Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Ike #194488:
ok. tazke iba dohady vycucane z prsta na zaklade viacnasobnych teoretickych vykonstruovanych predpokladov subjektivneho vnimania 😃

len ja sam som za tych cca 12 rokov vyradil 3 nove tabulky. 😃

ked cches presnejsie statistiky, co tak zistit pocet evidovanych vozidiel? to je urcite presnejsi ukazovatel ako pocet vydanych tabuliek...
Reply on: 810zssk #194499:
tych liniek bolo viac, skoncili niekedy v polovici 50-tych rokov.
Reply on: TeBeCe #194498:
Kedysi jazdili aj nocne spoje na trase Savoy - hlavna stanica 🙂
Reply on: draxter #194497:
iba sluzobna, ale nocna ?
http://imhd.sk/ba/galeria-media/galerie-gt-vyhladavanie.html?&ghp=408&ghg=#15474-7949-7950-na-sluzobnej-linke-408

ci pocitaju sa aj silvestrovske, vianocne a letne festivalove?
chcem sa spýtať, kedy jazdila naposledy v BA nejaká nočná linka v električkovej forme a ako bola označená. Díky.
Reply on: Error 0x007 #194493:
Reálne by stacila aj jedna stopa na Drotarskej aby sa urobila okruzna L64 napr. Jelacicova-Safranova-Budkova-Jelacicova
Reply on: Error 0x007 #194493:
opravujem: 4-minutovom intervale (uz tu zacinam pisat po nemecky...)
Reply on: Marcelllooo #194486:
Myslis si, ze Autoslava alebo aj cely Koruptistan ma dost peniazi aby si mohol dovolit taky drahy špás ako je tunel pod Dunajom? Este aj vo Wiedni, a rakusko je jedna z najlepsich krajin co sa tyka vystavby tunelov, sa krizovania Dunaja uskutocnuju cez mosty
Reply on: Marcelllooo #194457:
Tahat tam troleje su vyhodene peniaze, skor by sa mali stavat TT v kopcovitych regionoch, teda v zapadnej casti mesta, napr. TT cez Mlynsku dolinu co by spojila DD zo zvyskom sveta, alebo TT Drotarska, aby vznikla jedna ucelena linka 41 a nie ten nezmysel 64+41, co by aj vyriesilo problem ze treba mat nejaku zbytocnu linku na TT Hrobonova...

S tou TT na linke 68 by si dost oslabil kapacitu, lebo uz teraz tam jazdia medvede v 4-minutovom takte su vzdy riadne naplnene... a ziadneho medveda s tykadlami nemame...
Reply on: Marcelllooo #194451:
Tipujem, ze aj keby elektricka bola postavena na Vmax > 50-60 km/h a vsetky krizovatky mimourovnovo riesene, aj tak by si to nepovazoval za nosny system lebo by to este stale bola zla, zla elektricka...
Reply on: Marcelllooo #194478:
Ešte k D4. Po jej otvorení sa situácia v Petržalke ešte zhorší. Žitný ostrov si bude krátiť cestu ráno do centra mesta cez Petržalku.
Reply on: Marcelllooo #194478:
v Španielsku premávajú rýchlovlaky s rýchlosťou do 200 kmh. Nedávna nehoda v Santiago de Campostela sa stala v oblúku s maximálkou 80 kmh. Chceš mi teda povedať, že tieto rýchlovlaky v Španielsku sú slabým článkom na úrovni okresnej cesty?

Evidentne máš problém s matematikou. To, že ročne na Slovensku pribudne percento automobilov vypovedá v Bratislave o niečom? Skúmané územie "Slovensko" je príliš veľké na tak podrobné štatistiky ako dopravné systémy potrebujú. Spýtam sa Ťa inak: Ročný populačný prírastok na Slovensku bol v roku 2001 -2 %. Aký prírastok bol v Kecherovciach?

Potom nahraď "populačný" s "počtom vozidiel" a "Kecherovce" s "Bratislavou". A k tomu prirátaj tranzit na ktorý sa relatívne prenáša prírastok vozidiel s krajín, kde majú jeho účastníci vozidlo registrované.
Reply on: Marcelllooo #194478:
No a ,kde konci Panónska resp.Dolnozemská. Na súčasných mostoch ,kde sú aj dnes každodenné zápchy. Bude sa to ,len zhoršovať. Južné mesto prispeje na infraštruktúru vybudovaním svetelnej križovatky a pod. no viac určite nie. Električka nie je vôbec najpomalší článok v doprave. V centre bude určite rýchlejšie ako súčasné vedené busy cez Apollo alebo SNP.
Na Štúrovej ,nám SNP až po Obchodnú máš povypínané semafory a električky idú prakticky bez zdržania.

Bez prefinancovania podzemnej dráhy štátom resp.EU je to ,len utópia. Bratislava je zadĺžená na min. 50 rokov dopredu.
Reply on: Marcelllooo #194479:
Na základe čoho mám pri rýchlejšej spotrebe evidenčných čísel uvažovať o úbytku áut? To je nejaká Marcelllooova matematická axioma na základe ktorej si počítaš aj popularitu v bytovom dome a v Petržalke?

Istý si nie som, neexistuje žiadna iná relevantná štatistika ako počet vydaných tabuliek pre daný okres(y). Sú to len moje dohady. Ak by sme mali údaje o počte vozidiel vyradených z evidencie, predpokladám, že by sme mali približný odhad počtu vozidiel v okrese.

To, že sa tabuľky s EČV míňajú rýchlejšie môže znamenať aj to, že sa vozidlá aj viac vyraďujú. Každopádne, pri pohľade na cesty je geometrický rast pravdepodobnejší variant. Okrem toho, trend počtu registrácií vozidiel je tak vysoký, že ak by bol podobný trend vyradení z evidencie potom by sme doslova šrotovali mladé autá. BL je v obehu tri roky, nepredpokladám, že by sa významné množstvo vozidiel so značkou BL vyraďovalo, pokiaľ sa nejedná o individuálne a špecifické dôvody (nehoda na totálku, strata tabuľky a pod.).

Reply on: Valec #194482:
Lebo to maju na x rokov vopred dohodnute s mestom, najma po financnej stranke...
Reply on: 810zssk #194480:
robilo sa x-studii este v 80 rokoch ako aj aktualizacie v nasledujucich. Vzdy vyslo, ze premostenie je nevyhodne a bolo zamietnute. Vid projekty Metroprojektu a PUDOSu.

s premostenim po Starom moste sa ratalo len v docasnom variante zatialco by sa pod Dunajom dokoncila finalna stavba. 1. etapa mala byť Petrzalka - cez Stary most k dnesnej Eurovei. pocas jej sprevadzkovania sa malo budovat tunel pod Dunajom a podzemna cast od dnesnej Eurovei na Hlavnu stanicu.
Zdravim,
vie mi niekto poradit, ze kolko stoji spiatocny listok Bratislava-Petrzalka - Eisenstadt?
Dakujem velmi pekne 🙂
Reply on: Marcelllooo #194481:
Priemerná rýchlosť 45 km/h určite nie je priemernou rýchlosťou žiadnej mestskej linky hoc aj segregovaného systému nech by to bol akýkoľvek. Takúto priemernú rýchlosť síce dosahuje napr. linka U79, ale na MEDZIMESTSKOM úseku z Duisburgu do Dortmundu... mestský úsek ten priemer značne zníži.
Reply on: Valec #194482:
inteligent zvládne aj chaos ... aspoň vidíš rozdiel v metnálnej výbave medzi BA a Viedňou ....
WL informuje cestujúcich, čo a v ktorých úsekoch bude v najbližších 4 rokoch rekonštruovať na linke U4...
http://www.wienerlinien.at/eportal/ep/bvContentView.do?contentTypeId=1001&contentId=31666&programId=62924&channelId=-45100

Na porovnanie, u nás o tom nevedia cestujúcich informovať niekedy ani týždeň vopred.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.