lepšie je možno opýtať sa centrum čoho sú nivy ?
Ja som tu písal o zvýhodňovaní jednej jedinej lokality ! A to je správne ? Dobrou dostupnosťou pracovnej sily. A to je, akoby to nazvali v Simpsons - kumunismus Lízo.
Takže keď si niekto mydlí rúčky alebo čokolvek iné, že na nivy je to za 25,- + v zdravom tele zdravý duch, tak to je socializmus na druhú.
A keďže tá skupinlka, a s prehladom si ju dovolím označiť za nižšiu 2O % - tí ktorí cestujú až na Nivy a z nív už idú pešo rozne dlhé časy - známi spomenutí rekordmani - Namestie Slobody ☠ - tak títo sú pre bratislavkú dopravu vhodní prevýchovy !!!
A druhá skupinka a označím ich menej ako 10 % - To sú tí, ktorí potrebujú len na Nivy, lebo robia hore v kaviarni či vo VUB a tí to budú mať odvšadial o 5 minút dlhšie. Chudinkovia. Už teraz je mi ich luto a budem spisovat peticiu, aby im na Nivy zachovali aspon jeden priamy spoj.
No tak to Ti pekne ďakujem za podporu. Niekto sa tu tvári, akoby na Slovensku niekedy zafungovalo niečo systémom spravilo sa a funguje. To vie každý !
A bol by veľký problém tento výkon objednať (skresať) u jednotlivých sadiek ?
Máte niekto prehlad kolko ich do BA jazdí ?
V rámci BID teda treba počítať
SAD Dunajská Streda -
SAD Pezinok
SAD Senec - ?
SAD Stupava - ?
Možno by sa s nimi dalo dohodnúť step by step...
Ako prvá na odstrelenie by sa dala použiť juhovýchodná wetwa - DS. Konečná Cintorín Ružinov by mohla byt zatial na par rokov OK, výstupište aj nástupište na tých istých miestach ako dnes, na ceste z mesta nutná rekonštrukcia. Toalety pre vodičov dostupné sú, v harley dostanu sifon... Ešte sa tam nejak musí doriešiť otáčanie trolejbusov, ale to je detail (možno).
Vie niekto, kolko klbakov a kratkych trolov je k dispozicii zrovna nejazdiacich v priebehu normalneho pracovneho dna ?
Ked pocitam 201, 202, 212 - na každú 12 (???) vychádza mi 36 - 1 ?
No a krátkych ?
Na pokrytie dopravy v useku Cintorin Ružinov - Mesto, by bolo potrebne nie zhustit interval L 201 a 202 (skor naopak), ale vytvoriť novú linku premávajúcu po Gagarinovej, asi na Nivy alebo na Šafárikovo námestie - tie troleje tam mohli byť už druhé polstoročie.
Takže 6 - 8 nových kĺbových Téčok na špičku ?
208 by sa mohla posilnit.
Určite majú k tomu centru bližšie ako napr. Patrónka, či Bajkalská. Ale keby sa na tieto miesta zaviedla taká mhd, ako píšeš Ty a AAA, tak nemám nič proti. Dokonca aj keby sa tam dalo dostať nie na jeden, ale dajme tomu na dva prestupy, tak by mi to nevadilo pod podmienkou, že nebudem nikde dlho čakať. ?
okrem AAA
Tie Nivy budeš mať lepšie prístupné do konca života... A dobre prístupné by si následne mal mať aj všetky prestupné stanice, maximálne s jedným prestupom.
Odkial máš, že Nivy sú centrom ?
Inak nech sa prosím nikto neurazí, myslím to len z úcty, ale to, že niekto aj denne šlape z nív viac ako 10 minút pešo do práce považujem za zvrátené.
A to že sa nedostanú na Nivy, z toho sa určite samovraždy páchať nebudú.
Práve preto na perifériu treba priviesť kvalitnejšiu dopravu od smradobusu, najlepšie električku, aby tí ľudia videli v tom prestupe nejaky význam. A čo sa týka prestupovaniu, to k MHD vo veľkom meste patrí, treba však zabezepčiť také podmienky, aby to tí ľudia priveľmi nepocítili (teda by nemal človek viac čakať na zastávkach 20 minút, alebo viac čakať ako cestovať).
Už vidím, ako by vlci frflali, že ich to vysadilo na periférii a oni musia prestupovať, aby sa dostali do centra. A okrem toho, niektorí ľudia majú lepšie spojenie mhd na Nivy ako na perifériu. Ja napríklad, keď občas cestujem z Petržalky na Záhorie, tak mám odtiaľ oveľa lepšie spojenie mhd na Nivy ako napr. na Patrónku.
A nemá tie zápchy riešiť tá plánovaná cesta, čo má ísť cez trhovisko od križovatky Miletičova - Košická po Záhradnúcku s Ružovou dolinou? Alebo to je moc sci-fi?
este budes musiet zburat prednu cast toho administrativneho panelaku. Cest a slava tomu architektovi, ktorý to tak dobre naprojektoval, že ten panelak nevrazil rovno pod trat (tak ako to po sudruhoch robia dne pani). Lenze aj to sa bude musiet vyriesit u majitelov a prenajimatelov - obchod s obleceniem, policajti, cafe stena.
hej, usek liscie nivy - jegeho ale tam staci postavit cestu na druhu stranu kolaji, kde nic nie je len na to pripraveny travnik, tam netreba prekladat trat. usek jegeho - mileticova je prave najkritickejsi, dennodenne su tam zapchy prave pre nizku priepustnost krizovatky zahradnicka - mileticova a pritom mileticova je zavreta, myslim ze na sme alebo niekde bol clanok, ze trat na zahradnickej od jegeho smerom na mileticovu sa ma posunut smerom ku tomu kostolu salezianov, aby sa mohla rozsirit zahradnicka. neviem preco to nemozu spravit naraz, a este tam davaju nove stlpy, ktore zarucene bude treba vyhodit ?
Na druhej strane, nieco sa hovorilo o rozsirovani zahradnickej, a tu davaju nove stlpy a samozrejme tesne k sucasnej uzkej ceste. Pritom sa nieco hovorilo o rozsirovani zahradnickej a dokonca prekladke elektrickovych kolaji v tomto useku. Tu zjavne nikto dopredu nemysli ?
Na krizovatke kosicka - mileticova aj na useku kosickej davaju stlpy pre trolejove vedenie, planuje sa tam nejaka trolejbusova linka? nebodaj niekto pri rekonstrukcii mysli aj dopredu? ☺