Ja by som z toho Ftáčnika práve preto priamo neobviňoval... ak sa raz na úrovni sponzorov dohodne, že to bude takto, sám toho až toľko nezmôže. Akurát by si do ďalší volieb našli iného panáka, ktorý by mohol mať ešte menší záujem o iné veci.
Avšak mesto by v žiadnom prípade nemalo robiť mŕtveho chrobáka a malo by vystúpiť zásadne proti... keď už pre nič iné, aspoň pekné mediálne divadlo by z toho mohli spraviť a aj nejaký politický kapitál vytĺcť.
a je vidno, ako zrazu po vzore sumracnej zacali do toho clanku prispievat zastancovia DPB. asi zistili, ze ked takto ozaj radikalne orezu dopravu z tej casti, tak ftacnika vynesu ludia nie na rukach ale na vidloch a po tych vsetkych skandaloch co ma za sebou aj belfi, ked je casto spominane, to ze bol v TA3 a je prepojeni s J&T, tak by ho musel odvolat, co by mu zase sponzori neodpustili.
zdravim, ako je mozne ze este stale na ivecu citelis z cunova linka 91 pise stale vo vozidle zast Novy most a takisto aj v 1 z elektriciek dnes rano som si vsimol smerom na ZP- hlasili novy most ale na tabulke pre zmenu spravne uvedene most SNP...
zdravim, ako je mozne ze este stale na ivecu citelis z cunova linka 91 pise stale vo vozidle zast Novy most a takisto aj v 1 z elektriciek dnes rano som si vsimol smerom na ZP- hlasili novy most ale na tabulke pre zmenu spravne uvedene most SNP...
Dnes som videl v Dúbravky električkovú linku č.9 /pripomenulo mi to výluku v Rači/, mám taký pocit, ako by sa DPB chystal zrušiť inku 34 /asi na veľmi dlhú dobu, keďže nákup t-busov v nedohľadne/ a a-busy použiť na Dolné Hony.
Ak je to tak ako predpokladám, zasa si to odnesú Dúbravčania.
1. V čase špičiek budú mať linky väčšé interval ako v čase sedla. To znamená, že ráno bude dlhší interval medzi spojmi ako cez deň. Je to normálne? A je to bežné?
2. Naozaj budú nasadené KAROSY? Ak áno, vie vôbec koľko ktorý druh autobusov má rokov? Veď 15 rokov majú Ikarusy a KAROSY majú 21 rokov, teda viac ako v správe povedal DP.