Dovolím si čiastočne nesúhlasiť. Jednak preto, že si pamätám niekoľkoročnú existenciu stacionárneho radaru na Pražskej v smere z Hroboňovej k SAV, približne pár desiatok metrov nad zastávkou Sokolská, a tam naozaj nie je problém odfotiť trolejbus (nehovoriac o tom, že križovatka s Mokrohájskou už nie je Pražská, dokonca ani Brnianska, ale Lamačská cesta ) a dvak preto, že si celkom dobre viem predstaviť taký reakčný čas (technológia z konca 80tych, možno začiatku 90tych rokov) , že sa tam tomu radaru ten trolejbus od odmerania po odfotenie proste vtrepať stihol
Pripravovane zmeny a nove linky, boze kam toto speje... miesto toho aby vedenie DPB bolo ako tak spokojne ze neni aj horsie oni si idu na zimu nove BEZVYZNAMNE linky robit. Niesu vozidla niesu vodici je to tak tazke pochopit? Kazdy zdravy rozum a clovek ktory sa rozumie v oblasti dopravy a ma prehlad o tom ake ma DPB moznosti taku blbost by nedopustil Pan Zahradnik by si mal zbalit svoje myslienky kufre a porucat sa niekam inde, alebo by mu ako malemu decku maly pustit hru Transport Tycoon nech sa nauci zaklady MHD lebo to co tu majstruje je len jedna velka utopia... ? ? ?
Ved sa hned nerozculuj... Ja nevravim ze nemas pravdu. Ja len mam pokrk tohto *ebnuteho naroda, kde si kazdy mysli ze JA MAM PRAVO... a z toho vyplyva mnozstvo dalsich veci a medzi ne patria aj fatalne nehody.Som proste znechuteny z chodenia do kruhu, ked budujeme lieviky, lebo nam zabija chodcov aby sme ich o 25 rokov zrusili aby nam ich znovu zabijat zacalo... To je vsetko. Prave preto, ze auto nedokaze zastat na metry a absolutna prednost chodcov nefunguje/neexistuje/nie je mozna tie lieviky mali ostat. Moze mi byt u prdele jedno, ze denne tam soferi stali v zapche alebo si tam raz za cas niekto pokrcil plechy, lebo pre svoju aroganciu si myslel ze on MA PRAVO ist prvy. Zbytocne tam vyhasol ludsky zivot a viac sa otom nemienim bavit.
neviem preco to nedokoncilo prispevok...
chcel som povedat este ze zachvilu nas caka satelitny system vyberu myta a ten umoznuje stale merat aj rychlost kazdeho vozidla, druhy mikrovlnny system je v tomto este lepsie pouzitelny na tieto ucely, a najlepsie je ked policajti len zastavia vozidlo, pozru si unho ako rychlo isiel vodic poslednych napriklad 200 metrov... obzvlast uzitocne to moze byt pri dopravnych nehodach. ide uz len o politicke rozhodnutie, kolko sa dovoli pouzivat - ci od staleho sledovania vsetkych, alebo len pouzitie na dokazovanie pri dopravnych nehodach, alebo nieco medzi tym... radary su zachvilu nepotrebnym prezitkom ?
ked uz sa to tu zmenilo na forum o bezpecnosti cestnej dopravy, tak ja vidim buducnost v ciernych skrinkach v kazdom vozidle, uz dnes je cena takeho zariadenia maximalne 10000, cize
myslim ze to s tym trolejbusom odfotenym radarom sa moze zaradit do kategorie urban legends, lebo pokial viem na prazskej bol radar pri krizovatke s Mokrohajskou, no ak tam odfotil trolejbus, tak to je naozaj zvlastne, jedine ze by ten trolejbus tahala ta V3S ? a to aby radar odfotil ine vozidlo by sa teda namalo v ziadnom pripade stavat, vsak keby to nebol trolejbus tak by to mohlo vyustit do neopravneneho obvinenia nevinneho vodica, to sa nemoze nieco take stat, a najma preto nove radary pouzivaju skorej kontinualny video zaznam ako jednu fotku, takze aj pripadne preletenie vozidla takou rychlostou ze kym stihne odfotit tak je tam ine vozidlo (akokolvek je to nerealne) je vylucene.
Za zlu, priam mizernu kvalitu fotky sa ospravedlnujem, ale zrovna mi sla elektricka tak som to len cvakol na automatike a vislo to co vislo. Inak, dnes rano tam uz ta nalepka nebola.
"...so stanovišťami stacionárnych radarov sa všetci o týždeň zoznámia a prispôsobia tomu svoju jazdu..."
V civilizovaných krajinách sa stacionárne radary používajú PRÁVE preto, aby vodiči prispôsobili svoju jazdu. Či tie radary zachytia 100%, alebo 50% je pritom druhoradé. Dokonca sa väčšinou používajú ako 'dummy', teda sú nefunkčné a plnia len varovnú funkciu. V civilizovaných krajinách totiž polícia netrestá za každú cenu, ale snaží sa pôsobiť výchovne. V civilizovaných krajinách...
Tak to NIE JE a bodka. Len na tých vozoch, ktoré nemajú originálny pohon a to v čase tvojej sťažnosti boli akurát tak T6 a prvé K2S. Dovolím si o tom vedieť PODSTATNE viac ako ty, decko. Zmeň si nick na "blokovač dverí".
Tak predsa bude trasa 84 zmenená len v Ovsišti. Nechápem, načo to vobec menili, veď dostupnosť zastávok Šustekova/Bosákova a EU/Bulíková je v dotknutých lokalitách takmer totožná... ?
Nehovoriac o tom, že po tejto správe istým obyvateľom okolia zastávky Lachova asi sklapnú zúbky naprázdno. ?
Nie je to predlzenie linky 83 k Technopolu v rozpore s novym linkovym vedenim v Petrzalke, kedze po rovnakej trase v useku Nam.Hraniciarov - Technopol premava nosma linka 95?
Alebo potrebuju teraz vyuzit to nove obratisko, ktore ani neviem naco stavali, ked pri Technopole nemal v novom linkovom vedeni konecnu ziaden autobus?
Myslim, ze toto mesto naozaj nema koncepciu riesenia dopravy a velmi zle naraba s peniazmi.