OK, v poriadku - este jedna taka minivec - mne pride trasovanie celodennej eliny L4 obojsmerne cez JESENSKEHO blbost , na to tam staci prave ta ranna L17
Tak Vám držím palce v tomto aby ste nudnú propagandu na ohúrenie laikov zmenili aspoň trochu na blamáž hentých trapkov. Ešte ak máte kontakty tak dakoho zlanárte nech Vás je viac a predom ešte skúste dakoho o tých návrhoch poučiť a zoberte ho tam nech Vás nie je málo.
Im ide o toto: Jurko povie: "Posilnite 133" Mária povie: "Hodilo by sa posilniť 133" Braňo Z. : "Čoskoro prídu nové autobusy a potom". Potom dáky odborník navrhne dačo s obratisko tam mu Braňo Z.: Povie, že to je príliš nákladné alebo len ťažko realizovateľné. Potom povie dáka "60 ročná Irenka, že chce Tesco linku" atď... Čo som chcel s tým povedať? Že určite sa to nebude týkať len obratiska. ?
pojdem tam a budem hlasovat proti ( ak vobec bude dake verejne halsovanie ),lebo uz len vidim kolko ludi tam bude cakat cez vikend pri 30 min. intervale na L32
Akich odbornikov mas na mysli ??? Tych co uz opravovali 5x Molecku ako Luky spomina ? . Mam uz pocit ze laici si vytvoria lepsie riesenie ako prave tito odbornici. ?
Inak ta verejna diskusia je dobra hovadina. To sa chcu pytat laikov na dopravne riesenie? Su oni normalni? Ved to maju spravit odbornici.. Som zvedavy na vysledky tej diskusie ?
Prave preto je diskusia. Ak ludia navrhnu daky iny system Braňo to zariadi pokiaľ sa to bude týkať KV. Alebo aspoň linky, ktorá zasahuje do siete v KV. ?
Preco dalej do kopca ??? vsak nove nastupiste L33 ma byt na dnesnej pozicii vystupista na Karloveskej ulici. Len nech nie je ta LIDL zastavka ,lebo potom sa zavedie nakoniec aj ta zastavka na kopci spolu s novym nastupistom a budeme sa vozit jak dr_nuti cez obratisko a 2x cez kolaje.
ak pod "tam" sa mysli VZO, tak ja tam urcite budem, pokusim sa vysvetlit ludom zakernost navrhu na otocku, ponuknem moznu operativnu i strednodobu alternativu bez otocky na Hajnickej, verim, ze i Karlovestan "intony" pride a bude argumentovat proti otocke, lebo predstavuje dalsie zhorsenie podmienok pre elektricky a celkovo MHD v danom uzle, lebo otocka je zalozena na uprednostneni poziadaviek IAD, potreba obsluzit LIDLje vhodnou zasterkou
A vadí ti ,že Molecka je najopravovanejšia križovatka asi v celej SR? Minimálne 5 krát sa už opravovovala toto bude 6. a o pár mesiacov/rok sa budne už 7. nakoľko sa ide stavať obchod...
Boh nas chran od takeho riesenia , co sme daka ZILINA ze budeme odkupovat este aj tbusy po zivotnosti - nevravim ze su uz vsetky, ale to su tusim vsetko 15 TR a 1526 alebo ktory je 15TrM tak ten by este pripadal do uvahy.
veru tak, ale na tu 33 bude treba ist o 150 m dalej oproti sucasnemu stavu a to do kopca, na jesen a v zime bude vela ludi vahat, hlavne vsak vsetci budu dakovat za ten danajsky dar
Myslim si,ze ak bystricke trolejbusy 1504, 1511, 1513, 1517, 1519, 1525 a 1526 nie su zosrotovane tak by ich mal DPB odkupit.Opakujem,ze neviem ci su zosrotovane.(tusim nie)
ešte raz si prečítaj trasu linky 5 a zistiš, že aj tú som poslal spolu s linkou 9 cez Šafko ? pri najhoršom by som prehodil 4 a 5, tak žeby 5 chodila obojsmerne cez Jesenského a 4 by šla cez Šafko v smere na Zlaté piesky. Lebo spojenie Rača Šafko by sa dalo poriešiť v mojom návrhu takto :
- 9/13 na Nám. SNP a 16 do Rače
- 4 na Kamenné nám. a 5 do Rače
predlzenie T-busov k Novemu mostu nicv nevyriesi, spravne by to malo byt v linii dnesnej 133 s pokracovanim po Karadicovu, kde by sa to spojilo s exitujucim vedenim, chcelo by to este spojku od Geologickeho ustavu po Botanicku, v oboch smeroch, tym by sa zabezpecilo zokruhovanie trolejov a variability dopravneho prepojenia DD i KV s mestom po viacerych trasach, zaroven by sa vyrazne mohla obmedzit potreba prestupu ma elektricky v KV (Molecova - Botanicka) alebo dalej na nabrezi, ak by sme nabrali odvahu (peniaze by sa urcite nasli), mohlo by sa natiahnut trolejove vedenie z nabrezia cez Staromestsku, nam. 1. maja, Mytnu, Vazovovu na Racianske myto a potom od Trnavskeho myta dalej (spat) po trase linky 31 vratane odbocky do Mlynskej doliny k internatu, mozno i dalej pre nahradu t-busom,
linka 33 by mohla zostat ako lokalna s tym, ze by sa doplnili troleje na Janotovej, Banikovej a Karloveskej, premavat by mohla najma v rannej spicke a zabezpecovala by hlavne prestup na elektricku v smere do Dubravky s moznym doplnenim o prestup do KV v smere Molecova - Botanicka, ale na ovela bezpecnejsom svetelne riadenom priechode, kedze nie je v priamom ohrozeni odbocujucich vozidiel,
linka 32 ako "dialkova" by sa mohla opat vratit na Molecovu a skratit prepravny cas na Patronku, Kramare a hl. stanicu,
Tak to teda rozhodne nie si sám, myslím, že 99% diskutujúcich tu má už tzv. antidunčovský reflex, t. j. zbadá príspevok s jeho nickom a automaticky ten príspevok preskočí...
Ach jaj , zase plno nedostatkov . Safko si uplne odrezal od sveta -len 9 a 13ka ??? - cize si odrezal Raciansku radialu, vajnorsku a polovicne aj karlovesku . Musim najst uz aj v "sufliku" svoj navrh, ktory predstavim.
Jedine co sa mi paci su tie SOLA na L2 - dovolim si tvrdit ze by stacil aj 8/12 ak je to spicka /sedlo . Na L13 trosku prepych s tymi 6 minutami ? detto L4
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.