Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: david1 #193221:
Nie (už odpovedali iní). Ty si odborník na koľajové trate?
Reply on: doubleA #193220:
S tou traťou sa asi naozaj niečo robiť začne, ale mám obavu, že rekonštrukcia to asi nebude. Ja som videl pred 2 týždňami v úseku medzi Žilinskou a Šancovou behať po trati 4 chlapov, čo študovali koľajnice a niečo tam merali, bolo tam prítomné aj dispečerské vozidlo.
Reply on: doubleA #193220:
Tá šedá dlažba je tam od výstavby tej prístupovej komunikácie.
Reply on: david1 #193216:
A máš ten názor nejako podložený? Ja, Valec, Mike, Zlošuk a ďalší sme svoj názor vyargumentovali.
Reply on: doubleA #193220:
skôr by som povedal že sa kontroloval stav pre prípravou projektu na modernizáciu...
Reply on: doubleA #193220:
Trať pred NBS sa rekonštruovala vtedy keď NBS stavali/dokončovali, niekedy cca v rokoch 2002-2003
Reply on: doubleA #193220:
Havarijný stav je od Mýtnej smerom k stanici+obratisko. Tebou spomínaný úsek bol už rekonštruovaný po častých výkolajach na výhybke smer Obchodná-Radlinského.Keby bola vôla vedia to sprevádzkovať aspoň do núdzového režimu.
začali opravovať električkovú trať na hlavnú stanicu? dnes som išiel tade 31 na račko a pred NBS na trati bola tá šedá dlažba, pred tým tam boli tie krivé panely nie?
Reply on: david1 #193216:
Problem je ze to nevies dost dobre vyrargumentovat.
Reply on: Valec #193207:
=Ano tak som to myslel aj ja.. že 15 min na hlst. a 15 na filiálku..
Reply on: S499.1023 #193206:
No a zase podla nazoru môjho a iných zase zbytočná nie je. Hold máme na to každý iný názor.
Reply on: kecho #193214:
Tí imobilnejší by iste radšej počkali na tretí cyklus, ako barierový podchod... ?
Reply on: TeBeCe #193213:
ako som tak minule sledoval, tak podchodom to má rýchlejšie ako na tretí cyklus zelenej 🙂
Reply on: dyspozytor #193211:
tak daleko v DP nikto nerozmysla,preto konecna je uz na prve, cez krizovatku ludi nevozi.
Reply on: Andreas.Papak #193210:
Vzdialenosť medzi Filiálkou Hl.stanicou je vzdušnou čiarou asi 1500 m a výškový rozdiel 20-30 m,tak neviem ako by tá trať viedla.Musela by ísť do esíčka a tak si neviem predstaviť tie oblúky aby naviazala na trať Hl.stanica-Kúty a bola prejazdná v tom smere.
Jedna otázka pre znlých miestnych pomerov. Linka 43 má konečnú na Patrónke v smere do CMO, alebo ide ešte jednu, na Patrónku za križovatku? (Bývalá výstupná). V CP vidím len jednu zastávku Patrónka, tak sa pýtam, že o ktorú sa jedná...
Keby totiž obslúžila obe, odpadla by nutnosť prejsť podchodom na protilahlú zastávku...
Reply on: S499.1023 #193209:
Nie...
Reply on: Andreas.Papak #193208:
A vieš, kde je Filiálka a kde je hlavná stanica?
Reply on: S499.1023 #193206:
Jediné čo ma napadá je, že by sa z filiálky nejako urobila trať na hl. st. Či už pod zemou, alebo nejako inak, príde mi to ale zbytočné 😉

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.