Bravo páni, stránka je absolútne perfektná. Ku tej debate o mhd v Ba nedá sa k tomu povedat nic iné, len to, že rozhoduje o nej človek - primátor Moravčík, ktorý nie je z mesta, ale zo stredného Slovenska a zrejme nepozná potreby ludí na prepravu vo velkomeste. Dalsím problémom je aj skutocnost, že je obklopený ludmi, ktorí danej problematike pramálo rozumejú. Rovnako aj management DPB, v ktorom ludia namiesto pomoci doprave iba škodia. Príkladom je kúpa autobusov Ikarus 435 a 415, ktorou Bratislava zachránila madarskú fabriku pred hroziacim krachom z nedostatku zahraničných odberatelov ich autobusov. Naopak som rád a velmi dakujem človeku, ktorý zadal kontrakt na opravu Ikarusov 283. Pekne vyzerajú aj prvé lastovičky 4928, 2926 a 2938, radu Ikarus 280, ktoré prešli opravami, len neviem či v Bratislave alebo v BBDS. Istou cestou obnovy vozového parku sú aj GO autobusov Karosa.
Ufo, nevieš ešte niečo o tých zadných dieloch K2-jok - 7064, 706...?
Pre fanúšikov trolejbusov- 6617 asi dopadne ako 14Tr 6300, teda bude odoslaná na GO do Zlína. Ćaká sa na výsledok rokovania s poistnou spoločnostou. Tešme sa už spoločne na výsledok opravy 15Tr 6601, ktorá bola odoslaná koncom oktobra do Zlína.
Z rekonštrukcii K2S ma mrzí iba jedna skutočnost, že 7070 zakrátko dojazdí. Z koženkových K2-jok ostane už len 7053.
Ufo, nevieš ešte niečo o tých zadných dieloch K2-jok - 7064, 706...?
Pre fanúšikov trolejbusov- 6617 asi dopadne ako 14Tr 6300, teda bude odoslaná na GO do Zlína. Ćaká sa na výsledok rokovania s poistnou spoločnostou. Tešme sa už spoločne na výsledok opravy 15Tr 6601, ktorá bola odoslaná koncom oktobra do Zlína.
Z rekonštrukcii K2S ma mrzí iba jedna skutočnost, že 7070 zakrátko dojazdí. Z koženkových K2-jok ostane už len 7053.