Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Alan #37893:
Sprav to mne a osobne ta vyvleciem z vozu za porusenie prepravneho poriadku, na co mam narok
IKE: A KOLKO BY SI CHCEL?
MINULE SOM MAL NA SEDADLE V IKARUSE 280.00 VLOZKU!!! ?
Reply on: ALBI #37905:
Kolko mas rokov?
Reply on: ALBI #37905:
krásna básnička, to si vymyslel sám? Čo ti na to povedala pani učiteľka? ?
Reply on: Alan #37899:
nie som Beúsák. Len poznám viacerých vodičov, o. i. aj z linky 89. Tiež netvrdím že systém je dokonalý. Len nepokladám za najšťastnejšie riešenie hneď nadávať a za všetko viniť vodičov, tí sú v tom väčšinou nevinne. Pojem "autobus išiel skôr" je tiež relatívny. Každý voz ide presne podľa času, ktorý majú centrálne nastavený z centrály v palubnom počítači. Tento čas musí dodržiavať, inak by prišiel o prémie za to, že išiel predčasne alebo s meškaním. Tento tzv. "Beús čas" sa však od reálneho času veľmi často líši. Za to však vodič nemôže. Takisto fakt, že v tomto podniku nie je možné si zakúpiť cestovný lístok priamo u vodiča. Nie si jediný, kto by takúto možnosť privítal. Občas sa tiež stane, že údaje v cestovnom poriadku sú v rozpore s údajmi v cestovnom poriadku, ktorý má vodič v pal. počítači. A pokiaľ máš dojem, že voz mešká, alebo ide skorej, môžeš sa sťažovať na lampárni dopravného podniku na čísle 5950 5950 alebo na dispečingu 5950 5555 a zistíš, kde je problém (v tej istej budove kde sídli dispečing, pozn. autora)

Alebo sa skús vodiča opýtať, prečo ide skorej ako by mal. Buď sa ti to pokúsi vysvetliť, alebo ti vulgárne vynadá. V tom druhom prípade odporúčam ten telefón a podaj sťažnosť.
Prajem pekný víkend!
BASEN:
MHD JE TAKA **** AK HOLICKA U HOLICA.TEN KTO SA V NEJ VYSERE NA STRECHU JEJ NASTI TOHO VEDENIE TROLEJBUSU PRASTI.IKARUS JE VELKY ... MA VYFUK AK TEN ... VYZERA AJ AKO K MOTOR MA JAK TEN K... .BEZDOMOVEC SERE V NEJ BABKA NA NU NASTI TOHON K... REVIZOR DO ZATKU LISTKOM PRASTI. ☠
Reply on: kpw2s4e #37900:
to je to, ze ked napises

ahoooooooj tak to bude tucnym... pomocou toho su robene cele wb stranky...
Reply on: Max #37901:
Pekne si to napisal...
NA CO SU AUTA KED JE TU TA UZASNA MHD KTORA VZDY ZABERA POL CESTY? ?
Reply on: Ike #37896:
Magistrát by mal vypovedať zmluvu s DPB a vypísať verejnú súťaž na prevádzkovatela/prevádzkovatelov MHD v meste a okolí. Komisia by sa nemala nechať zlákať ponúkanými úplatkami a vybrať variantu s najlepším pomerom cena/kvalita služieb a bolo by. Tým pádom by súčasný DPB zanikol, zamestnanci z Olejkárskej ulice by sa plynulo presunuli na úrad práce a pozemky ktoré DPB v súčasnosti používa by boli poskytnuté ako zázemie pre víťaza súťaže. Nový DP vy si potom samozrejme zobral všetkých potrebných ľudí, čo pracovali na Olejkárskej a zamestnal tiež všetkých súčasných vodičov MHD, ktorí by splnili určité podmienky, okrem iného aj z predpisov, bezpečnosti premávky a slušného správania sa voči ZÁKAZNÍKOM (cestujúcej verejnosti). Takto by sa okrem iného vyriešil aj problém vulgárnych a neochotných vodičov.
Ale to je len nádherný nerealizovateľný sen. (v tejto pseudodemokracii a pseudotrhovej ekonomike) škoda...
HTML tagy"preco nie su dovolene"co to vlastne je?
Reply on: Max #37898:
Ty si mi nejaký moc chytrý?!Som nevedel,že sem chodia chatovať beusáci...ale neplač...neni to také zlé,to sa dá liečiť.A čo mám robiť iné,keď idem skôr a je mi to prd platné keď ten autobus ide ešte skôr ako ja ktorý idem ešte skôr?Tak sa rozbehnem nech si aspoň kúpim ten zasratý lístok.Okrem toho ten tvoj veľký šoférsky vzor by mohol aj počkať,však aj tak je na tej zastávke skôr ako by sa patrilo.Tak neviem kam sa ten "inteligent" tak ponáhľa...
Reply on: Alan #37893:
nebudem vulgárny, to nechám na Tomáša, hoci si ma treza poriadne nas***. Čo si ty vôbec myslíš? Akým právom tu nadávaš na vodičov? Nadávať môžeš tak na svoju matku alebo fotra ak im to nebude vadiť, ale nie na ľudí, ktorých vôbec nepoznáš, o náročnosti ich práce vieš prd a píšeš sem nezmysly na základe domnienky, ktorá sa zrodila v tvojom zabednenom mozgu.
Prepravný poriadok si tiež zrejme nikdy nečítal. Nevadí, veľa ľudí ho nečíta, ale je tam aj zmienka o tom, že cestujúci má byť v čase príchodu vozidla pripravený na zastávke, teda aj so zakúpeným cestovným lístkom. Keď už tak dobre poznáš, ako často tá linka chodí, tak by si mohol vedieť aj odchody a prísť na zastávku o dve minúty skorej a za ten čas si aj kúpiť cestovný lístok, keď už ho nemáš kúpený vopred. A keď sa ti to tak strašne nepáči, tak cestuj vlastným mercedesom. Ak žiaden nemáš, tak kolobežkou alebo choď pešo!
Reply on: Ike #37896:
Zrušme sa všetci...poďme bývať do jaskýň a je po problémoch...
Reply on: COLOR #37895:
Zrusit DPB ?
Reply on: Ike #37889:
Co z toho vyplyva? Treba:

- zrusit stanicu
- zrusit L81

?
Reply on: Max #37892:
? ❗ ❗ ❗

Kua, toto forum by mohlo mat v cookies aj signaturu, ako je to v phpBB alebo na zive.xx..

---

Metal rulez ☠

---

MHD je ako ☠


?
Reply on: Tomáš #37870:
Počúvaj ty chuj,keď ten zasratý autobus ide cez víkend 2x do hodiny (89) a ten môj kamoš ledva dobehol na zastávku a kupuje si lístok,tak nevidím dôvod,prečo by som tie dvere nemal blokovať.Keď tam vleziem bez lístka,hneď bude chytrý revízor a keď si ten lístok kúpim,tak mi zatiaľ zdrhne autobus(ktorý len tak medzi rečou nejde ani tak moc presne vzhľadom na to,že práve vyrazil od konečnej).Lenže tí zasratí beusáci sa musia ponáhľať na konečnú aby si tam mohli vyvaliť gule na volant a sladko odpočívať.Až poberú určitú dávku etiky vodiči,potom aj ja prestanem blokovať dvere.Maj sa...
Reply on: COLOR #37888:
Ty ťažko študujúci ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.