj okolo orindž areny vzdy tam ide tolko ludi ze by bohate stacila sorka B9.5...
Re #165792: 810zssk: No teoreticky by to šlo... napr v Brne majú záložné iba busy a busový Zv hradí komplet električkový spoj.. (už druhá vec je že v prípade takej L8 stojí asi na 66% el. zastávok (alebo v ich blízkosti). ?
Aj v Ba sa to občas robí ale fakt iba v nevyhnutných prípadoch. .. teda že bus ide po koľajách v CMO...
Je pravda že čiastočne je to aj pre tie paragrafy to sa nedá, nikdy sa to tak nerobilo atď... ale na druhej strane ak by sa nemali porušiť platný zákon a vyhláška, ten autobus môže ísť po koľajách iba v určitých trasách...
Skôr mám pocit, že chýba flexibilita na jednej strane sa míňajú vzkm, na druhej sú fanúšikovia natlačený v MHD
Ja osobne idem na zápas MHD až v nedeľu, takže potom budem objektívne hodnotiť, ale tá flexibilita je veľmi zlá aj pri bežnej premávke
A ináč to si teda predstavuješ tak, že nepobrala električka z Kamenného Nám. tak na danú električkovú zastávku dôjde záložný autobus a pôjde po koľajách na Orindž arejna trem? ?
Tak Čechov je tu na tie zápasy toľko, ako keby tu oni boli doma ? (akože aj čiastočne sú).
Linky H sú písané pre istotu už od 8mej. Lebo záchytné parkoviská už sú otvorené, prvé autá prichádzajú okolo cca 9-10 hod. a ľudia sa chcú dostať k zimáku, a môžu to jedine H-linkami.
Niekedy sa ale stane, keďže vodiči majú orientačný CP na všetky H-čka, že pokiaľ ho výpravca ani dispečer neusmerní, tak vodič ide na záchytné parkovisko a premáva podľa CP aj keď tam nie je nikto.
inak ja som nepochopil, načo tie linky jazdia doobeda, keď sú brutálne prázdne... naproti tomu som v pondelok videl na Kamennom, ako sa do električky doslova pchali Lotyši, Dáni a Česi, pričom veľká časť z nich sa do nej nezmestila... efektivita, ako sa patrí