Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: 3pa3ck3 #177882:
Bez porušenia predpisov/stavebných úprav nie.

Už sú tam zničené obrubníky, lebo keď prasklo vodovodné potrubie tak tam policajti otáčali všetko.
Reply on: 3pa3ck3 #177882:
Kedysi som sa tu na to pýtal a dostal som odpoveď, že sa tam kĺb otočí. Problémom budú ale úzke jazdné pruhy smerom centrum, vlekom by určite zasahoval do stredného pruhu.
Reply on: 3pa3ck3 #177882:
V doprave (nie len verejnej) existuje ukazovateľ (admini mi odpustia) hodnota za nasratie cestujúcich. Pozitívnym príkladom je jednolinkový variant, ktorý síce nahneval dosť cestujúcich, ale jeho prednosti sú naozaj nespochybniteľné a akýkoľvek krok späť, by výrazne degradoval úroveň MHD v Bratislave. Negatívnym krokom sú napríklad samoúčelné premenovania zastávok a prečíslovania liniek (tam síce absolútny počet nahnevaných cestujúcich nie je signifikantný, ale v porovnaní s pridanou hodnotou je ten pomer dosť nepriaznivý).

Nepoznám podrobnosti a neviem, či by skrátenie L37 po Lanfranconi ušetrilo vodiča alebo vozidlo (najväčšie náklady sú fixné: plat vodiča a odpisy vozidiel). Ale je potrebné si položiť otázku, čo by si získal. Ok, niečo by si ušetril. Ale na druhej strane by si mal nepohodlné otočenie (nepoznám každé vozidlo, ale vo všeobecnosti má kĺbový autobus polomer otáčania cca 18 m + vlečné krivky), teda delta zvýšenia pravdepodobnosti škodovej udalosti je nenulová, nemáš prestup na hrane a ukrátil by si obyvateľov ZB o množstvo spojení spod Mosta SNP.
Reply on: TomJ #177883:
Spravíš linku Riviéra-Šafko (30T)
Reply on: 3pa3ck3 #177877:
Lenže to si vyžaduje aj posilnenie električkovej dopravy. Nie, že na Riviére a Lanfranconi pošleme ľudí do plných električiek.
Reply on: Ike #177881:
Na križovatke so Žižkovou sa autobus nevytočí (ak by 37 končila na Lanfranconi)?
Reply on: Bobinko #177880:
Na NAGLS je teda v hre linka 37 a 29. 37 lepšie netočíš a 29ka, ok. Na druhej strane, ak na riviére neušetrš vodiča, tak si moc nepomôžeš
Reply on: Ike #177879:
"Tam, kde jazdia električky, majú byť tieto nosným prvkov verejnej hromadnej dopravy a autobusy sú doplňujúcim prvkom,
pričom majú spravidla slúžiť primárne na „feedovanie“ premávky električiek. Ak autobus jazdí súbežne s električkou v dlhšom
úseku, s veľkou pravdepodobnosťou to naznačuje nie práve vhodnú organizáciu dopravy."
Reply on: 3pa3ck3 #177877:
Otázne je, či možno 2 zastávky, ktoré v prípade oboch módov (električky aj autobusu) predstavujú tak jednu šestinu trasy, považovať za súbeh. Ja tvrdím, že nie. Change my mind.
Reply on: Mhr1 #177874:
L71 bez bateriek jazdí cez Mlynské nivy a Legionársku
L49 cez Legionársku, Záhradnícku, Svätoplukovu, Prieozskú a Miletičovu
L64 z Trnavského mýta na Hanácku
Reply on: Tomsch #177876:
Myslel som to tak, že keď investujem do električiek, tak sa pokúsim upraviť autobusové linky tak, aby s nimi nešli v súbehu, ale fungovali ako prípoje
Reply on: 3pa3ck3 #177873:
Skusilo sa to? Zrýchlením busov a/ presunieme časť dopravy z iad a b/ bus stojaci v zápche má väčšie emisie ako bus plynulo jazdiaci.

Reply on: Mhr1 #177874:
A ani tých nie je. Čo som stál na Popradskej 20 min. tak išli 2x72 smer centrum a 2x72 smer DH. Ani jedna L71.
Prerušená doprava trolejbusov na X Miletičova x Záhradnícka. Strhnuté závesné lano. Po Záhradníckej sa jazdí s ťažkosťami, po Miletičke len t-busy s baterkami, teda tých pár, čo je dnes na t71.
Reply on: si #177872:
Prešlo by to potom ako eurofondový projekt, keď by sa v rámci neho postavila cesta pre nie lokálne bezemisnú dopravu?
Reply on: 810zssk #177867:
tak preco to ti *uji z magistratu tak nespravili ? ci to je uz na nich prilis komplikovane a nestaci na to kyblik cervenej farby a par obrubnikov ?
Reply on: 810zssk #177867:
To nie je reálne najbližších možno 20 rokov, keďže trať sa nedávno v úseku tunel - riviéra rekonštruovala. Že nikoho nenapadlo urobiť ju prejazdnú pre busy je v súlade so schopnosťou dlhodobého plánovania v slovenskom presporku.
Reply on: Ma178rek #177869:
To nema suvis s tym. Na zaciatok by pomohlo aspon pojazdovanie elek.trate od Mostu SNP po Safko. A nova zastavka NLS pre 4,29,50,70 na nabrezi za ostrovcekom/odbocovacim pruhom na Mostovu. No to by chcelo zrejme reko trate+ podlozia.
Reply on: Petto #177868:
Bohužiaľ pokiaľ sa nespraví trať pred SND alebo obojsmerne trať na Vajanského nevidím to ružovo...
Reply on: Tomsch #177863:
Pokial je taka L29 rano nespolahliva, co aj je,tak vyvstava otazka ci ju rano radsej neskratit po Rivieru. Prip aj v inom casovom obdobi dna.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.