Je to tá istá výrobná séria ako tie Bratislavské. Pokiaľ viem kvôli miestu sa nedajú do NB zabudovať. A jedine ju dorobia ako si už písal, ale aj tak nechápem prečo prišli takéto...
Podľa fotiek to vyzerá, že ju nemajú len prvé tri/štyri kusy... Otázne je prečo keďže cena mala byť rovnaká bez nej aj s ňou. Niekto spomínal, že SOR má vo zvyku vyrábať prvé kusy už pred podpisom zmluvy a ak je to teda pravda, tak možno si SOR myslel, že Bratislava tú klimatizáciu neobjedná. Ale je to o to zaujímavejšie, že nemajú ani klimatizáciu vodiča, ktorú Bratislava žiadna už niekoľko rokov pri kúpe autobusov... ? Takže je možné, že ju tam ešte dorobia, veď sa ešte uvidí.
aha, tie som videl v nedeľu fungovať, tak som si myslel, že už idú dlhší čas... ale neobávam sa, že by ešte nejaké nepribudli - čo takto na Záporožskej na ŽST Pe - aj tam by určite boli "potrebné"...
Re #147852 Kuro: Neni klimatizácia v zadnej časti vozidla pred klbok a za klbom ? teda s toho uhla fotky ako dávaš ty neni možné aby tam klima bola vidno
Dnes som išiel domov a na zástavke MHD (Krížna) som čakal na autobus č. 21. Mal prísť 14.05, prišiel 14.08 a to takýmto spôsobom: čakáme na zástavke a ide autobus č. 21 normálne označený (žiadne také, že ide do vozovne alebo služobná jazda)... prejde okolo - vidíme, že vo vnútri sú ľudia... za chvíľu autobus zastavuje na križovatke a pozeráme, že odbočuje vpravo, no v tom zastaví (kúsok pred križovatkou)... vystúpia nejakí ľudia... autobus sa zaradí naspäť do ľavého jazdného prúdu... a veselo pokračuje ďalej... :D:D... zrejme zabudol zastaviť na našej zástavke... haluz no... č. busu bolo: 1607, linka 21
takt o budú naveky jazdiť v petržalke tie vyklepané šroty, ktoré na žiadnu GO nepôjdu a vyradené budú len v prípade, že mu vypadne motor alebo sa mu zlomí rám? ?
do vozovne Petržalka tipujem, že pôjdu zvyšné Ikarusy 435 z Trnávky a Juráku. Potom ako sa nakŕmi Trnávka a možno aj Jurák ak sa nebudú presúvať CNG do Juráku všetky, tak príde rad na Petržalku.