imhd.sk
Zvolen
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Žilina
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
MHD na stanice
Prepravný poriadok
Kontakty na dopravcu
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Najbližšia zastávka
Zamračené
5 °C
sk
English
Zvolen
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Žilina
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Slovensko a svet
›
Európa
›
Španielsko
› Madrid
#3621 LFB, 5543, linka 48, Plaza de Castilla, zastávka Plaza de Castilla
Dve vozidlá Castrosua New City CNG v prestupnom terminále Plaza de Castilla
#3269, 5232 LVC, linka 74, Plaza de la Independencia
Solaris Urbino 12 IV CNG #3269
#2006, 4274 KBC, linka 18, Plaza del Gral. Maroto
Navigácia v stanici metra Alonso Martínez
Pohľad na mobiliár pozemnej zastávky Las Tablas
#129, linka ML1, Calle de Palas de Rey, zastávka Las Tablas
Bezbariérový vstup na nástupištie zastávky Las Tablas
Značka upozorňujúca na urovňové kríženie chodníka s traťou ľahkého metra
Alstom Citadis 302 na severnom konci linky ML1
Pohľad z vtáčej perspektívy na Castrosua New City CNG
#3873 JVH, 9328, linka 15, Calle de Alcalá
Noge Cittour 12M / MAN NL283F
Mercedes-Benz Citaro C2 CNG #5647
#1500 LBB, 2226, linka E1, P.º del Prado, zastávka Cibeles
BYD K9 #702
#130, 2390 LCD, linka 001, P.º del Prado
Elektrobus Irizar i2e #130 na linke 001
Mercedes-Benz Citaro C2 CNG #4882
Elektrobus BYD K9 prechádza popri známej madridskej budove Edificio Metrópolis
Scania N280UB 4x2 EB / Castrosua New City 12LF GNC
#2148, 7906 KMT, linka 146, Carrer Gran Via
Alstom Citadis 302 v konečnej zastávke Pinar de Chamartin
Na dodržiavanie bezpečnostných odstupov počas pandémie COVID-19 upozorňovali nálepky na stĺpoch v podzemných staniciach ľahkého metra
Pohľad na vývesku v stanici ľahkého metra
"Ja chránim teba, ty chrániš mňa. Musiš nosiť rúško."
Vstup do stanice ľahkého metra
#2260, 8566 LDT, linka 150, Av. de Manoteras, zastávka Virgen Del Cortijo
Iveco Urbanway 12 Hybrid #9333 prechádza v hustom daždi cez Plaza de Cibeles
Mercedes-Benz Citaro C2 G CNG
#0275 KFD, 4791, linka 45, Plaza de Cánovas del Castillo
#527, 6142 HPG, linka 27, Atocha
Castrosua Versus / MAN NL313F #8754
Pohľad do staničnej budovy železničnej stanice Atocha
Elektrická jednotka radu 447 na mestskej vlakovej linke C1
Mercedes-Benz Citaro C2 NGT #4741
Plynové Mercedesy Citaro C2
#144, 7078 LPF, linka 23, Calle de Toledo
Nálepka upozorňujúca na dodržiavania bezpečného odstupu
#6690 GYT, 8276, linka SE, Plaza República Dominicana, zastávka República Dominicana
Castrosua Versus ako náhradná doprava za linku metra 8
BredaMenarinibus Vivacity+ C CNG
Navigáca k náhradnej doprave za linku metra 8
Castrosua New City CNG
MAN Lion's City CNG na linke T11
Netradičné letiskové autobusy: 15-metrové Solarisy Urbino
Umelecké diela na konečnej linky 5
Interiér jednotky CAF radu 2000B
Interiér jednotky CAF radu 2000B
Stretnutie jednotiek CAF / Bombardier / Cofema / Siemens radu 3000 v stanici linky 2
UNVI Urbis 2.5 DD slúži na vyhliadkové jazdy
Irisbus Citelis 12M / Noge Cittour II
Vstup do jednej z prvých staníc metra v Madride
MAN NL273F / Noge Cittour 12M v predvianočnom Madride
Podsvietený zastávkový označník s výveskou pre dve linky
Informácie na autobusovej zastávke
Stanica metra vtesnaná medzi domy a cestu
Staničná budova železničnej stanice Atocha z roku 1892 bola v roku 1992 presunutá do nových priestorov a pôvodné koľajisko bolo zmenené na tropickú záhradu
Úzka jednotka CAF radu 2000A z druhej polovice 1980. rokov
Metro v Madride používa "taliansky" rozchod 1445 mm
"Široké" metro CAF / Alstom radu 8000 na stanici s obojstranným nástupišťom
Niektorí cestujúci v metre prepravujú aj tovar
Navigácia k nástupištiam okružnej linky metra
Grafika propagujúca metro
Úzke metro CAF / Bombardier / Cofema / Siemens radu 3000
Interiér úzkeho metra CAF / Bombardier / Cofema / Siemens radu 3000
Objemné automaty na cestovné lístky
Prestup na hrane medzi linkami metra 10 a 5
Jednotky CAF radu 2000B sa dodávali v rokoch 1995 - 1997
Moderná električková doprava v Madride funguje od roku 2007, kedy boli otvorené hneď tri linky, z ktorých dve končia v tejto stanici
Linky ML2 a ML3 začínajú v rámci stanice metra Colonia Jardín
Grafika propagujúca metro
Električka vychádza zo staničnej budovy
Konečná linky ML1 pri stanici metra
Električková linka ML1 vedie prevažne v podzemí, na povrchu je segregovaná, avšak s úrovňovými priecestiami
Vybavenie zastávky po 14 rokoch prevádzky
Priechod cez električkovú trať ukrytý za vyvýšeným živým plotom
Segregovaná električka sa v Madride nazýva Metro Ligero (ľahké metro)
Priechod cez električkovú trať ukrytý za vyvýšeným živým plotom
Obraty metra vrátane ľahkého metra (električky) sú na konečných zastávkach ostré, takže zatiaľ čo jeden vodič na konečnej vystupuje, druhý preberá vlak na opačnom konci
Historická električka vyrobená firmou La Croyére v roku 1908 je vystavená v stanici metra Pinar de Chamartín
Jednotky CAF / Bombardier / Cofema / Siemens radu 3000 sú široké 2,30 m a jazdia na koľajách s rozchodom 1445 mm
Interiér vozňa CAF / Bombardier / Cofema / Siemens radu 3000 širokého 2,3 metra
Prepravný poriadok v podobe piktogramov
Úzkoprofilová súprava CAF / Bombardier / Cofema / Siemens radu 3000 z roku 2006
Stanovené rozostupy v madridskom metre
Metro CAF / Alstom radu 8000
Metro CAF radu 5000 (4. séria) z roku 1993
#532, 6171 HPG, Plaza Castilla
#2063, 2257 KFF, linka 107, Plaza Castilla
Vľavo jedna z prvých súprav madridského metra - Carde y Escoriaza typu Cuatro Caminos M-6 + R-6 z roku 1919 - vpravo súprava typu Legazpi-5 z roku 1956
Súprava Ansaldobreda radu 9000 z roku 2002
Vľavo jedna z prvých súprav, ktoré otvárali metro v Madride, vyrobená firmou Carde y Escoriaza typu Cuatro Caminos (M-9 + R-9 z roku 1919); vpravo súprava vyrobená firmami Sociedad Española de Construcción Naval / Euskalduna typu Quevedo Ventas (M-122 + R-103 z rokov 1927 a 1924)
Súprava Ansaldobreda radu 7000 z roku 2002
Súprava CAF / Cenemesa radu 1000 (M-1121 + R-1122 z roku 1965) a vedľa nej stojaca súprava C.A.F. Salamanca (M-65 + R-65 z roku 1946)
Vozeň CAF / Cenemesa radu 1000 z roku 1965
Súprava typu Legazpi-5 (M-505 + M-504) z roku 1956, výrobcom ktorej bola Compañía Metropolitano de Madrid y Material Móvil y Construcciones
Historické súpravy metra: C.A.F. Salamanca z roku 1946 a CAF / Cenemesa radu 1000 z roku 1965
Vpravo vzadu jedna z prvých súprav, ktoré otvárali metro v Madride, vyrobená firmou Carde y Escoriaza typu Cuatro Caminos (M-9 + R-9 z roku 1919); vľavo súprava vyrobená firmami Sociedad Española de Construcción Naval / Euskalduna typu Quevedo Ventas (M-122 + R-103 z rokov 1927 a 1924)
Začiatok
Predchádzajúce
Nasledujúce
Koniec
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie