Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: S499.1023 #143129:
chcem sa opýtať či neexistoval nejaký projekt prepojenia trate 128 s traťou na Českej strane. Na trati 128 je pomerne dosť vlakov, myslím, že 13-14 párov a preto keby sa to podarilo potiahnúť na Českú stranu. Ale záleží od toho ako veľmi by tadiaľ ľudia chodili, o tom nemáš prehľad že?
Reply on: S499.1023 #143129:
SN-LE, ako Senica - Leopoldov? Ak áno, tak nebolo by lepšie Kúty - Senica - Trnava - Sereď - Galanta, spraviť takéto vlaky?
Reply on: Emo #143126:
Čo na polovici, na dvoch tretinách, Pro[:ko:]tovič je zo mňa slabý odvar ? . Ja by som teda radšej zahustil rýchliky BA-KE na hodinovku a IC na dvojhodinovku, spravil takt a nie trojhodinovú paródiu BA-BB, scivilizoval osobku TN-Chynorany, obnovil SN-LE ale aj zastavoval.
Reply on: Majo #143127:
1) A koľko z toho bol váš školský výlet ? ? Inak viď LUK - keď nejde autobus, tak samozrejme musia ísť vlakom.
2) No a ja som sa pýtal, aký ROLLING STOCK ? vozia tie 750/754? Aj viac, ako tri vozy?
Reply on: S499.1023 #143123:
Keď som išiel po trati 174 naposledy (leto 2008), boli všetky miesta na sedenie obsadené, dokonca aj zopár stojacich, a to išla 812+011.

Re #143121 S499.1023: Na 160-ke jazdia 812, 813+913, 750, 754.
Reply on: S499.1023 #143087:
Ako Ťa poznám, Ty by si zrušil osobnú dopravu na polke tratí na Slovensku. ? Ono pri hentakej ponuke spojov sa nemožno čudovať, že sú vo vlaku dvaja ľudia.
Reply on: no.ev.di. #143118:
?
Ak by ste mali informacie o poradiach vozidiel, ktore vykonavaju jednotlive spoje, prosime, poslite ich na cp@imhd.sk. Ak by bol tychto informacii dostatok, spravili by sme sekciu pre vsetkych, ktori prispeju svojimi udajmi, a teda by si mohli pozerat odchody konkretnych vozidiel.
Reply on: Majo #143115:
Po Brezno možno hej. Pokračovanie po 174 je čisté šoto. To je trať vhodná pre Kubáčika na muzeálne zubačkovanie a nie pre osobnú (a s tými 47 či koľko promilami už vobec nie pre nákladnú - kocúr tam má normu tuším 150 ton) dopravu.
Reply on: Martin Fundárek #143114:
Však viem 😞. Mal som tam čosi viezť a chcel som to zo šotodovodov prehnať telgártskou slučkou. Lenže 1600 t by som aj s ER 20 musel trhať na dvakrát.
Reply on: Martin Fundárek #143113:
Aké klasy tam jazdia? V roku 2002, keď som túto trať naposledy navštívil nepracovne, som mal česť so súpravami okuliarnik+3*Bdt, okuliarnik+2*Bdt, ba aj okuliarnik+Bdt ? . To sa v civilizovanej krajine vozí v M trakcii. Vozba súprav dvoch lokomotív a jedného vagóna bývala špecialitou Psiackych Koleji Państwówych a Caile Ferat Romania Calatori ? .
Reply on: ufo #143102:
jasne, už dlhšie sa vyše BR preferujú šukafóny, lebo tá trať žije iba zo slávnej minulosti... dopravný význam tej trati stúpol až po ukrutnom zlepšení ponuky autobusom inštaláciou downgradu SAD ZV za monopolného dopravcu v ZVSK...
trať 174 je na tom veľmi podobne... kým bude stáť najbližšia vlaková zastávka 2 km za dedinou, tak tým v dnešnej dobe nikto cestovať nebude...
Reply on: S499.1023 #143087:
tak jedine tak by to malo zmysel, že by BB - Brezno ťahala 750 alebo 754 s 3-4 osobnými vagónmi, alebo 2x 813+913 a od Brezna by jazdili vlaky po Margecany a nemuselo by sa v ČS prestupovať. Brezno zas totálne bezvýznamné nie je, prestupuje sa tam na 174. Ale máš aj pravdu, ľudia tam síce žijú ale je to tam zapadákov. Ľudia nemajú dôvod cestovať, lebo práce tam 2x veľa niet. Ak niekto prácu má, tak autom berie ďalších troch kolegov alebo v dedine kde býva pracuje príp. v najbližšom väčšom meste alebo kde sa dá, už to všetko padlo...
Reply on: no.ev.di. #143116:
tu je správny link, hento bolo na Karosu

http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/409235100061024-zaslapane-projekty/
Reply on: S499.1023 #143110:
Myslim ze to je dvojclankove, ma to dvojo dveri a tusim to je cerveno-biele. Aspon sa mi zda. Zajtra tade znova pojdem, takze ak to tam este bude, tak obzriem podrobnejsie 🙂
Reply on: Emo #143090:
to ti neviem potvrdiť/vyvrátiť. Ale vraj sa s nimi rušňovodiči + pracovníci depa ťažko lúčili, takže asi obľúbené boli... ak chceš presne ten diel o "Chrochtadle" tak tu ho máš ? http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/409235100061020-zaslapane-projekty/
Reply on: S499.1023 #143111:
V prvom rade z BB po Brezno by som určite nechal aj osobáky, tam to má zmysel. Mohli by pokračovať prípadne z Brezna po trati 174. Tie semi-fast vlaky BB - KE by mohli stáť: Slovenská Ľupča, Brusno kúpele, Podbrezová, Chvatimech, Brezno, Polomka, Heľpa, Pohorelá, Dobšinská ľadová jaskyňa, Stratená, Dedinky, Mlynky, Hnilec, Nálepkovo, Mníšek nad Hnilcom, Prakovce, Gelnica, Margecany, Kysak.
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: S499.1023 #143087:
Nákladná cez tunel je už len pp. (Neviem, ako tento grafikon - ešte som ho neštudoval. Ale tuším už od predvlani žiadny pravidlený vlak.)
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: no.ev.di. #143078:
160 je v zásade dobre tak, ako je. Zlom frekvencie je práve vo Fiľakove, kam jazdia väčšinou klasy, ďalej to už zvládajú motoráky.
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: no.ev.di. #143077:
Pozri http://www.vlaky.net/servis/obehy.asp.
Suma sumárum, BB-BR nejaké 4 páry 812, zvyšok klasy so 750 a 754, BR-CSK-MAR všetko 812.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.