to sa pamätá 1ducho. čo dajú, na tom... ?
pravda, aj to má isté úskalia. aj minule som vyliezol z búdy v dúbravke, odomkol kabínu, vliezol dnu a kukám (asi takto ? ), kde mám batoh? a rádio? a aj to sedadlo je nejaké čudné... ? našťastie šiel okolo kolega a pýtal sa, či mám nejaký problém s 2. vozom. som povedal, že už nie, že je to už v poriadku, vyliezol som, zamkol, prešiel do 1.ho a všetko bolo na mieste... ?
kockatá? šak t5, ne? alebo6? tak nejak. no a v sobotu jazdil linku 9.
no, to je ono. šikula dievča, vieš viac ako ja ?
PS: len si nezačni fandiť, ono je problém nájsť niekoho, kto by vedel MENEJ ako ja... ?
V tuneli doteraz došlo k požiaru električky K2 #7025, ktorá v roku 1985 zhorela v dôsledku skratu medzi článkami vozidla. V roku 2005 došlo k požiaru v priestoru krytu civilnej ochrany. "Stav požiaroviska nasvedčoval tomu, že ho založili neoprávnene prítomné osoby. Splodiny horenia však prenikli do tunelovej rúry, kde mohli ohroziť cestujúcich," uvádza časopis.
ešte šťastie, že vodičov ohroziť nemohli, hm.... ?
akurát včera mi chalan s kockatou 9inou v karlovke vysvetľoval, že niektoré (do nejakého čísla) sú fakt očistec (prinajlepšom), ďalšie že už sú na tom trošku lepšie. neviem, osobne dávam prednosť vetraniu. a dúfam, že ešte nejaký ten rôčik ma nik vzduchotesne nezavrie s odkazom "šak máš klímu"...
neviem, aká je približne cena klimatizácie do auta, takej, že ju človek môže mať zapnutú, aj keď sa priamo v aute osobne nachádza a nebyť chladu, ani by o jej existencii nevedel. ak by to bolo napr. 100 €, potom v elek3čkách sú max. 15 €vé...
ale nemá zmysel tu o tom písať (ba ani kresliť). tí, čo o tom rozhodujú, nie sú nútení to znášať. a naopak. takže môže kto chce písať čo chce, rozhodujúci sa nebudú vôbec zaoberať takou prkotinou, akože to poškodzuje zdravie (sluch, psychika, motorika a čojaviemčoešte). veď nie o ich zdravie ide, tak čo...
vôbec (úplne všeobecne) platí, že tí rozhodujú, nemusia znášať dôsledky svojich rozhodnutí a podľa toho aj mnoho rozhodnutí vyzerá ? som si istý, že s tým nedokážeme urobiť viac než len o tom hovoriť alebo písať (aj to sa ešte len časom ukáže, či beztrestne, hm...
možno sa to (určite) dá niekam nejak namieriť. ale hluk a vibrácie nenamieriš, tie sa šíria všade. cestujúci zatvárajú strašný vetrák za kabínou, aby to dunenie aspoň trochu eliminovali ? a to sú tam len pár minút...☠
2xT3SUCS-ja sa ťa nebojim:-p a čo sa týka tej klímy. Tak k2s a t6ky majú takú že to fúka priamo na hlavu. Tuším sa to da aj nejak nastaviť. Ja napr v robote nezmesem pustenu klímu nad hlavnu. Radšej pootváram všetko mozne ako agresívne fúkajuci vzduch na jedno miesto.
blbé je, že keď sa povie klimatizácie, každý si predstaví niečo ako v aute. netuší, že existujú aj doslova vražedné zariadenia s tým istým názvom. nikoho už ďalej nič nezaujíma, každý povie "kua, má klímu, čo by ešte chcel?" treba si to skúsiť, potom sa ľahšie chápe, že s klímou, ako ju poznajú z áut, kancelárií či nákupných centier to má spoločný len názov... ?
asi jedna. našťastie, lebo nikto sa netrápi, že keď je zapnutá, v kabíne sa nedá normálne existovať; hučí, duní, rezonuje... des... ale ako vravím, takéto detaily nikoho nezaujímajú (teda okrem nešťastníka, ktorý tam tak nejak musí byť, pravda). ale ten je nepodstatný, však? podstatné je, že má klímu, tak nech trčí v tesilákoch denne niekoľko hodín. čo na tom, že po polhodine má hlavu jak po litri vodky ?
keby také klímy aké sú v elek3čkách montovali do áut, veru by ich mnoho s klímou nejazdilo, háadam žiadne. a to väčšina trávi v aute polhoďku denne... ?