Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Max #203888:
a este stale stoja ?
Reply on: Ike #203885:
Vzhľadom na to, že anténa je po obvode karty neviem si veľmi dobre predstaviť, ako by sa dala zlomiť tak, aby ju to nepoškodilo. Ja mám takto zničenú BMKčku a tým pádom nejdú ani bezkontaktné platby.
Reply on: Max #203884:
Ono to pomôže, ale napríklad mne sa pred týždňom odlepila tá klientská časť (teda kde sú údaje s menom a fotkou) od karty ? takže mám prázdnu kartu a potom priesvitnú nefunkčnú nálepku s údajmi ? A to som to stále nosil v tom obale. Aj teraz. Našťastie nikto nechce, aby som to z obalu vyberal
Reply on: terezkax #203880:
Si si istá, že nefunkčnosť karty bola spôsobená jej zlomením? Moja karta je tiež zničená a funguje. Pred podniknutím určitých krokov by som ešte vyskúšal funkčnosť karty na aktivačných termináloch (väčšinou umiestnených na fakulte)
Reply on: terezkax #203880:
Pripadne aj pouzivat taky plastovy obal na tu kartu, aby sa ti neposkodzovala pri ceste mhdckou...
Reply on: Juraj76 #203881:
Ty si ešte stále nepostrehol, že autobusy na CNG sa už kupovať nebudú?
Reply on: terezkax #203880:
Žiaľ neuznajú. Ak škole vydanie náhradného ISICu trvá nekonečne dlho (niekde to zvládajú do dvoch dní), tak máš ešte možnosť dať si prepísať električenku na nejakú inú kartu (ak takú máš).
Každopádne, pri prepise potrebuješ potvrdenie o zablokovaní toho zlomeného ISICu.
Reply on: Kamil Susko ml #203863:
K bodu 5: Nestačí len ďalší nákup električiek a trolejbusov, treba aj ďalšie nové autobusy. Tých treba 2x viac ako ich objednáva teraz. Veď Karosy majú viac ako 20 rokov a je ich 60. A nové autobusy idú yase len do Petržalky a ako poznám Belfiho a spol. do Trmnávky, aj keď tam nie je žiadne staré vozidlo. A už dlhodobo sa odmietajú nakupovať nové plynové autobusy (tender na ne mal byť už pred 6 rokmi)!
prosim poradte, pokazil sa mi isic ( je nalomeny, vo vlaku uz nefungoval), mam tam elektricenku este do 22., uznaju mi to revizori (nemaju odkial zistit, ze tam mam platnu elektricenku, nemam ani listok o zaplateni), resp. uznaju to neskor pri dokazovani toho, ze to je skutocne pravda, alebo budem nespravodlivo platit nekrestanske peniaze? do 22. nestihnem mat ani novy isic a naozaj sa mi nechce pri mojich nespocetnych cestach touto skvelou mhdeckou platit za nieco, co som uz raz zaplatila
Reply on: N/A #203878:
Trošku to pletieš dohromady. MAN a AEG dodávali jedny a tie isté električky - MAN mechaniku, AEG výzbroj. Tieto firmy potom spadli pod koncern AdTranz (dnes Bombardier).
Siemens v súčasnosti dodáva trocha iné električky, nie tie isté.
Reply on: diwi #203690:
Tebou spomínané električky nie sú nové, ich rok výroby je 1994-1997 (2101-2170) a od roku 2009 sa začali modernizovať.
Koncom 80 rokov im dodali prototyp v počte 3ks 2701-2703. Výrobca bol MAN, neskôr AEG, v súčasnosti SIEMENS.
Inak tie električky mám naozaj rád. ?
Reply on: Petto #203876:
Mmcité.
Nove pristresky na "zmodernizovanej" elek.trati robil JCDEAUX ci DPB ?
Reply on: S499.1023 #203868:
Ja mám skôr pocit, že v ČR (v SRN regio bus dopravu moc nepoznám) sú kraje, kde je tých poznámok ďaleko menej aj v autobusovej doprave.
Reply on: Ike #203871:
Medzitym do toho prisli vlaky zadarmo, tak to nikto nezrusi 🙂
Reply on: Petto #203872:
Jasné 😃 ušlo mi "či koľko" ?
Reply on: Ike #203870:
Ironia ?
Inak čo bude s L41 keďže TR neobhájila?
Reply on: Petto #203867:
150 rokov? ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.