Skús si sadnúť a na papier napísať odchody el. liniek: Tak aby z Trnavského mýta smer centrum nešli naraz 4 a 8 -t.j. linky na Špitálskú, ďalej 4 a 9 - linky do Karlovej Vsi, ďalej aby mali linky 5 a 9 z Obchodnej smer KV nejaký rozumný preklad, ďalej linky 4 a 6 z Jesenského smer KV a ešte nejaký rozumný preklad liniek 4 a 5 do Dúbravky - v žiadnom prípade nie že by išla 5ka za 4kou, dobré je to aj tak ako je to teraz - 4ka ide 2 min za 5kou (aspoň na papieri. Ak sa ti podarí vymyslieť nejaké normálne odchody/preklady, tak musíš ešte vymyslieť opačný smer. Pri takomto vedení liniek by proste nejaký rozumný preklad NEBOL možný.
z piatka na sobotu som zahliadol od sitiny smer lafranconi nejake dve bezove/biele citara kratke (podobne ako ma bukurest). siel som spodom, takze viac neviem. odpredaj? alebo nova varka pre niektory DP?
Ale tí, čo začínajú pravidelnejšie využívať regionálnu dopravu po zavedení IDS (áno, aj takí sú), sa už pri busoch orientujú hlavne podľa 3 ciferného IDS čísla.
To sú odchody smerom do Senca, potom hodina nič, a zase sa to opakuje, a potom zase a zase. Vždy boli a stále sú takéto odchody. Odkedy jazdia vlaky v takte, pridali sa aj vlaky do tej časovej polohy. Nielen mne sa už stalo, že SAD DS odišiel o 6-8 min. skôr, a nemal som šancu na nič iné ísť, pretože Slovak Lines tiež odišiel v tom čase a vlak tiež. Preto sú tie autobusy také ľudoprázdne...
Zatiaľ sa nikto neorientuje podľa IDS-čísiel liniek, lebo je to novinka, dovtedy sa tiež orientovali nápismi Borinka či Jelka, aj keď to bol úplne nelogický cieľ. A keď už ide nejaký autobus v smere, kam ten neznalý chce ísť, teda čaká na tej zastávke v tom smere, snáď by sa opýtal vodiča, či nejde aj do Stupavy. ?
Regionálne linky ešte vôbec nie sú zakotvené v hlavách ľudí, lebo sa to ani nedá - viď chaotické linkové vedenia, takže zbytočné si robiť z toho ťažkú hlavu, čo ak si to niekto zmýli: všetci vieme, že SL busy chodia chaoticky a že neprebehla žiadna optimalizácia, takže aj tie čísla liniek sú chaotické, aj trasy, tak ako to bolo doteraz, max. sa pridali čísla, ale podľa nich sa zatiaľ neorientujú ľudia. Pripomienkovať sa to bude dať, ak už prebehne optimalizácia, zatiaľ je to zbytočné, veď všetko je po starom, ako to bolo doteraz už desiatky rokov. Veď aj v tých CP je to tak uvedené, že 108442/232 -630- veľkosťou písma 2,5. Taký neznalý si to ani nevšimne, že to je linka 630, takže bude sledovať cieľ, rolujúce nácestné zastávky.
Mali by ten spoj prečíslovať v Stupave na 219, tak ako aj náš spoj sa prečísluje v Senci na 659.
Okrem toho, čo píšeš, by prehodenie trás 8 a 9 v centre malo ďalší negatívny dopad. Buď by išli naraz (v minútovom odstupe) dve linky z Trnavského na Špitálsku (8 a 4) a tiež z Trnavského k Blumentálu (9 a 2) alebo dve linky smer KV (9 a 4). Dnes je v oboch situáciách približne preklad (3-5-3-5 min).
Ešte doplním, že na CP na zastávke som videl pri všetkých (!) spojoch do Marianky obidve čísla liniek - čiže 215 aj 219. To je tiež mätúce keď tých 219-ok tam ide za týždeň koľko? Jedna alebo dve či tri? A je to veľmi malým písmom, niekto to ani nemusí dobre vidieť - navyše ak je už vonku tma..
3; To sú odkiaľ kam odchody? Myslel som, že zo ŽST Senec, ale tam predsa SAD DS nejazdí.
bonus - upresním, najskôr mi tam ten lístok nešiel strčiť a keď sa mi to podarilo, tak som bol prekvapený ako hlboko som musel kým mi ho konečne označil.
Prečo je tak dôležité spojenie spod Mosta SNP na Obchodnú? Čo také dôležité sa tam nachádza? Roky tadiaľ chodím a neviem. Ak niekto cestuje na linky smer Lamač a Devín, môže z L5 prestúpiť na nábreží, nemusí nastupovať pod mostom. Ak niekto ide smer AS, má na to trolejbusy na Kollárku alebo električku na Šafko... Jedine neviem, koľko ľudí sa potrebuje dostať z Obchodnej na L901 ? ? ?
V reále ide 4ka dlhšie ako 1 min. oproti 9ke zo Špitálskej do Karlovej Vsi. Veď v prac. dni ide 9ka 3 min. po 4ke (smer do Karlovej Vsi) a cez tunel ju dosť často predbehne. Podobné je to aj cez víkend.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.