imhd.sk
Zvolen
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Žilina
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
MHD na stanice
Prepravný poriadok
Kontakty na dopravcu
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Najbližšia zastávka
Zamračené
1 °C
sk
English
Zvolen
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Žilina
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Slovensko a svet
›
Vozidlá
›
Električky
›
Siemens
›
Siemens Avanto / S70 / S700
› Siemens Avanto
„Vlako-električka“ Siemens Avanto #TT20 pred hlavnou železničnou stanicou
Pre lepší prístup z nástupíšť do vozidiel sú všetky vozidlá vybavené vyklápacími schodíkmi
„Vlako-električka“ Siemens Avanto #TT20 v prestupnom uzle Porte Jeune
Stretnutie „vlako-električky“ a klasickej električky
„Vlako-električka“ a klasická električka v zastávke République
„Vlako-električka“ Siemens Avanto #TT19 križuje kruhový objazd
„Vlako-električka“ Siemens Avanto #TT19 smeruje do Thann Saint-Jacques
Električky Siemens Avanto na prestupnej stanici na regionálnu železnicu a autobusy
Ukončenie trate T4
Siemens Avanto na konečnej
Obe konečné stanice linky T4 sú priamo na železničných staniciach
Vstup do električky Siemens Avanto s výsuvným schodíkom
Interiér električky Siemens Avanto
Interiér električky Siemens Avanto
Interiér električky Siemens Avanto
Interiér električky Siemens Avanto
Okrem "električkových" priecestí sa u tram-trainu T4 využili aj nízke električkové nástupištia
Jednou z výhod zavedenia tram-trainu oproti dovtedajšej železnici bolo skrátenie intervalu z 15 na 6 minút v špičke
Linka T4 začala premávku v roku 2006 s vozidlami Siemens Avanto, ktoré boli aj v roku 2013 jediným typom na danej linke
Informačný systém v električke Siemens Avanto
Výsuvný schodík električky Siemens Avanto
Informačný systém v električke Siemens Avanto
Pôvodnú železnicu pripomínajú staničné objekty, ktoré sa však s výnimkou jedného nepoužívajú
Jedným z rozdielov medzi železnicou a tram-trainom je na trati T4 používanie zabezpečenia úrovňových priecestí podobne ako u električiek
Linka T4 jazdí cez obce a mestečká regiónu
Tram-trainy na linke T4
Prestup na hrane z vlaku do električky
Mulhouse: Zastávka električky, tram-train a autobusov pred stanicou
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie