Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: 810zssk #91047:
Cize Bratislava opakuje davnu chybu Prahy. Aj tam sa metro povazovalo za natolko vsespasne, ze po zavedeni metra pod centrom mesta sa v centre mesta dokonca zrusili elektrickove trate (az na Vodickovu a Spalenu). O 25 rokov neskor zistili, ze to az taky dobry napad nebol, a preto je v plane na najblizsie roky obnova tram trate o.i. na Vaclavskom namesti.
Reply on: S499.1023 #91094:
Preukrutna pravda.
Reply on: fobust #91129:
Mam taky neodbytny pocit, ze obyvatelia Bratislavy, kedze nie su zvyknuti pouzivat dennodenne metro, v nom vidia akusi vseobecnu spasu MHD. Co im uz nedochadza, je to, ze metro (ale pozor - ani rychlodrazna elektricka) nebude v Petrzalke (ani inde) zastavovat tak blizko obytnych domov, ako im dnes zastavuje autobus. Teda, hypoteticky, keby sa metro zaviedlo, predpokladam, ze po pociatocnom nadseni by sa zacali rozmrzene stazovat, ze kedysi im do stareho mesta isiel autobus rovno spred domu, zatialco teraz musia cestovat autobusom-napajacom dve zastavky na metro, potom metrom do stareho mesta, a potom este elektrickou ci autobusom do ciela ich cesty. Lenze vopred si to neuvedomuju.
Reply on: Papyr #91179:

Vzhľadom k tomu ako sa tieto systémy uplatnili (pri porovnaní s klasickými koľajovými) môžeme bezpečne prehlásiť že nie sú asi veľmi vhodné z prevádzkového a ekonomického hľadiska. Je to fajn šotohračka v mestách, kde si to môžu dovoliť. Ono sa dnes skôr podobajú na električky na pneumatikách ako na autobusy alebo trolejbusy.
Reply on: Valec #91174:
L51 nemá bohvieaký interval. I keď zase nie je problém si tie odchody zapamätať. ?
Ad autobusy vedene v pevnej drahe: O tejto tematike bol dobry clanok v casopise ABC niekedy v roku 1988 alebo 1989. Mam ho kdesi doma odlozeny. Ak sa mi podari ho najst, oscanujem ho.
Reply on: S499.1023 #91176:
Správna pripomienka - tarifné pásma. ?
Reply on: Valec #91164:

Heh, samozrejme že 98. Kombinácia 51 plus čokoľvek by nebola, nevhodný prestup a zastávka 201 ako aj 68 je od Apollo BC ďalej ako zaparkované auto. Jediná zastívka, ktorá je bližšie ako auto (a kľudne aj 5x bližšie) je zastávka Turčianska.
Reply on: Emo #91171:
Časové pásma neexistujú.
Reply on: Sommelier #91168:
Aj tieto. Aké ND a DD R? Porúrie je v západnom Nemecku.
Reply on: Emo #91172:
Myslel som tým časové pásmo (doba), čiže platnosť lístka, do 10 minút. Nie tarifné pásmo pre predplatné lístky.

Re #91173 Emo: To by už bolo so zbytočnou vyhliadkou po meste. Kombináciou 51+68 sa to dá stihnúť za 20 minút. Čo oproti 10tim autom nie je až taký nárast (síce o 100% ale je to len 10 minút).
Reply on: Valec #91164:
Poprípade 50 + 70/202/208.
Reply on: Valec #91165:
Bulíkova a Most Apollo sú v rovnakom časovom pásme. A keby aj nie, tak je to bezpredmetné, lebo lístky platia na všetky časové pásma. ?
Reply on: Valec #91165:
Bulíkova a Most Apollo sú v rovnakom časovom pásme. A keby aj hej, tak je to bezpredmetné, lebo lístky platia na všetky časové pásma. ?
Reply on: Sommelier #91168:
"By 2004 much of the now redundant trolleybus overhead wiring had been removed too."

Predpokladám teda, že porušili všetky.
Reply on: kecho #91148:
Dá sa to odsledovať veľmi jednoducho. Hodiny sú na vnútornom transparente aj na samotných označovačoch.
Reply on: S499.1023 #91134:
öhä. Vďaka za upresnenie, mám na čase sa do toho ND a DD R pozrieť ?
Ešte otázka, nevieš náhodou či aj tieto novšie downgradovali ?
http://citytransport.info/Scans/Merc-Essen-Picsa.jpg
Stránky čo sa Essenu širšie venovali sú mimo prevádzky...
Inak tento rok naozaj mali prebehnúť skúšky na Citarách.
"Im September 2007 wurde dann ein Citaro II Gelenkwagen, mit Turmmotor für diese Zwecke bei der EVAG erprobt."
http://de.wikipedia.org/wiki/Spurbus
Reply on: stevo #91151:

Do toho dátumu ich navštívila kontrola z SOI. A keby tej nebolo, tak sa doteraz tvária akoby nič (a predpokladám, že by radostne inkasovali pokuty). A ten hulvát Záhradník to prezentoval ešte ako akúsi obrovskú ústretovosť a veľkorysosť zo strany DPB voči cestujúcim. Pritom dodržiavať zákon je ich psia povinnosť...
Reply on: Zvero #91133:
Priamo Lamač,smerom na Klanec,,busy sa tocili uz dole na Podhaji,taky bol pokyn dispecerov vo vysielacke..
Reply on: kecho #91163:
Určite nie, keďže zastávka na ktorú chceš ísť je už aj tak v ďalšom časovom pásme.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.