to cvakanie fotakmi sa deje na Hviezdoslavku a Nam.L.Stura pri hociakej inej eletkricke, ci je to T3, alebo cerveno-modra K2S.. To mam osobne odsledovane..
Mne na tej reklame nič nevadí... Jedine tie sedadlá v Krátkych TAMoch sa mi zdajú nepodarené ináč je v celku zaujímavá. A dosť turistov si ju fotí. Každý deň keď idem domov a nastupujem na Námesti Ľ. Štúra a ide dáka K2Ska tak všetci japončíkovia cvak cvak. ? Mňa by zaujímalo, ale kedy sa dozvieme tender na prenájom busov... ? Ja som veľmi zvedavý na to kto ho výhra keď to nebude SOR bude to asi Iveco s Citelisom a to mi ani nakoľko som si zvykol cestovávať v 25Trke. Jedine mi na tom vadia tie malé okienka či by mohol DPB potom upraviť ak by to vyhralo IVECO.
preto som sa pytal, ze co sa mysli pod tymi imidzovymi sedadlami do K2S, lebo uz je tych imidzovych veci trochu moc. V celom meste je uz prilis vela reklamy, reklama je uz prakticky vsade, a este aby som aj vo vozidlach MHD musel sediet na reklamnych sedadlach, mi uz trochu vadi..
Nech tam daju normalne potahy, ktore su aj v inych vozidlach, a nech tie elektricky nechaju bez napisov, aj tak budu reklamy zavesene na madlach, alebo nalepene na sklach.. ?
no to LBC nie je skarede, a hlavne ho tvori jedna z mestkych farieb (cervena), co je dobre.. (na rozdiel od SPP)... ale mestsky nater by mal byt podla mna bez vselijakych moznych napisov a obrazkov. proste nieco decetne.. LBC na 240 autobusoch by bolo trochu moc..
no myslim ze vyuzitie sa pre tych 240 autobusov urcite najde. Vsetkych cca 100 kusov Ik435 je uz po zivotnosti, takisto je po zivotnosti velka cast B741CNG- a ta zvysna cast bude do tych 3 rokov takisto po zivotnosti. TAM BUSy su tiez po zivtotnosti. BB karosy tu budu len do leta 2009.
Cize za 3 roky bude po zivotnosti cely park klbovych autobusov. Takze tych 240 autobusov urcite bude treba..
Okrem toho treba pocitat aj s tym, ze nejake autobusy su odstavene kazdy den na opravy (udrzbu), cize z tych 240 bude v prevadzke kazdy den mozno 200..
"plus by som do ceny udrzby dal aj naklady na nahradne vozidlo pocas poruch vozidla" - A na co by to bolo? Poslat nahradne vozidlo stoji rovnako bez ohladu na to ci nahradzas Karosu, alebo Mercedes.
btw, co planuje robit DPB s 240timi autobusmi v priebehu 3 rokov??? vsak v sucasnosti je prevadzky schopnych mozno 200, nie? vsak to je vyse 2 krat tolko (a ked ratame vypadky tych sucasnych vrakov tak ovela viac...)
vsak to by pokojne mohli vyradit vsetko od plynovych vrakos po "nove" ikarusy ?
nechysta sa DPB nejak konkurovat SADke v integrovanej doprave??? lebo vyradovat plynove vraky a ikarusy - to pochybujem, to mozno o 10-20 rokov ?
preco by mal vyhrat najlacnejsi? je pokojne mozne ze udrzba lacnejsieho stoji viac ako udrba drahsieho, dokonca o tolko viac ze vyhra napokon ted drahsi - osobne by som cene udrzby dal vyssiu vahu pri hodnoteni, a tiez je otazka ako sa rata ta "cena udrzby" - ale je celkom mozne ze z referencii (teda z toho kolko stoji udrzba tych autobusov v inych dopravnych podnikoch) - co by som povedal ze je velmi rozumne, plus by som do ceny udrzby dal aj naklady na nahradne vozidlo pocas poruch vozidla a je to idealne. Pokojne menej kvalitny - lacnejsiu autobus moze vyjst v tomto tendry ako porazeny, pre drahu udrzbu - potrebu casto opravovat, caste vypadky - zo skusenosti v inych dopravnych podnikoch... aj ked je pravda ze z hladiska DPB by mali robit referencie na nejakych 10 a viac rokov prevadzkovanych autobusoch, nie z rokov 2005-2007 ?
ta kvalita su prave tie 3 pozitivne referencie od predch. zakaznikov... Alebo inak - ako by si chcel obodovat kvalitu pri verejnom obstaravani?
Kvalitometrom? 1-3 st. kvality = nekvalitne; 4 -5 ok ?