Ad autobusy vedene v pevnej drahe: O tejto tematike bol dobry clanok v casopise ABC niekedy v roku 1988 alebo 1989. Mam ho kdesi doma odlozeny. Ak sa mi podari ho najst, oscanujem ho.
Heh, samozrejme že 98. Kombinácia 51 plus čokoľvek by nebola, nevhodný prestup a zastávka 201 ako aj 68 je od Apollo BC ďalej ako zaparkované auto. Jediná zastívka, ktorá je bližšie ako auto (a kľudne aj 5x bližšie) je zastávka Turčianska.
Myslel som tým časové pásmo (doba), čiže platnosť lístka, do 10 minút. Nie tarifné pásmo pre predplatné lístky.
Re #91173 Emo: To by už bolo so zbytočnou vyhliadkou po meste. Kombináciou 51+68 sa to dá stihnúť za 20 minút. Čo oproti 10tim autom nie je až taký nárast (síce o 100% ale je to len 10 minút).
öhä. Vďaka za upresnenie, mám na čase sa do toho ND a DD R pozrieť ?
Ešte otázka, nevieš náhodou či aj tieto novšie downgradovali ? http://citytransport.info/Scans/Merc-Essen-Picsa.jpg
Stránky čo sa Essenu širšie venovali sú mimo prevádzky...
Inak tento rok naozaj mali prebehnúť skúšky na Citarách.
"Im September 2007 wurde dann ein Citaro II Gelenkwagen, mit Turmmotor für diese Zwecke bei der EVAG erprobt." http://de.wikipedia.org/wiki/Spurbus
Do toho dátumu ich navštívila kontrola z SOI. A keby tej nebolo, tak sa doteraz tvária akoby nič (a predpokladám, že by radostne inkasovali pokuty). A ten hulvát Záhradník to prezentoval ešte ako akúsi obrovskú ústretovosť a veľkorysosť zo strany DPB voči cestujúcim. Pritom dodržiavať zákon je ich psia povinnosť...
"Plesnivý šerbel na linke 198"
Tak to si sa už naozaj dávno neviezol. Minimálne číslo linky sa už odvtedy zmenilo. ? Nebola by pre teba lepšia kombinácia 51+68, resp. 51+201?
No hej, ale v tvojom prípade je najväčší problém blbé umiestnenie obedovej jedálne. A uznaj, že pri akejkoľvek preferencii, nemá VHD možnosť skrátiť reláciu PriF - Amfiteater. Jedine, že by existovala priama linka.
No ja som ponúkal niektorým účastníkom tejto diskusie osobne moje terajšie IGK za 20 tisíc. Nemali záujem. Tak sa ho zbavujem pri kúpe nového IKG - predajca mi zaň ponúkol 30 tisíc.
A poviem ti krásny príklad: OD Slimák - Apollo Business Centrum. Dnes ráno absolvované za 10 minút autom. Socka? Plesnivý šerbel na linke 198, presun podchodom na opačnú stranu cesty a čakanie na linku 70 ktorá chodí ako sa jej práve podarí a býva narvatá. Časoto je to minimálne dvonásobok a to tiež za predpokladu, že prípoj ti náhodou ide a nemusíš naň čakať štvrť hodiny. A teraz v zime sa mi aj tak nechce peši šlapať od Prístavného mosta k Apollo BC. V lete sa to ešte ako tak dá, ale teraz určite nie.
V tvojom prípade ti DPB garantuje platnosť lístka po zastávku na Most Apollo. Čiže ak ti to bude miesto 8 minút trvať 15, to teba zaujímať nemusí. Čo sa týka dojazdu do Petržalky, ak to vozidlo za tých 10 minút stihne tak si nový označiť nemusíš. Ak to nestihne, tak si musíš v čase skončenia jeho platnosti označiť ďalší (hoc aj keby to malo byť až pri EU). V prípade uvedeného meškania si nový musíš označiť už na zastávke na Apolle.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.