Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: JerryBA #222859:
Tak som si spomenul na tie červené nápisy v jednom autobuse MHD, keď som pred cca 40 rokmi cestoval do/zo školy. Jeden bol zmenený na AK STOJÍ, DRŽ SI! a druhý na PRI NÁSTUPE SA PREUKÁŽTE PRDPLATNÝM CESTOVNÝM LÍSTKOM STATNÝM SPOLUCESTUJÚCIM (pôvodné znenie - "pri nástupe sa preukážte predplatným cestovným lístkom ostatným spolucestujúcim" - to bolo v časoch, keď bol zavedený nástup zadnými dverami pre držiteľov "električeniek").
Reply on: JerryBA #222859:
Však toto. Keby to dali o okno viac dopredu, tak by to nezavadzalo ani sediacim a aj stojaci by na to lepšie videli, kedže by im nezavadzala hlava sediaceho.
Reply on: Ibiza #222852:
Hlavne tá prvá je asi určená pre stojacich. ?
Reply on: Lukyno87 #222854:
TEDOMY budú asi hlavne ako záloha. Budúci rok ich možno budú používať na náhradnú dopravu za električky do Karlovky a Dúbravky.
Reply on: Trolley #222839:
96 a 63 idú vždy spolu a vyslovene poloprázdne. L61 naopak vozí balíky... Na Galvaniho bohate stačí 96 a neskôr predlžená 205 alebo 204..
Reply on: Ibiza #222855:
Omyl - hlavne, ze Recar/Pigmedia dostal zaplatene...
Reply on: N/A #222853:
Hej, presne tak. DPB má úplne u prdele cestujúceho, hlavne že dostal zaplatené za reklamu.
Keď sa zaradia do prevádzky 2037 - 2046 začnú sa vyraďovať TEDOMY, alebo budú nejaké iné zmeny alebo presuny krátkych autobusov medzi vozovňami?
Reply on: Ibiza #222852:
Však ten kto tú reklamu zaplatil ?
By ma zaujímalo, ktorý blbec vymyslel lepenie tých reklám rovno na úroveň hlavy sediacich osôb. Ten čo sedí aj tak nemá šancu tú reklamu prečítať, len mu zavadzia vo výhlade z vozidla!
Reply on: Rary #222849:
No, a k tomu si pripočítaj ešte tak polhodinu na jazdu na konečnú, plus presun do vozovne, plus nejaký čas na ukončenie vo vozovni... a už máš k tomu ďalšiu hodinu.

Mimochodom, posledná 201 ide z Čiližskej o 23:38 a do vozovne príde o 0:12. Takže ukončenie služby je o 0:32.
Ak sa bavíme o trolejbusoch
Veľa spojov?pozerám a tak max ide poslední o 23:15.
Reply on: Rary #222845:
Uz letme nahliadnutie do CP naznacuje ze to tak nie je, kedze po 23:00 este ide kopa spojov.
Reply on: Rary #222845:
Tak trolejbusy sú vypravované z dvoch vozovní. Ak by si jazdil za Vozovňu Hroboňova, tam končia veľmi neskoro linky 201 a 202. (Asi 5-6 služieb má ukončenie po polnoci, ale dosť veľa ich končí medzi 23:30 a 0:00).
Až do 0:30?aha ja som si myslel ze končia večer tak max o 11stej a nie 0:30?
Reply on: Rary #222843:
Nie. Ranné nástupy sú od 3:30, najneskorší je veľmi cca okolo 6:00 hod, potom končia najskôr okolo 9. -9:30, ale v tom prípade ide o tzv. delenú smenu a daný vodič robí ešte poobede. Ináč končí ranný vodič striedaním na trati, ktoré býva okolo 12-13-14. hod a najneskoršie sú aj po 15tej. No a poobedné potom končia najskôr okolo 19. hod a posledné +-okolo 0:30.
A pracujú aj tak ze ráno začnú a poobede idú domov?či také smeny neexistujú?
Reply on: Rary #222841:
Jazdia zvyčajne 4 dni ráno, potom 2 dni voľna, potom 4 dni poobede a potom dva dni voľna a tak dokola. Ale niekedy ešte aj ten prvý deň voľna robia službu, takže v praxi je to potom 5 dni robia a den voľna. A potom sú aj takí vodiči, čo robia iba od pondelka do piatku.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.