Ja mám iný názor. Ak by sa postavilo provizórium, potom už by neboli namieste nekonečné špekulácie, či metro, rýchlodráha, električka alebo vlak, a otázka by bola akurát kam a kedy to predĺžiť.
Ziaden spoj tam nezachadza. Korytnicka je priebezna konecna. Ako keby mala linka 7 na Marianskej poznamku "ide len po Vysoku" hoci Vysoka tam v CP nie je
No dalo by sa to vyriešiť aj inak a priaznivejšie k spokojnosti viacero strán, nasledovnými zmenami (uvádzam len linky ktorým by sa interval alebo trasa menili a pre vyhnutie sa misinterpretácii uvádzam ulice ktorými linka prechádza) :
L80 : Technopol - Romanova - Jiráskova - Kopčianska - (na Kopčianskej) - Einsteinova - Nový most - Vazovova (8/12/8//12), klbák
L83 : Ovsište - Mamateyova - Bosákova - Rusovská cesta - a po starej trase... (4/7-8/5//12), klbák
L88 nasadzovať klbáky (8/12/8//12)
L94 : Holíčska - Panónska cesta - Nový most - Kollárovo nám., klbák
L95 : interval 6/7-8/6//7-8, klbák
L99 : Antolská - Lietavská - Budatínska - Holíčska - Technopol - Osuského - Nám. hraničiarov - Rusovská cesta - Kopčianska - Kúpalisko Matador/Kopčany (7-8/7-8/7-8//12), sólo
L195 : Šafárikovo nám. - Starý most - Nám. hraničiarov - Osuského - Technopol (6/-/6//-), klbák
Určite ťa napadá otázka, že ako som mohol vyhodiť spojenie Háje - Nový most a moja odpoveď je : "Normálne" ? a dôpvod je ten, že L99 je veľmi spoľahlivá, oproti ostatným linkám má zanedbateľné meškania a tak, keby tak často premávala nerobilo by mi problém ňou ísť na Hálovu a tam prestúpiť na 83, ktorá by v mojom návrhu mala interval nosnej linky, keďže teraz ak mi nejde 83 a idem skúsiť šťastie na Hálovu, tak 84 zas ide nejak inak, skrátka tie preklady 34+83 a 83+84 fungujú len ak dojde k chybe ?
Aky je rozdiel medzi tym ked sa z programu cezhranicnej spoluprace SK-HU financuje bus do Rajky a ked by sa z cezhranicnej spoluprace SK-AT financoval vlak do Wolfsthalu?
Áno to je asi tá spojka... dnes je v pojazdnom stave, naposledy išiel tade mimoriadny osobný vlak v januári (viezol predstaviteľov samospráv, obchodných a priemyselných komôr a železníc združených okolo TEN-T 17).. a vraj sa využíva občas pre nákladnú dopravu...
Neviem či je to zdĺhavé ale tak si to OeBB naprojektovali a je to asi najlepšia možnosť ako s TEN-T 17 spojiť naše letiská za čo najnižšie náklady (ak teda TEN-T pôjde tade...)
V prípade Marcheggu - u nás by bolo letisko napojené, ale či rkúšaci vo Viedni napoja tú trať na Schwechat...
S7 (Pressburgerbahn) do Ba je nereálna, najviac na to tlačia rakúski podnikatelia, ale spolufunancovať by to podľa nich malo aj SVK (BA) (Hahaha)..
Pochybujem že Eú dá na to peniaze...to sa mi vidí ako šotoušovina...
neviem, či by to nebolo komplikované... cez štrukturálne fondy by to bolo ťažké, musel by sa celý projekt zrejme rozdeliť a potom to, že je to v Rakúsku nevylučuje, že to nie je v BSK (čo vylučuje všetky OP s územnou koncentráciou mimo BSK).
Ale teoreticky by to možno šlo cez nejakú inštitúciu cezhraničného rozvoja
To je ta spojka co sa odpaja krakto za stanicou Flughafen Wien a pripaja k trati Wien - Petrzalka medzi stanicami Götzendorf an der Leitha a Trautmannsdorf an der Leitha? Nebolo by to predsalen trochu zdlhave? A v akom stave je ta spojka dnes?
Co sa tyka napojenia trasovania cez Marchegg, potom by nebolo mozne tahat ten vlak az na letisko? Pokial viem tak Hlavna-Letisko by sa malo dat jazdit, nie?
A vcera ma napadla este jedna vec... viaceri sme sa zhodli ze v sucasnej financnej situacii ZSSK, ZSR a statu je predlzenie Pressburgerbahn do Petrzalky blbost.. ale napadlo ma - nemohlo by sa to financovat z eurofondov? Tym ze by to slo od Wolfsthalu by to vlastne nebol projekt len v BA kraji a teda by sme na to nieco mohli dostat...
Existuje, cez tzv. Goetzendorfskú spojku pôjde TEN-T 17 z 7-čkovej trasy na tú "hlavnú" na Most nad Litavou...
Avšak najnovšie začínajú Rakúšania špekulovať, či radšej neťahať TEN-T 7 do BA cez Marchegg... a spojenie letísk by sa tým okašlalo...