Tak kvôli kolesám stojí veľa vozov, čo viem mininalne 5 ...
Celkvoo dlhšie odstavených vozov viac ako 2 týždne máme 9 čo pri počte 29/30T nie je tak vysoké číslo ...
Nutná denná výprava je 5+15+18 29T a 23 30T čo sa hravo zvláda... Len tie 29T už začínajú byt na hrane ..
Čo viem 30T z novej várky majú byť použité na zabezpečenie NP spojov na ŽST NM a predpokladám že to bude garantované každý druhý NP spoj čo by bola potreba 6 električiek celodenné a 1 špičková
No necháme sa prekvapiť
Situácia s NP vozidlami musí byť v strašnom stave ak zase vypravujú súpravy ako žáložné vozidlá. Dúfam že 10ks 30T sa použijú prioritne na riešenie tohto stavu.
Máte niekto informácie, či sa plánuje posilnenie MHD v súvislosti s festivalom Starmus (najmä 12. 5. na koncert Jean-Michel Jarre v areáli Incheby a 14. 5. na podujatie na Devíne)? Či je to ešte príliš skoro sa pýtať?
Nič sa nerozšírilo. Ani predĺženie v Jablonci sa nerealizovalo, pokiaľ viem. Takže len samoúčelná zmena rozchodu lebo... Lebo to ešte komančovia nariadili, inak hrozili Libercu zrušením eldktričiek.
To je čisté barbarstvo a nedostatok rešpektu k ostatným. Takýto dobytok by mal povinne odpracovať niekoľko týždňov na údržbe zastávok.
Napríklad vo Francúzsku to tak funguje, keď niekoho nachytajú pri sprayovaní grafitti na železničné vagóny. Policajtom stačí chytiť jedného alebo len pár z bandy a podľa zákona sa im prišije celá škoda spôsobená v danom depe. A tú si musia odpracovať v dielni, kde sa vlaky čistia od grafitti.
Toto je zrekonštruovaná trať linky 11 medzi Jabloncom a Libercom. https://www.youtube.com/watch?v=gACCL2uOtxI
Takže po tomto je celá Liberecko-Jablonecká sieť na normálnom rozchode. Je to viac-menej pôvodná sieť z rozšíreniami, ale niekdajší vlakoelektričkový zámer Regiotram Nisa ostal nezrealizovaný.
MatejBA