To co si DPB predstavuje pod pojmom "NAD" sa neda ospravedlnit ziadnou MU... samozrejme, ak po radiale chodi 5 liniek s 12-minutovym intervalom, je jasne ze pri MU sa kapacita znizi a je to akceptovatelne, nie vsak tak ako je zvykom pri DPB. Navyse je to absolutne neorganizovane. Nejazdi sa vacsinou podla nejakeho intervalu, ani tak aby sa to napajalo na sailny. Cest vynimkam - napr. vyluka do Race dna 25.12.2007. Dnes som tu NAD nezazil, ale ak je to take ako inokedy (a nemam dovod domnievat sa ze nie) tak je to neospravedlnitelne..
Ja co som videl, tak ludi nutili vystupovat na konci Tunela..neviem preco ? To uz mohli potiahnut k zastavke..dispeceri tam stali, vrtali sa v zadku a cumeli na to. Co tam potom ze na bus zastavke Chatam Sofer stalo asi 200 ludi a Xka nikde...takze dovod na vystupovanie nebol. ? Kedze chodila NAD plna na prasknutie, vratane tamojsich busov mnozstvo ludi to vzdalo a slo pesi ? Nehoda sa stala okolo 14 00 a o 16 00 ziadne dalsie busy v NAD ? Skoda, ze som mal vybite PDA, bol by som to nafotil ?
Ako o interval sa mi tak nejednalo (kto sa ponahla domov ? ) ale ide o to ze tam mohlo byt aj 200 ludi a KRATKA karosa dorazila tam kde sa papierovo zmestilo (priklad) 50 ludi bolo 100
Ono toto je mimoriadna situácia. Isté zdržanie je v tomto prípade v poriadku, ale absolútne nezvládnutie náhradnej dopravy už nie. Holt keď sa neriešia problémy DPB a funguje "na hrane" tak stačí jedna nehoda voz do voza v špičke a vidíme čo nám to spôsobí.
tak to vies, keby bolo viac..... ale realita je ina, tak to treba aspon neako riesit, a nie improvizovat ako v mnohych pripadoch ked uz bolo neskoro
skoda len ze v Karlovke nie je obratisko aj smerom z Dubravky, to by sa teraz lepsie dychalo cestujucim, ale na to sa mohlo mysliet uz davno
Vydel som nazivo ked som prechadzal X12 okolo Jurigacu
Inak k tej nahradnej doprave - ked prisli na zastavku Chatam Sofer 3 plne elektricky ludi tak pred nosom usli 2 klbove autobusy (IK 283 a 435) a 10 minut! na to prisla Plynova KRATKA Karosa! a potom dalsich 10 minut prec a inak mozem povedat ze na tomto obrazku ( http://imhd.sk/ba/clanky/funny/ja_milujem_nedelu.jpg ) je este malo ludi oproti tomu co bolo dnes na tej zastavke!!! ? a za toto si platim MHD? ?
Neviem, myslím že to vôbec nie je systémové riešenie. Totiž DPB by mal mať dostatočnú rezervu, aby mohol ND zabezpečiť. Treba riešiť príčinu nevyhovujúcej ND, nie vymýšlať rôzne zlepšováky, ktoré by aj tak nie vždy pomohli.
Má to jednu chybyčku krásy, totiž pri nehodách sa nezriedkavo stane, že sa nezablokuje iba jedna koľaj, ale spravidla aj koľaj opačným smerom. Najčastejšie sa jedná o nehody tram vs IGK na priecestiach, kedy je auto vymrštené do koľajiska a zablokuje tak oba smery, takže premávka po jednej koľaji by nefungovala.
Plny suhlas, urcite by to bolo lepsie riesenie, lebo momentalne by nestacilo ani desat nahradnych busov... nehoda sa stala akurat na perfektnom useku, este horsie by bolo keby sa to udialo pred Moleckou = trikrat viac ludi do ND
apropo, co jazdi ako ND niekto nevie?
Ono sú naozaj najnovšie. Pri súprave 7717+7718 sa jedná o NOVOSTAVBU kompletných električiek, pričom sa použila NOVÁ skriňa vozidla, nová výzbroj a pod. S pôvodnými vozmi majú spoločné akurát tak papiere. Samozrejme, fakt že si DPB stavia električky ktorých koncepcia je z roku 1950 to nijako neospravedlňuje. Keby aspoň nakúpili "vaňové" skrine tak by som to bral, ale postaviť v roku 2007 VYSOKOPODLAŽNÉ vozidlo s tým, že nám bude jazdiť do roku 2050 je hanba. Klasické reko na T3P beriem, ak sa použije nová skrina. Ak sa však kupuje skriňa nová, tak nech je to láskavo vaňa a nech sa osadí podvozkami s dvojitým vypružením. Oboje existuje a je k dispozícii.
celkom ma pobavila hlaska "Električky #7717+7718 sú najnovšími, ktoré DPB vlastní". no, ak su take nove ako vcerajsi bus c. 95, ktorym som sa viezol domov a ktory mal priblizne 5cm dieru po celej dlzke dveri z vnutornej strany (nie zo strany kde sa dvere po zavreti spoja), tak dakujem pekne...bezpecnost ako ma byt...apropo, toto som uz zazil minuly rok ked som sa viezol v karose pri dverach, ktore sa pri prudkej lavotocivej zakrute na safarikovom namesti zacali otvarat.este stastie, ze som ako slusny cestujuci nebol v tej tlacenici o ne oprety...asi by som pekne zahucal...nuz, len tolko ku kvalite MHD v Bratislave:)
no dobre, tak tie 3 a-busy by boli normálne ZV.. Čiže by sa používali každý deň.. čiže presne ako si napísal: "..keby DPB mal dostatočnú rezervu v busoch a vodičoch"
takze by si minul cca 30 mil za busy ktore by si pouzil sem tam. Ziadny rpoblem s ND by nebol, keby DPB mal dostatocnu rezervu v busoch a vodicoch.
Kolajove splietky su urcite ovela lepsi napad.
Akurát, že 3 kĺbové autobusy ti ako náhrada električiek v úseku Tunel - Dúbravka stačiť nebudú. Naviac, zbytočne tam teraz stojí x vozov aj vodičmi ktorí sú platení ale jazdiť nemôžu ani keby chceli. Koľajové splietky sa dajú využiť napr. aj pri oprave koľají a náhradnú dopravu budeš môcť zaviesť len v určitom krátkom úseku (viď letná X11).
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.