takže ak je prídavné meno a špecifikácia NP, tak sa vzťahuje iba k veci, ktorá je na 2. mieste? Na 1. a 3. to neplatí? hmm, zaujímavé... podľa logiky by mali byť NP všetky tri verzie alebo keď to fakt moc pritiahneme za vlasy, tak iba prvá...
http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=213621323033ef393621323033ef1f&id=6434
"obdržal všetkých 8 prímestských 10,5-metrových vysokopodlažných autobusov SOR C 10.5 "
môže mi niekto pls. vyvsetliť, ako to spĺňa podmienku tendra: "Nákup nových nízkopodlažných sólo autobusov (do 11 m) pre prímestskú dopravu, mestskú dopravu a na prevádzkovanie autoškoly"
Re #117344 ivanbuto: radšej nehovor, lebo to fakt ešte niekoho napadne ? ale mal by som lepší návrh - semafor pri zjazde z Apolla a Prístavného mosta - a umožnilo by sa tak odbočenie na Bosákovu ?
"Ďalej nám zatiaľ stojí stavba prepojenia Kramárov s Kolibou cez Vlársku ulicu. V máji sa však začalo s vyvlastňovaním pozemkov, takže verím, že aj táto stavba sa pohne dopredu." to je tá pripravovaná cesta pre Tbusy?
Re #117339 geodeath: môj návrh je - značkami a v prípade BA polovodičov radšej rovno betónovými panelmi úplne zrušiť nájazd na Prístavný most z Dolnozemskej (je to predsa diaľničný most, nie?), zrušiť oblúk (zjazd) z mosta na Dolnozemskú - kto nutne potrebuje, dokáže sa otočiť aj na nadjazde zo Starého mosta pri (čoskoro) exštadióne. tým by prišlo k uvoľneniu pruhov pre Apollo. A samozrejme, potom všetky linky MHD potiahnuť z Prístavného na Apollo... zjazd z Prístavného na Bajkalskú by som nechal, pretože by odvádzal igk z mosta a navyše by ich bolo zrejme menej ako teraz...
Ved som ti uz pisal ,ze ist L51 z Trnavskeho myta na Nobelovu je ,len pre dochodcov a ludi co maju vela casu.Je to hotovy kolotoc. Okolo Slimaka ides dvakrat.
Dostal som odpoved z DPB ,ze je to na vyziadanie M.C.Nove Mesto pre lepsi pristup k OC Polus bez nutnosti prechadzat krizovatku.Na moju otazku ci ostatny cestujuci uz mozu prechadzat cez krizovatku ci uz z elektricky alebo L 50 a ,ze vytvaraju jalove kilometre pre L51 a robia ju neatraktivnu pre ostatnych som nedostal odpoved.
Chybu urobilo predovšetkým mesto, ktoré nevedelo znevýhodniť IAD z Prístavného mosta. Ten most je pliaga, lebo nič iné zápchy do mesta neprivádza. Z Einsteinovej bohate do Petržalky stačia odbočky v križovaní v Viedenskou cestou a Panónskou. Na Dolnozemskej by som prejazd na Prístavný most zrušil alebo riešil to tak, aby sa z Prístavného mosta dalo ísť len na Dolnozemskú, ale to by chcelo prebudovať zjazd z Prístavného mosta do Petržalky, tak aby z pohľadu áut a vozov MHD bol ten zjazd po ľavej strane a nie pravej. Teda by to chcelo aj posunúť zjazd z Apolla doľava. Potom by aj zaniklo ale možnosť odbočiť z Einsteinovej na Dolnozemskú. A čo sa týka zjazdu z Prístavného mosta na Bajkalskej, ten by som úplne zrušil ? len tak sa môže mesto zbaviť zápch na Bajkalskej nadobro. Keby sa niekto pýtal na linky 96 a 98, tak tie by mali vyhradný bus pruh na Apolle spolu s 68,87 a 88
Otázka k petržalskému presmerovaniu 96/196 - ako budú jazdiť, keď z Apolla sa nedá odbočiť vpravo v prípade, že bude na Prístavnom nehoda/zápcha a pod. (čo sa deje minimálne raz týždenne). Kdepak asi soudruzi z dpb udělali chybu?
Re #117334 geodeath: nie je náhodou cesta 84ky cez Šustekovu kratšia (v km i v čase) ako obchádzka cez Bosákovu? keď už musíme šetriť vzkm napr. kvôli L180... a ďalšej novej "doplnkovej" doprave
A v smer z Nobelovej na Trnavské mýto nevadí, že 51 zastavuje na PCC na rohu Riazanskej? Keby nebolo upindaných dôchodcov, tak by možno ani nejazdila 84 cez celú Mamateyovu ako jazdí teraz ? ?
Pravdepodobne vychadzaju z toho, ze taketo turisticke zajazdy su vopred planovane a je zname kedy tam pridu. Je tak mozne zabranit kolapsu, ktory by sa dotkol aj MHD.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.