Ahaho co som nasiel: http://www.dpb.sk/vyrocna/vyr_spravy.htm - nova sprava za rok 2003 (ak som skory, tak sorry). Mimo ineho sa v nej objavuje: "zabezpečenie nevyhnutnej obnovy vozového parku MHD, a to nákupom a modernizáciami (nákup 1 ks nízkopodlažného trolejbusu, modernizácia električiek K2 a T3, ...)" tststs...
Srat na spisovnu anglictinu ... Kto chce, pochopi.
Tie stare HGK su fakt fajn. Akurat jedina skoda, ze maju tie papundeklove Duwag sedadla, inak su super - jo a nemaju horolezecky vystup typu Sanos, ale tri schodiky
Dneska som bol s Mikeon vo Viedni, takze som este cerstvo nabruseny z S-Bahna.
Prekvapujuco som bol v niektorych veciach znechuteny aj nad viedenskou MHD - posudte sami:
Do ziadneho menejcenneho pomocneho dopravneho prostriedku (=gumokol naftovy, resp. plynovy), ktory spravuje Wiener linien neodporucam nastupovat. Gumokoly su totalne spinave, horsie ako nase vozy. Kupodivu v nich nic nesmrdi. Inak pozitivne hodnotim konstrukciu np gumokolu Graf and Steyr, v ktorom aj ked prazi slnko sa citim super pohodlne, dobre sa mi dycha a pod.
ULFy chodia klasicky ogrcane a spinave, aj ked to je este v pohode a na spominane gumokoly sa to nechyta.
Sokovalo ma to, ze stare serble, ktore su krizence Sanosu a Ik280 maju automatiku. Inak celkom pekne vozy a v ramci nostalgie dobre zvezenie. Mimochodom kupodivu starsie vozy boli menej spinave, ako tie nove np.
Nachytal som na U6ke paskvil zlozeny zo starych a novych tramvaji, ktory kupodivu plynule akceleroval aj brzdil. Normalne som bol sokovany
Poznatok tykajuci sa cestovneho: Keby sme si dali s Mikeon pobliz Pistaplajcu zmrzlinu, vyslo by nas to cca. tak draho, ako spiatocny listok na zug BA-WIEN Znamena to teda ze zlocinecka spolocnost ma cestovne super lacne
Jo a stretli sme po ceste dve individua - jedneho ozrana v tramvaji, a jedneho co zobral peniaze (naco mu bolo povedane "I haven't any Euro", ale po anglicky asi nechapal)
Odporucam skvele vyhliadkove miesto .... HGK tam chodi na taky kopec k televiznej vezi a je tam super vyhlad, aj panorama by sa dala nafotit...
Vo VOR magazine bol kratky clanok, z ktoreho som svojou chabou klingoncinou pochopil, ze nejaky 16-rocny typek spravujuci fanusikovsku stranku o viedenskych S-bahnoch dostal od generalneho riaditela OeBB rocny sietovy listok.
Dostal niekto z vas niekedy rocnu elektricenku od DPB? ?
Podla coho usudzujes ze je ta trat nekvalitna? Co som par krat isiel okolo tak som mal pocit ze to robia vcelku dobre. Neviem v akom stave to bolo ked si isiel okolo, ale asi tam boli iba poukladana kolajove polia, mozno uz zvarene, ale nepodbite. Divil by si sa aka je taka trat ohybna a ako sa posuvat. Som presvedceny ze ju este podbiju a po nejakom case prevadzky, ked trat "sadne" sa podbije znovu, pricom bude dufam aj dalsie pravidelne podbijanie a brusenie, ako tomu je v kaznom normalnom meste. Len na to treba nejake peniaze a pokial ich nemas, tak to akurat cele chatra.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.