Všetko okolo MHD sú také protichodné drísty, že človek by z toho zblbol... Klimatizácia nie je jediná vec, spomeňme si ako DPB hovoril, že je neefektívne viesť autobusové linky v súbehu s linkami elektrickej trakcie - a máme tu linku 133 (namiesto toho aby premávala linka 17 celodenne ? ),... A ani cestujúci niesú ďaleko od ich obrazu, v KV tiež nevedia či chcú aby autobus zachádzal k LIDL alebo nie, v Dúbravke raz chcú/nechcú 34 cez ulicu Pri kríži. Hotový cvokhouse. ?
o to nejde, je fakt, že by tu naozaj bola vhodná, ale že dpb sa X rokov prostredníctvom svojich najvyšších predstaviteľov urputne bráni klíme a zrazu ju chce
Ako teda klimatizácia funguje v iných mestách? Tam tiež ľudia musia nastúpiť/vystúpiť. Možno keby fungovalo aj na autobusoch dopytové otváranie dverí aj na autobusoch, tak by to bolo lepšie.
btw.: Záložné MAN-y majú klímu? Lebo okná na vetranie to nemá a keď to ide ako ZV tak je v tom sauna k nezaplateniu veru.
ten bol dobrý, ja mám iba tento Zahradníkov... "Podľa neho sa diskutuje aj o tom, či by mala byť klimatizácia v celom autobuse. Pri sústavnom otváraní dverí na krátkych úsekoch by totiž mohla byť neúčinná a zvyšovala by spotrebu vozidla."
Re #130957 TeBeCe: nemám a pochybujem, že by o ne niekto už stihol požiadať, takže je dosť divné, že banoviny citujú niekoho od obstarávateľa.
2/ pamätáš si na podmienku "nízkopodlažné vozidlá (do 11 m) pre potreby MHD, prímestskej dopravy aautoškoly? a čo prišlo žeby (aj) Sor C? bolo vtedy v podmienkach niečo o klíme? no tuším, že autoškoly sú plne klímove a ostatné majú klímu pre kabínu vodiča...
Tak by mohla 83 chodiť ako ex-27, ale teraz neviem ktorú myslíš, či celú trasu alebo ako, lebo ona mala tých trás požehnane. Celé je to komplikované na mňa je to moc... Zlúčiť 34+83+84 a potom ako uspokojiť ľudí od Nám. hraničiarov po Technopol keď by padla 83?
"V prípade cestujúcich by bola klimatizácia vzhľadom na časté otváranie dverí na zastávkach neúčinná," povedal vedúci technického odboru Dopravného podniku Bratislava Juraj Mesík pre ČTK.
veď keby sa zhustil int na 83ke, tak by nešli 83 a 84 na striedačku v int 4, ale 83 dajme tomu 5 alebo 6 a to by malo stačiť... aj tak teraz jazdia nie v prekladovom 4min ale napr 3-5 alebo 2-6, čiže jeden ide narvaný a druhý "poloprázdny"... Novú 83 myslíš tak, ako ex83(27) Ovsište-Dúb?
Re #130941 pressburger: aby to do toho konca roka vôbec stihli ? veď vieš, električka do 3 rokov (2008 či 9), spustenie Apolla do apríla-mája (reálne september), postavenie Astorie do dvoch rokov, stanica prerobená do 20xx...
Re #130943 Viliam22: neviem, kde zobrali tú klímu, keďže v súťažných podmienkach sa o tom vôbec nehovorí ?
Re #130945 TeBeCe: jedine že by tak ?
Re #130949 Majo: never tomu, veľmi sa ponáhľadjú - aby boli aspoň dlhodielske dodané do volieb ?
1. Trasa cez Jesenského - zanedbateľný rozdiel (ak vôbec nejaký).
2. Bežná trasa linky 5 vedie cez Obchodnú. No a pri tvorbe výlukového linkovania bolo zrejme cieľom čo najviac sa pridržiavať bežnej trasy. Čo je logické v záujme toho, aby v tom ľudia mali čo najmenší zmätok.