Tak to funguje vo Viedni, dopravné prostriedky - električky a autobusy, ktoré v noci končia, alebo aj behom dňa a idú do depa, tak berú ľudí vpredu, tam kde u nás tróni nápis "Služ. jazda" majú napísané, kde končia. Je to fakt na zlosť, keď okolo vás frčia prázdne autobusy s nápisom služobná jazdy a vy už dlho trčíte na zástávke. Nuž DPMB si to môže dovoliť, jazdiť s prázdnymi autobusmi.
hello! to bol dnes den bez aut sama zacpa, buracka, meskanie 8min, 10min .. a v BUS pruhoch kazde kolo niekto stal takze ku konci sluzby som uz ani neskusal ist v BUS pruhu.. Mholi by sme ich zrusit uplne lebo su celkom zbytocne kedze sa tam vzdy niekto "na chvilu" odstavi a policajti sa vyvazaju veselo okolo.. sorry za vyraz, ale FUCK!
re #35274, vsevedko: mam na mysli aj jedno aj druhe a dovolim si oponovat ti ohladom kyjevskych kamenov nasledovne: zle geometricke polohy zjazdovych vyhybiek, vid hadzanie vozom a vid opotrebenie jazykov. taktiez obluk zo snp do spitalskej nic extra a jedna ci dve hlboke srdcovky polomer-priamka-polomer tiez nic neriesia. ostatnym oblukom nic nevycitam, tie by sli. obchodna je myslim uplne bez debaty, ci uz pre "tiche, bezprasne a vyborne odvodnene" bkv, ci uz pre kvalitu prevedenia hi(-y)sto(-e)rickej priecnej osi iducej napriec vsetkych znamych zatazovych smerov.
bigmac:Máš na müsli Obchodnú alebo Kamenné Kyjevské námestie?Ak Kamenné,tak to koľajisko je v poriadku,nie je odfláknuté,len súdruhovia,čo vodovod ryli,zabudli,že neryjú tunel pod Braniskom...A ak Obchodnú Uhorskú utca,tak tam už od samého začiatku pseudorekonštrukcie hovorím,že tie BKV pasqily budú musieť vyšklbať a normálny zvršok aj spodok spraviť.