Něco podobného měla Praha. Když se rekonstruovala část tratě do Modřan. Tak byla výluková linka, která si křížila cestu de facto. De iure to byly 2 linky. 3ka dojela na Výtoň a dále pokračovala jako linka 16 a v opačném směru naopak. Prostě se na té zastávce změnila v buse linka a jelo se plynule dál.
Tu 16ku mohli udělat stejným způsobem tedy ne linka 16, ale normálně linka 11 a 14 a někde v centru by změnila číslo a pokračovala jako jiná linka. Komisárky-Poštová jako jedna linka a Poštová-Ružinov jako druhá linka. Nebo někde jinde to už by bylo jedno. Tím by linka zůstala, ale de iure by se nekřížila a lidi by se nemohli splést, kam to vlastně jede.
Bože môj, daj už prosím Ťa tomu linkovému vedeniu raz a navždy pokoj. Nemôže to tak byť ako navrhuješ, lebo potom by si mal prepojenie Obchodnej a západnej časti Bratislavy len od 6. rána (cez víkend ešte neskôr) do 20. večer. Nehovoriac o tom, že 9-na by mala cez Obchodnú zbytočne dlhú trasu, takže by ňou napr. z Trnavského mýta do K. Vsi nikto necestoval, zatiaľ čo takto sa dá využiť aj na toto spojenie. To, že sa Ty pletieš už nie je problém DPB. A s tými vodičmi to nie je argument, oni si trasu mýliť nebudú, majú ju na palubnom počítači.
Re #129057 810zssk: Iveco? Tam by sa na 100% uživil aj kĺbak.
Re #129060 MiroBA: Načo by nám boli a na akých papieroch by jazdili? Ak si nezaregistroval, už sa vyraďovali aj T3SU a T3M, ktoré sú rovnako staré ako K2YU. A okrem toho, z jednej K2YU sa bude robiť K2G alebo K2S bez novej skrine (ešte nie je rozhodnuté, či jedno alebo druhé).
Bude chodiť - na River Parku postavia heliport a vznikne nová letecká linka na trase River Park - NBS s možnosťou pre adrenalínové typy zoskočiť si s padákom nad Kapucínskou ? ? ?
No aj ja. Aspoň keď som šiel po vlastných som mohol na 95 bežať, ale keď som si dal okruh s elinou a videl som ako 95 pristavuje k nástupišťu, tak som sa mohol akurát 3x zhlboka nadýchnuť... Preto delenie linky 12 na dve (12 a 14) nemalo moc zmysel, možno akurát ten, že sa to spojenie stalo menej zraniteľné.
To je pravda. Ja to možem potvrdiť osobne z Jesenského som bol na Šafku skorej než električka dokola. Ale v zime som sa radšej zviezol aj ked za dlhšie rovnako ak bol práve lejak alebo vzime ked fúkal ladový vietor. Vtedy aj ísť dokola lepšie bodne.
historickí autobus bude premavať V čase od 14.30 h do 19.00 h bude do Vodárenského múzea v hodinových intervaloch premávať historický autobus z improvizovanej zastávky pri SNM - Prírodovednom múzeu na Fajnorvom nábr. a že vraj podla http://www.muzeum.sk/nocmuzeiagalerii/nmg2009/ba.php
Dopravný podnik Bratislava pripravil pre návštevníkov bratislavskej Noci muzeí a galérií prekvapenie - vo forme MHD zadarmo. Každý návštevník, ktorý bude mať platnú vstupenku na podujatie, má počas jeho trvania v Bratislave dopravu zadarmo. ? ? ? ? ?
cele je to o tom, ze Mesto ma ine priority ako podpora MHD....ked je automobilova doprava v centre prednejsia ako elektricky, tak sa netreba cudovat...
Petržalka Ružinov sa dá skvele zmáknuť 96/196, 68+8,9,16 alebo 95+50 ale Petržalka - Rača len 98+3,5,16. Lenže takto tí ľudia čo chodili 95, ktorá nie je tak plná, sa majú tlačiť do plnej 98 alebo meškajúcej 96, na ktorej je Solaris aj tak narvaný? Spojenie Petržalka - Ružinov sa dá prežiť nejak, ale Rača je fakt normálne spojená len s KV, Dúbravkou linkou 5, ktorá do 21 končí a potom 11 ako jediná, ktorá premávala k linke 95, 3 len na okraj centra chodí a na zastávku Vazovova kde sa najlepšie chytajú Račianske električky chodí linka 94 len počas pracovných dní.
Postačí ak DPB dodatočne prehodnotí nejak premávku liniek 5,9 a 16 a zavládne spokojnosť.
to už sa v dohladnej dobe budú vyradovať teda vozy K2YU?
Som myslel že si ich DPB ešte nejakú dobu ponechá lebo sú podstatne mladšieho data než predtým dodávané K2.
"No horšie to bude pre vodičov lebo sa pri Blumentáli možu ľahko zmýliť." - Ale chodte uz setci dokelu s tymto argumentom. Tak ked viem ze mam problem si zapamatat kam prave idem tak pozrel na palubak a je to. Velky problem?