Reakcia na: kvorka #971:
zbežným pohľadom do CP linky 9 sa dá zistiť nasledovné:- v špičke náhodný interval od 15 do 45 minút
- v sedle náhodný interval od 35 do 75 minút
- cez víkendy náhodný interval od 18 do 100 minút.
Na takúto linku a do takejto MHD chceš kĺby? Tu treba niečo použiteľné a nie šoto sny o kĺboch. Nehovoriac o tom, že náklady na nové vozidlá (vyššie odpisy) Mesto Zvolen nie je ochotné preplácať cez zvýšenú dotáciu na prevádzku. Prečo sa tam asi preraďujú staré vozy (plne odpísané) z BB a BR?
karosab732
1. samotné autobusy a ich nasadenie
Karosa b732 - fajn, patrí skôr na nejaké špeciálne jazdy ale ok, sadka ich nasadzuje na menej vyťažené linky, myslím si že by sa skôr hodili na prímestskú dopravu typu ZV-Lieskovec, Kováčová a pod. a nie do mesta, tam je ich škoda
Citelis 12m - a tu je problém, nie tak v technike ale v ich nasadení .Sadka teraz zobrala niekoľko z BB a nahradila najstaršie karosy, ale určite to nebolo potrebné práve na tieto linky. Nahradili ZV-865BA , najstaršiu z linky 2 + 947CC taktiež z linky 2. Určite by sa hodila posila skôr na linku 15 na ktorej každý týždeň chodila iná záloha, prípadne už spomínaný bystrický citelis. Neviem ako to je ale tu sa striedajú autobusy ako na bežiacom páse , niekedy chodí 747bc,550bc,898ba,896ba,869ba,186bh,072bb,815df ktorá mimochodom spolu s 821bt jazdí asi najmenej. Teraz sú skoro pravidelne nasadzované citelisy spolu s 072bb. Takisto linka 5 na ktorej raz chodí 887ba druhý raz 710cd a raz za čas 747bc.
2 . rozvrhnutie autobusov podľa môjho uváženia (neviem koľko presne máme citelisov, ak by tam bola chyba opravte ma prosím)
1 BB-citelis, 186bh
2 869ba,868ba
3 947cc, bb citelis
4 070bb, ZV citelis
5 815df, 821bt, 070bb
6 zv citelis, bb citelis
7 . 2x ZV citelis
8. 887ba,zv citelis
9 zv citelis ,zv citelis ,bb citelis
10 zv citelis
11 550bc,711cd
12 710cd, citelis zv
13 zv citelis
14 zv citelis
15 2x zv citelis
ZV- Sliač 247AM, 898ba
ZV- Kováčová- 072BB,187bh
ZV- Pliešovce / Babiná - 815DF, 186bh
ZV- Lieskovec 865BA, 747bc