Papyr: prosim Ta, nedrazdi ma zbytocne zrusenymi tbusmi v Prahe, lebo sa mi nahle neurobi volno. Je mi z toho akosi blivno. Mimochodom onen sudruh riaditel - meno si s istotou teraz nespomeniem, myslim Lacko alebo Lacek, taktiez pochadzal z BB. Presne ten, ktory sa pricinil o rusenie tramvaji v centre. Penis maximus!
Ja si chcem tiež na budúci rok kúpiť zosilňovač Krell, reproduktorové sústavy JM Lab Utopia, CD prehrávač Mark Levinson, kazetový magnetofón Nakamichi Dragon a automobil Jaguar XJ-SC 5,3 HE. Akurát mi to rezolútne odmietol zaplatiuť štát aj VÚC. Takže čo myslíš, kúpim to ? ?
Ja by som si dovolil diskusiu zahájiť protiotázkou - vieš o tých električkách niečo aj po technickej stránke alebo je to len zoznam linkov, čo si z internetu vyťahal? Lebo ak tu chceš tvrdiť, že KT8, napríklad, je kapacitnejšia, než 2 * T3, tak nemáme veľmi o čom diskutovať. Lebo KT8 má síce o chlp väčšiu využiteľnú podlahovú plochu v kĺboch, na druhej strane je toto viac než kompenzované dverami na oboch stranách vozidla a sedením 2+2 takmer po celej dĺžke vozidla.
A nedávaj láskavo rovnítko medzi novšie=lepšia a miesto kritéria "horší/lepší" používaj nejaké konkrétne vlastnosti, ktoré budeš porovnávať.
Bohužiaľ, veľa podnikov v ČR uprednostnilo cenu a nízkopodlažnosť a zmierilo sa s ničivými účinkami na zvršok. Obávam sa však, že v BA by sa k údržbe zvršku pristupovalo vždy až po výkoľaji, ktorá by sa dala za vinu vodičovi.
V súčasnej situácii by som to pre BA videl na Iwany, až by boli peniaze tak Jenkiho už dlho sľubovaná štvorpodvozková vec s otočnými podvozkami a 70% nízkej podlahy. Keby bolo peňazí veľa, tak samozrejme môj favorit Bombardier Flexity Outlook, čiže náš starý známy Cityrunner. Veľmi sa mi páčia aj drážďanské NGT 6/8/12 DD ale podľa vyjadrenia samotných drážďancov sú to električky vhodné na rovinu.
No a designovo je môj miláčik samozrejme toto: http://www.railfaneurope.net/pix/it/trams/Milano/7000-Eurotram/7005-cordusio.jpg
Tie 2 medvede co dodaju do novembra DPB su skutocne kategorie mini? Lebo sa mi nejak mari ,ze tender bol zruseny a tu sa pise, ze oni su vitazi. Neni to teda nakoniec midi? ? Alebo je to priame zadanie bez verejnej sutaze co je teraz velmo v mode ?
#45110: vyluka a zrusenie trolikov su 2 rozdielne veci.
1. v lete ma byt vyluka kvoli vystavbe kruhacov
2. pokial si mesto nezaplati prevadzku trolikov, alebo vyhlasi sutaz na prevadzkovatela MHD bez podmienky trolikov tak ... KILL
Kolko? 1450? K tomu si ako dosiel? Vsak potom aj tebou ospevovane metro v Prahe je uzkorozchodne. ? No, o kapacitnosti by som pomlcal, totiz ma to iba 32 metrov, cize ako KT8, kapacitnejsie to nebude. Navyse, na rovnaku dlzku vozidla to ma o dve napravy menej + pevne podovozky, to bude riadne nicit kolaje a najma obluky. Keby to bolo aspon 100 percentne NP, ale takto? To radsej Wanu, ako S499.1023 napisal. Alebo nieco na tomto principe, ale plne nizkopodlazne. Napriklad Cityrunner alebo Combino, aj ked tym druhym som si nie celkom isty. ?