Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Mischo1 #205174:
3+8 sú ideálne tak ako sú teraz 🙂 a s tou linkou 4 je to logický krok najpreťaženejšia linka... 5ka kedyis bývala viac, ale keďže len 4 chodí celodenne pod most SNP pomohlo by to viacej 😛
Reply on: Petto #205171:
možno 84 sa úplne zruší, resp tka bude nahradená a predĺžená to vyzerá 🙂 myslím si že to je dobrý nápad 😃
Reply on: CraneMan #205175:
V pláne to nie je, ale obojsmerná trať na Vajanského by sa zišla, pretože výluky na Jesenského sú časté a po nábreží by to aspoň v čase výluk bolo praktickejšie
Najrýchlejšie spojenie Petržalka - Dúbravka (hlavne v čase špičky) je aj tak 92 + prestup na Patrónke, len ten interval.
Reply on: Mike #205169:
Ďakujem. Potom to hodím aj sem a kopia pôjde aj do DPB.
Reply on: CraneMan #205175:
Asi nie ale L6 by šla cez Jesenského na Šafarikovo do Petržalky....
Reply on: Mischo1 #205174:
Plánuje sa reálne spraviť z Vajanského nábrežia odbočka doprava na "električkový" most?
Reply on: david1 #205172:
Skôr by som to spravil takto, že sa L6 potiahne do Dúbravky a bude mať celodenný inteval, jazdila by Petržalka- Dúbravka, L4 skrátil po Karlovu ves, a znova zaviedol L7 Vinohrady- Šafarikovo nám., L8 a L3 by chodili cez Jesenského na Šafarikovo nám.
Reply on: david1 #205172:
Popri 4,5,6,9 v KV dalsia elektrickova linka v Karlovke ? Naco ? aj tak drviva vacsina vystupuje na Molecke . Este ked tak tu 6 modifikovat do Petrzalky mi pride OK.
Reply on: Petto #205171:
Ak som to dobre dobre čítal. Čiže okrem L1 Petržalka -Stanica bude nová el.linka aj Petržalka- Dúbravka . Skôr useknú L83 alebo L84. Karlovka o nič nepríde. Skôr naopak. Budú tam premávať nové eliny.

Reply on: VLK #205170:
No Dubravka a Karlovka budu "nadsene" ,ak vznikne taketo spojenie cim sa urcite nieco sekne z liniek 4,5
Reply on: Valec #205160:
linka Petržalka - Dúbravka vznikla na DPB a zatiaľ ich to nepustilo...
Reply on: Technopol #205168:
http://www.minv.sk/?kontakty-26

http://www.minv.sk/?krajsky-dopravny-inspektorat-1

(dopravno-inžinierske oddelenie)

a kópiu môžeš poslať aj na odi@bratislava.sk
Reply on: 810zssk #205167:
Keď sme pri tých semafóroch, hľadal som na stránke KDI kam mám poslal žiadosť o zmenu prevádzky semaforov ale nič som nenašiel, vie niekto pomôcť ?
Reply on: Error 0x007 #205164:
On mozno doprave rozumie, len prave na jeho priklade sa ukazuje preco je nebezpecne ak rozhoduje clovek co rozumie len doprave. Same funkcionalisticke riesenia ignorujuce kvalitu verejneho priestoru a vseobecne atraktivitu verejnej dopravy. No a potom semafory, ku ktorym ale vieme preco sa staval tak ako sa staval...
Reply on: neoBB #205165:
Bolo na DOD vystavené 😮 Veď stačí pozrieť galériu vozidla
Caute viete mi povedat v akom stave je vozidlo #1414 uz je skoncena rekonstrukcia?
da sa niekde toto vozidlo vidiet? Diki.?
Reply on: 810zssk #205163:
A on sa na zaciactku miestami javil ako clovek, ktore rozumie doprave, ale tolko zodpovednosti na jeho pleciach ako Hlavny Semaforovy Inzienier bolo prenho asi moc a uz jeho vyjadrenia su na urovni upratovacky, radsej by si mal doma kreslit svoje fiktivne linkove vedenia nenosneho systemu...
Reply on: Valec #205160:
Schlosser by mal ist do kuta suchat nohami a hanbit sa za to co po sebe zanechal, nie sa este k niecomu vyjadrovat. To mal byt prvy odvolany clovek po vymene vedenia.
Vie niekto čo je s 6801? A kedy sa zaradí do prevádzky?❓

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.