Pre potreby MHD vo Zvolene boli boli v rokoch 1998 - 2000 zakúpené iba štyri autobusy tohto typu.
Séria | Typ | Evidenčné čísla | Rok výroby | Sprevádzkovanie | Vyraďovanie | Počet |
---|---|---|---|---|---|---|
1. | Karosa B 932.1678 | ZV-347AF | 1998 | 1998 | 2007 | 1 |
2. | Karosa B 932E.1694 | ZV-488AJ | 1999 | 1999 | 2007 | 1 |
3. | Karosa B 932E.1688 | ZV-842AL, ZV-195AM | 2000 | 2000 | 2005 – 2007 | 2 |
Spolu | 1998 – 2000 | 4 |
Dĺžka | 11345 mm |
---|---|
Šírka | 2500 mm |
Výška | 3165 mm |
Výška podlahy | 890 mm (B 932)
790 mm vpredu, 890 mm vzadu (B 932E) |
Rázvor | 5600 mm |
Počet dverí | 3 |
Počet miest na sedenie | 31 + 1 |
Počet miest na státie | 63 |
Celkový počet miest | 94 + 1 |
Pohotovostná hmotnosť | 10250 kg |
Celková hmotnosť | 17000 kg |
Motor | LIAZ ML 636 E, Euro 2, naftový radový šesťvalec chladený kvapalinou, preplňovaný turbodúchadlom s priamym vstrekovaním
Renault MIHR 062045 A41, Euro 2, naftový šesťvalec chladený kvapalinou, preplňovaný turbodúchadlom s priamym vstrekovaním (B 932E.1694) |
---|---|
Výkon motora | 175 kW / 2000 rpm (LIAZ)
188 kW / 2100 rpm (Renault) |
Objem motora | 11940 cm3 (LIAZ)
9840 cm3 (Renault) |
Krútiaci moment motora | 1050 Nm / 1400 rpm (LIAZ)
1000 Nm / 1200 rpm (Renault) |
Maximálna rýchlosť | 80 km/h |
Prevodovka | Praga 5P 115, 5-stupňová mechanická synchronizovaná |
Nápravy | predná: LIAZ, nezávislé zavesenie kolies, lichobežníková konštrukcia (B 931/B 932)
predná: LIAZ, tuhá (B 932E) zadná: Detva 11N DKTR s diferenciálom Rockwell 160E, tuhá, hnacia (B 932) zadná: Meritor, tuhá, hnacia (B 932E) |
Pneumatiky | 275/70 R 22,5 |
1. | 2. | ||
---|---|---|---|
ZV-347AF | ZV-951AR |