imhd.sk
Zvolen
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Žilina
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
MHD na stanice
Prepravný poriadok
Kontakty na dopravcu
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Najbližšia zastávka
Jasná obloha
3 °C
sk
English
Zvolen
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Žilina
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Slovensko a svet
›
Európa
›
Nemecko
› Wuppertal
#19, linka 60, Sonnborner Straße
Od roku 2016 premávajú vo Wuppertali vozidlá GTW 15
GTW 15 #11
#W SW 1373, linka 612, Hauptbahnhof
Pohľad na terminál autobus, ktorý sa nachádza v blízkosti železničnej stanice
Zastávková tabuľa liniek MHD z terminálu pri železničnej stanici
Wuppertalský monorail
Pohľad na trať nadzemky zhora
Zastávka nadzemky pri železničnej stanici
Trať nadzemky v dĺžke 10 km z 13 km prechádza ponad rieku Wupper
Stanica Ohligsmühle
MAN B 72 prichádza do stanice Ohligsmühle
Prechod nadzemky cez križovatku Bundesallee - Kasinostraße
Stanica Ohligsmühle
Mercedes-Benz O 530 Citaro (II)
Pri stanici Ohligsmühle nadzemka prechádza cez špeciálny most
MAN B 72 prechádza ponad diaľnicu
MAN B 72 na Sonnborner Straße
Míňajúce sa vozne nadzemky
Preseknutie Sonnborner Straße diaľnicou sa netýka nadzemky
Vozne MAN B 72 nad ulicou
MAN B 72 pozdravuje Wuppertal
Stanica Hammerstein
Betónová ochrana nosných stĺpov nadzemky bola vybudovaná po nehode v roku 1968
Kaiserstraße má dostatok priestoru aj pre autá, nakoľko MHD je vedená vzduchom
Pohľad na ulicu zo stanovišťa vodiča nadzemky
MAN / Gräf & Stift / Kiepe SL 172 HO v kopcovitom teréne Wuppertalu nemá v hromadnej doprave konkurenta
MAN / Gräf & Stift / Kiepe SL 172 HO v pôvodnom nátere prichádza zo Solingenu do Wuppertalu
MAN / Gräf & Stift / Kiepe SL 172 HO na jedinej trolejbusovej linke vo Wuppertali
Mercedes-Benz O 405 N²
MAN / Gräf & Stift / Kiepe SL 172 HO schádza do Wuppertalu
Interiér trojnápravového trolejbusu MAN / Gräf & Stift / Kiepe SL 172 HO
Upozornenie na výšku vozidiel nadzemky, ktorá je 8 metrov nad ulicami
MAN / Gräf & Stift / Kiepe SL 172 HO prichádza do Wuppertalu zo Solingenu
Ulica s premávkou nadzemky, trolejbusov aj autobusov
Príchod monorailu na konečnú
Pohľad na "nadvozok" s motormi
Pohľad na "nadvozok" s motormi
MAN B 72 na počiatočnej zastávke
Otáčanie sa vozidla nadzemky
Vozeň nadzemky nad trolejbusovou traťou
Trolejbus MAN / Gräf & Stift / Kiepe SL 172 HO pod nadzemkou
Trolejbus MAN / Gräf & Stift / Kiepe SL 172 HO odchádza do Solingenu
Trolejbus MAN / Gräf & Stift / Kiepe SL172 HO M12 #36SL 172 HO prišiel do Wuppertalu na linke 683 zo susedného mesta Solingen
Konečná stanica nadzemky Vohwinkel
Autobusy Mercedes-Benz O 405 N² v prestupnej zastávke Vohwinkel
Koľajnica vedúca do depa
Depo nadzemky
Vozidlá MAN B 72 v depe
Depo nadzemky
Otáčanie sa na konečnej Vohwinkel
Prejazd vozidla cez výhybku
Výhybka na konečnej Vohwinkel
Nadzemka prechádza aj nad trolejbusovou traťou
Nadzemka prechádza nad ulicami len v úseku 3 km z 13 km
Ulica s nadzemkou
Ulica z nadzemky
Historický vozeň Kaiserwagen v roku 1900 pri skúšobnej jazde odviezol aj cisára Wilhelma II.
Zatiaľ čo ulica bola necitlivo preťatá diaľnicou, nedzemky sa to nedotklo a naďalej premáva v pôvodnej trase
Nadzemka prechádza v tesnej blízkosti budov
Nadzemka na Sonnborner Straße
Odpojenie trate monorailu od Sonnborner Straße k rieke
Stanica Zoo/Stadion
Posledná stanica nadzemky v južnej časti, ktorá je postavená nad riekou Wupper
Schwebebahn prechádza aj cez farmaceutický komplex Bayer ponad produktovody
Schwebebahn prechádza aj cez farmaceutický komplex Bayer
Cestovanie nadzemkou je príjemné, k čomu prispieva aj prostredie, ktorým trať prechádza
Trať nadzemky prechádza aj pomedzi priemyselné objekty
MAN B 72 nad cestou
Stanica Robert-Daum-Platz
Označenie stanice nadzemky
MAN A21 NL 263 obsluhuje centrum z opačnej strany ako nadzemka
Mercedes-Benz O 530 G Citaro v centre
Mercedes-Benz O 530 G Citaro sa prediera úzkymi ulicami centra
Irisbus GX 117
Mercedes-Benz O 405 na školskom spoji
Mercedes-Benz O 530 G Citaro
MAN A11 NG 312
Mercedes-Benz O 405 GN²
"Nadvozok" monorailu
Trať nadzemky prechádza ponad riekou
MAN B 72 #7
MAN B 72 v jednej z modenizovaných staníc
Trať nadzemky prechádza aj popri lese
Stanica Loher Brücke
Stanica Loher Brücke
MAN B 72 v prírode
Nad čelami vozidiel B 72 sú umiestnené spriahadlá - tyč na jednej strane a "zásuvka" na strane druhej
Modernizovaná stanica Adler Brücke
Vozne nadzemky sú v zákrutách naklonené, nakoľko jazdia rýchlosťou 60 km/h
Pohľad zo stanice nadzemky na odstavné plochy železnice
Vozidlo MAN B 72 prichádza z odstavnej plochy do stanice
Priestor, kde sa nachádzajú dvere vozidiel pre nástup s vozíčkami a kočíkmi
Cestovný poriadok visutej dráhy
Stanica Oberbarmen
MAN B 72 na konečnej
MAN B 72 odchádza do centra
Stanica Oberbarmen otvorená v roku 1903
Nápad využiť priestor nad riekou sa ukázal byť prezieravý - nadzemka prežila aj električku, ktorá v meste vznikla podstatne skôr
Prvý úsek nadzemky bol otvorený v roku 1901 a kompletná trať v roku 1903
Začiatok
Predchádzajúce
Nasledujúce
Koniec
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie