Je teraz v sobotu otvorená nejaká predajňa lístkov (niektoré tuším bývali otvorené aj v sobotu)? Nepodarilo sa mi nájsť správu, kde by sa o tom písalo.
EDIT: Ospravedlňujem sa, už sa mi podarilo nájsť, že platia normálne otváracie hodiny.
Tak mi napadlo, možno to sem nepatrí... ale z čírej zvedavosti pamätáte si za ostatných 20/30 rokov hocijaký dopravný projekt, ktorý sa zrealizoval a ukončil podľa avizovaného časového harmonogramu?
Ale stojí zato vymýšľať ďalšie CP extra? (Kde by bol napr špičkový int. 5 min a sedlový 7,5). Či sa ušetrí až toľko, lebo predpokladám že vozidlá aj vodiči sú k dispozícií na plnohodnotné prázdniny - teda int. 5 min všade celodenne. Otázne je akurát to ráno či ísť na 4 min., ako bolo vlani, to by možno nemusela chodiť L7. Teda bavíme sa iba o električkách, lebo u tbusov je to snáď bez debaty že nech sa vráti režim prázdniny v plnom rozsahu.
Keď nikde nikto nebol, tak sa nepochopiteľne jazdilo podľa prázdnin, a keď začali ľudia vychádzať von, tak sa začalo jazdiť podľa víkendu. Logika v tom asi nie je. Z môjho pohľadu ešte stále nie je dopyt na celodenný interval, treba posilniť rannú špičku a odpoludnie, sedlo a večer môžu byť voľnejšie.
Železničiarsky je to tak, že výhybňa je len jedna spojka medzi koľajami. Ak sa tam dá riadiť sled vlakov, križovať, predchodiť, tak už je to odbočka. Laikov to pletie ale železničiari si idú svoje.
Ide len o automatickú výhybňu, pred a za TIOP-om, aby sa vedeli vykrižovať vlaky na 131, a hlavne aby aj S70 vedela zastavovať pri nástupišti už na trati 132 - hrana bližšie k Súhvezdnej (elektrifikované dve koľaje na trati 132 vs. neelektrifikovaná tretia koľaj predstavujúca trať 131 na opačnej strane pri Hornbachu).
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.