Ja som sa iba raz kvôli stanici vytočil, ale to poriadne. 7. 9. 2005 tretí deň fungovania nového linkového vedenia. Ako Petržalčania nariekali že sa nemôžu odvšadiaľ dostať priamou linkou na Hl. St. Ten deň som zrovna cestoval z hl. st. preč aj s veľkým ruksakom (Treksport Tibet). Ja mám "to šťastie" že mi ide spred domu na Hl. St. priama linka. Avšak v tú hodinu H keď došiel spoj (na -3) bol taký plný, že som sa doňho nedostal. To bolo sedlo (cca 12.30), vtedy má tá linka interval 20 minút Zhodou okolností prvé dni šk. vyučovania skončilo viacej škôl naraz a ako sú zgrupené spolu na Ivánskej cete všetci sa natrepali do toho spoja L61, do ktrorého som sa ja potom nemal ani najmenšiu šancu zmestiť ani sám, nie to ešte s batožinou. Tak som potom použil kombináciu 204 + prestup na 74. (Lebo čakať ďalších 20 min. keď idem na vlak a navyše ten ďalší spoj mohol byť rovnako nabitý)
Mne aj s batožinou vtedy absolutne nevadilo prestupovať, bol som rád, že som sa do spoja dostal. Lebo tá akože hyperexkluzívna priama linka na Hl. St má hyperexkluzívny interval v sedle 20 min. a v špičke potobede 15 min. V Petržalke má taký interval iba 91 a 92, všetky ostatné linky majú interval hustejší. A podľa všetkého cestujúci sa do nich vpohode dostanú a aj tie linky, na ktoré potom prestupujú majú hustejší interval....
Dnes je L92 strasne nespolahliva vdaka mlynskej doline, patronke a lamacskej. uvidime ako to bude od jula, casom by oblubenost tejto linky mohla vzrast, samozrejme za predpokladu ze sa zlepsi aj interval...
Jo a otazne je ci by ju nebolo dobre nepresmerovat cez Dubravku, mozno v nejakej zrychlenej verzii kazda druha tretia zastavka... (ale to je len taky napad...)
Inak tú mániu so stanicou nedokážem pochopiť. Však podľa niektorýych reakcii mám dojem, že celá Bratislava sa chodí každý deň s kuframi povinne odviezť na Hlavnú stanicu. ?
92 má zmysel ako je cez Lafranconi, aj keď interval v sedle (aj v špičke) by mohol byť hustejší. Presmerovanie na Nový Most a Štefánikovu by okrem Teba nikomu nič neprinieslo.
Ad. 2 a 13 na Hl. St. Stačia - súhlasím; k zmnene linkovania k 4. 9. 2006 v podobe 1 a 13 ako jazdia mala byť aj druhá časť a to zlúčenie L3 a L8 (Ružinov - Vazovova - Rača.) Toto sa však nezrealizovalo.
Ked sa tie elektricky "rozlezu" tak to bude v poho. Totiz pri 4 linkach to vychadza na 6 minut, takze taka hrozna "mela" to nebude...a co sa tyka vozov... nove eliny sa musia kupit aj bez Petrzky takze to nevidim az tak tragicky.. no a samozrejme treba brat do uvahy ze vlaky su len akoze kvoli EU.
Re #76433 kecho: Ano, dalsia radiala, ktora ale bude prisposobena na vysoke rychlost cize pojde o rychlodrahu.
Kecho, prestan fetovat, alebo odid.
Re #76434 mato62: Dnes na L39. Sleduj dispecerske forum.
Choď do plynu už !!! Furt tu len vypisuješ o dementnom psíkovi, tĺčikovi. Divím sa, že ti to tu tolerujú. Ja som ti nepovedal nič, len zas ty začínaš. Máš také malé ego, že si ho musíš ventilovať tu na mne alebo čo? Komplexy? Tak musíš si nejak uľaviť? Ja keď s niekým nesúhlasím tak nikomu nenadávam. Okrem toho som nepísal o tej 8 tebe.
Myslím,že by stačilo úplne keby z východnej časti mesta premávala na stanicu jedna električková linka 2 (buď ako teraz alebo z Nového mesta, potom by spájala dve stanice čo by bolo skvelé) a 13 určite ako teraz. Pozri keby sa aspoň preložila 92 cez Nový most tak by som nepovedal ani slovo, ten 1x by som si prestúpil, to sa v celku dá. 92 a na SAV prestup na 93. Len by musela 92 premávať celý týždeň. Určite prestupy na električku z 95 pri súčasnom intervale električiek sú o nervy... keby sa fakt zrušili 3 a 8 a posilnili by 11 a 14 tak by to bolo o inom. Ale to by zas museli meniť určite linky z Dúbravky poriadne... Je to zamotané.
Zdravim neviete niekto povedat kde jazdi ta ceska Karosa Citelis? Alebo aspon ci jazdi na nejakych linkach alebo ako? Ak to niekto zbadate dajte vediet rad by som sa povozil. diky
pozor na slovné spojenia, PE elina je ďalšia radiála, nie rýchlodráha (týmto slovom radi oblbujú funkcionári z mesta ? ) a podĺa schváleného memoranda, či ako sa to volá, bude napojená na šafku an ostatnú sieť iba 5 rkov, nakoľko sa potom má rozšíriť rozchod v PE...
Interval elin 90 sek? to teda bude poriadna mela na všetkých radiálach v meste, keď tam všade majú chodiť z PE ? Len sa teším, že nakúpia za milióny nové eliny, ktoré po 5 rokoch zrejme presunú do iných mestských častí, keďže sa v PE zmení rozchod koľajníc ? A potom bude nádherné, že síce PE bude mať trať, ale nikde sa ňou nebude dať dostať, nakoľko v meste bude iný rozchod - to mi pripadá ako keď Rusi stavali železnici z jednej strany, naši z druhej a keď sa stretli, zistili, že je naprd, lebo každý robil trať s iným rozchodom a museli spraviť prekladaciu stanicu. Chystá i mesto BA niečo také napr. na Moste Červenej armády zrekonštruovanom nemeckými zajatcami? ?
Ty si (prepac mi ten vyraz) vol. Videl si plany linkovania elektriciek do Petrzalky? Mali by ist priame linky na hlavnu stanicu, do Dubravky, do Ruzinova, do Race a mozno aj na Vajnorsku radialu.. a interval ma byt 90 sek (1,5 min. keby si nevedel)
Re #76412 eripmav: No, bud L2, alebo L8 by som nechal. Ale urcite nie obe. Radsej zrusit L2 a nahradit ju starou L10 (povodna trasa, ale s predlzenim na Zlate Piesky)