Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Papyr #41894:

Ked sa na to mam pozriet z tohoto uhlu, tak mas plnu pravdu.
ehm, to mal byt Re papyrovi nie papyrusovi ;oD
Reply on: Papyr #41894:
no, tak ono smrt sama o sebe nie je prave to najkrajsie (povacsinou) a uz vobec nie nahla a necakana...ostavaju pozostali.

som isiel rano 4-kou (tusim 7724) a zrazu o 8:07 sa pred N.mostom zastavila, seeeeecko vyplo, este aj digitalky ;o) a cvakace ;o) a 4minuty uuuplneho ticha.

tosh pekny den zelam
Reply on: fobust #41893:
Co chces, zomreli relativne rychlo. Su ludia, ktori umieraju cele tyzdne. Nahodou, smrt urazom z plneho zdravia nie je az taka strasna, iba to (vacsinou) neesteticky vyzera.
Reply on: SDF #41876:

To je stara E1, pripadne E, nie je dobre vidno na fotkach. Okrem ineho je jasne vidno ako to dopadnel, ked si to stary Düwag rozda so smardobusom. Smardobus je uz zrely pre srotovisko, tramvaj sa moze v pohode opravit... Inac, ten pokec k tym fotkam je dost brutalny... Dvaja mrtvi... Ale ako zomreli... ?
Reply on: yale #41873:
ide o to, ze niektori "elektrickofili" uz dopravny system aj s nakladmi navrhli:
http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=3825242e29ef353234252d1f2b1f25292e25332529321f252e362934212e3225342c21ef392b2e212c23

Keby sa slo priamo na Kamenne namestie, slo by o provizorium. Toto by predlzilo sucasny stav aspon o 5 rokov (oproti eline). Celu Petrzalku by to vykotilo v meste a dalej by sa museli spoliehat na hnusnu, staru a pomalu elektricku.

Projekt elektricky je provizorium ktore v dohladom case moze (pozitivne) zasiahnut cele mesto. Vysledky efekt zavisi od urovne segregacie a vhodnosti prestupovych uzlov na sucasnej sieti. A NEvylucuje pokracovanie vystavky NS v dalsich etapach.
Reply on: TeBeCe #41890:
Dik za info ?
Reply on: Mikimaus #41889:
z prasknuteho potrubia sa tam vcera vyliala voda a spravila tam klzisko, preto sa zastavuje hned za krizovatkou 🙂
Vie niekto preco je zastavka elektriciek Pionierska (smer Racko) posunuta resp. povodny oznacnik je zabaleny z oznamom Zastavka zrusena a par metrov pred povodnym oznacnikom je docasny oznacnik? Ked tam stoja dve elektricky tak jedna stoji pomaly v krizovatke ?
Ďalšou podmienkou, aby sa urýchlila doba cestovania električkou by hypoteticky muselo byť rušenie zastávok, no neviem, či je to dobrý nápad, keďže klasická električka je stavaná na obsluhu územia v krátkych úsekoch a mnohé zastávky sú pre obsluhu sídlisk a centra dôležité. Križovatky sú orieškom, keďže električka ich prejsť musí, kedže nemá koľajový zvršok vedený mimoúrovňovo, zvýšenie rýchlosti vozidla. Samozrejme, že milióny vrazené do skvalitnenia električkovej dopravy sa oplatia, otázne je, či by výsledný efekt bol nad očakávanie. Petržalka má výhodu, keďže tam môže byť električka naprojektovaná mimoúrovňovo. Cena za výstavbu Metra, diaľnic, alebo rekonštrukcie železničných tratí z dôvodu zvyšovania rýchlosti (aspoň k tomuto sa pristupuje) ide už do miliárd, no nemyslím, že takto investované peniaze sú na škodu. Akurát ich dostatok je veľkým problémom, to však neznamená, že s takýmito projektami sa nemôže rátať do budúcnosti.
Reply on: Jozef #41870:
Hypoteticka otazka je, kolko by to trvalo elektrickou z Race do Dubravky, keby boli kvalitne trate a plna preferencia 🙂 Dnes som stopoval, kolko elektricka caka na signal volno v Dubravke na "preferovanych" krizovatkach. Obomi smermi to bolo 46 sekund. Podotykam, ze 46 sekund po vystupeni a nastupeni cestujucich a zavreti dveri. A to je len jedna krizovatka, take su tam 3. Len preferenciou usetris hned 3 minuty (ak by bola preferencia aj na Svantnerovej). Dalsie spomalenie su kolajove trate a napr. superuzka zastavka na Racianskom myte, kde by sa cas vystupovania a nastupovania zmensil aj na polovicu, keby bolo kam vystupit a odkial nastupit 🙂 Toto su investicie radovo za desiatky milionov Sk, kdezto metro je investicia radovo za stovky miliard Sk (ked beries do uvahy vybudovanie celej trasy A z Dubravky do Race). Nie je rozumnejsie radsej najst tie desiatky milionov ako snivat o stovkach miliard? Nakoniec, aj keby sa po investovani milionov ukazalo, ze elektricka nebol dobry napad, je to vzdy lepsie, ako ked sa to iste ukaze pri metre po preinvestovani stoviek miliard a 50 rokoch vystavby 🙂
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: Jozef #41870:
Ty si písal, že sa dá spoľahnúť na cestovné poriadky a ja som napísal, že v tomto s Tebou nesúhlasím a že tvrdím, že sa na CP spoľahnúť NEDÁ.
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: Martin Fundárek #41854:
... a zabudol som na to najdôležitejšie - kultúru cestovania. Tlačiť sa ako sardinky, dýchať smrad z bezdomovcov, čumieť na čarbanice rôznych íkváčov, roztrhnúť si gate na drevených pričniach Tambusov(sedadlami sa to dá nazvať len s prižmúrením všetkých očí vrátane kurích)... to je na hranici znesiteľnosti. Hoci musím priznať, že s tými čarbanicami sa situácia o máličko zlepšila.
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: Kami #41856:
Presne tak, pod zemou a nad zemou. Ja som Tvoj príspevok pochopil tak, že by si chcel robiť segregovanú trať bez zakopávania či estakád.
Reply on: nndro #41879:
a 1 nie Raca, ale Trnavka
tr3mp: a to je v praxi na čo dobré?
Reply on: nndro #41879:
Ups, ešte raz: 3 - Krasňany, 4 - Petržalka
Reply on: nndro #41879:
Petržalka
Ak tomu dobre rozumiem... autobus ktory ma na zaciatku cisla 1 patri do RAce 2 do Jurajovho Dvora 3 do ... Petrzalky ? a 4 kam ??
Reply on: SDF #41876:
Haaa, uz ma niekto predbehol a este to dal aj do spravneho fora. Toz... ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.