Tých 12minút z Astronomickej na trnavské nie je kvôli počtu zastávok, električku zdržiavajú 2 nové križovatky aj so semaformi- to je hlavný faktor "preferencie"...Aktuálne je aj že pozdĺž Záhradnickej chodia pomaly kvôli práci na ceste na Záhradnickej...Btw nie tak dávno to bolo len 10minút na Trnavské, potom 11, teraz 12!
Tým, že som povedal, že z jednej zastávky dovidno na druhú som chcel povedať, že ich je v pohode zlúčiť do jednej lebo v danej oblasti nikto nebýva, ani sa tam ľudia nehrnú. Obdoba zastávky Nový záhon.
No a čo sa týka rušenia niektorých zastávok, už nie? Konkrétne podľa mňa by bolo super keby sa spojila Voz. Krasňany a Nový záhon do zastávky na druhom konci vozovne, aspoň by bola využitá a pracovníci poisťovní a firiem čo tam sídlia by to mali blízko.
No aj Drobn=ho je dosť využivana, tieto zastávky v Dúbravke by som asi nechal tak, ako sú. Treba, ale vyradit ten semafor, čo je medzi Alexyho a Švantnerovou, pre električky by ho mali vyradiť z činnosti úplne, a pre autá upraviť samostatne pre každý smer.
No a Krčace zlúčiť asi nie, sú dosť daleko od seba. Keby sa dalo ich dať len na znamenie, ale to asi nepôjde.
Ja niesom sova ale dunčo ? A ako ti bolo dobre napísané, tak zastávky môžu byť každých 70-100 metrov ale opováž sa si sťažova na to, že cestuješ z Ružinova na Trnavské mýto pol hodinu!
A sme doma. Zastávky treba mať každých 70 metrov (lebo to je reálna vzdialenosť medzi Chlumeckého a Astronomickou), alebo ešte lepší nápad, urobiť jednu súvislú zastávku pozdĺž celej Ružinovskej, električka bude jazdiť 10 km/h, nastupovať a vystupovať sa bude za jazdy. Toto je totiž predstavuje reálny cestovnú rýchlosť v prípade boli zastávky po celom meste rozosiate 70-100 metrov.
Astronomická sa zrušiť nemôže, pretože ide o prestupný uzol. Ak by sa zrušila Chlumeckého, nemuseli by sa školáci a (Dopraváci ?) cpať do plnej električky, ale by sa mohli pobiť s davom ešte na Astronomickej so šancou získania voľného miesta na sedenie.
Tak skôr než dať na moje drísty alebo iných návrhy, by bolo lepšie analyzovať ktoré zastávky sú ako využívané. Drobného je ako využívaná teda? Mne inak príde ozaj zbytočné mať dve zastávky na Krčacoch lebo z jednej dovidí človek na druhú a pre pár ľudí denne tam mať dve zastávky je veľký luxus.
No ale takto by expresné linky dobiehali tie ktoré by všade stáli, ako si dobre napísal, tak by to chcelo koľaje kde by sa mohli predbiehať. Simferopoľská trať je skôr pozostatok megalomanského plánu z minulosti, kedy bol ZSSR najväčší, najlepší, naj...naj...naj... Určite by sa teraz na takú trať nezmohli. V každom prípade niesom za obnovovanie liniek radu 1xx, síce by to bolo pekné ale sú to skôr linky len na špičku, skôr treba dumať ako ľudí dostať na električky, rozširovať ich sieť a tam kde električky nemôžu tak tam poslať trolejbusy ?
Zastávky sa podľa mňa v nemálo prípadoch zavádzali skôr z rozmaru ako z rozumu, koniec koncov aj v centre aká je diera medzi Mariánskou a Jesenského svedčí o niečom, tiež aj medzera Mariánska - Odborárske nám.
moje riesenie by bolo iba zrusit zastavku astronomicka pre autobusy,lebo potom by vsetci isli na sumracnu,a ti co nastupuju na CHlumeckeho by mali pokoj od plnych elektriciek a tlacenic..co je nemyslitelne uz jednu zastavku za konecnou