Turbo: akoby som Mikiho premiera pocul... S tou vuolou... ;)))
Andy: mne sa kremova nehorazne paci ! Stare SMky, T2 a T3 a K2... secko krasne sfarbenie. Podobne ako 14Tr01
Andy:
Proti takym reklamam som aj ja, ale som za celoplosne. Vcera som sa stretol s Dusanom a ukazal mi nove fotky z Prahy. Take pekne reklamy - napr. Kofolova KT8D5 a pod. Preco to u nas nie je??? Vsak niektore reklamy su uz velmi dlho - napr. Tic-Tac. Ale to je malo. Nech sa dohodnu s Recarom na dlhodobej reklame (povedzme 5 rokov) - ta sa natre PUR-om a sem-tam sa ocisti acetonom. To mas zaroven "antigraffitiacke" riesenie. U nas ale kazdy mysli iba na zisk, o tom ako to bude vyzerat nikto nerozmysla. Kde nie je vola, ide o peniaze. Kde je vola, da sa spravit vsetko (takmer).
Turbo: Ja som proti celoplosnym reklamam a proti reklamam vobec. Napriklad ked bola reklama na tarabanku, tak to strhli, a doteraz maju niektore trolejbusy cierny stvorcek pri dverach...
Turbo: Asi preto, ze su drahe. pamatas na stare zlate casy, ked boli celoplosaky ako Minolta ? Tie boli pekne... Ale ja by som mozno aj privital vsetky vozy v unifikovanej farbe, ako to bolo za komancov a s tym istym farebnym prevedenim. Dokonca 14Tr by som dal do farieb 14tr01, cize ako boli vozy 61-63.
Juro: Heh, to moju kartu zase 95% revizorov nevie precitat. Zevraj je poskodena. Jeden revizor mi doporucil, aby som ju menej varil v polievke, lebo vraj ked sa elektricenka vari v polievke, nici sa tym karta (o tom nepochybujem). A raz kvoli tomu volali niekde na centralu a zistovali si platnost podla rodneho cisla.
Ja by som tak natrel trolejbusy s vynimkou 15TrM a tych 14Tr, ktore budu po modernizacii - teda generalka + vymena MG za staticky menic a pod. Ale nie na vsekty vozy. Aj tak by som privital najma viac reklam. Aj na K2S (celoplosne) a trolejbusoch. Preco ich mame tak malo . V Prahe maju take pekne celoplosne reklamy, preco nemame aj v BA take? A nie iba na tramvajach, ale aj dratolezoch a gumokoloch...
Vcera som si bol overit do kedy mi plati elektricenka (kupon) a po prilozeni k domyselnemu zariadeniu v predajni v podchode na Hodzovom namesti som zistil ze az do 5.12.2006. Tato informacia ma velmi potesila a dakujem DPB za tu to milu spravu. Uz ani krive slovo na DPB.
Nie je to az taka blbost. Teda konkretne linka 12 a 14. Aspon je rovnomerne vyuzitie kapacity, lebo linka 12 su supravy a na 14-tke premavaju kacice. Keby bola linka 12 na povodnej trase so supravami, tak by bola nerovnomerne vytazena (z Ruzinova by sa vozilo viac "vzduchu"), keby na nej boli kachny, tak by bola Dubravka a Karlovka slabo obsluzena (prepchate vozy). Ako je to u autobusov neviem, ale mam pocit, ze niektore linky sa naozaj zbytocne rozsekavali, lebo na dvoch kratsich linkach je v koncnom dosledku viac vozov ako na jednej dlhej. Navyse tie "zbytocne rozseknute" linky byvaju casto s rovnakymi vozidlami a podobnym intervalom.
1408 je velmi pekny...
Tarozdelena 12ka je blbost. Napriklad keby nebola rozdelena, tak by som sadostal do dubravky bez prestupu. To iste plati o linke 34. Aj tou by som sa dostal bez prestupu do Dubravky. Lenze DPB musel rozdelit obidve linky ako u debilov. Vsak aj ich nieto raz rozdeli.