Budú potrebné. Nové LNG busy v počte 15 kusov nahradia staré Karosy B732 CNG z rokov 1987-1996, ktorých je v súčasnosti ešte 16 (vrátane prevádzkovej zálohy).
Ak vam dodaju LPG vozidla, budu vam potrebne starsie CNG shitelisy ?
Par kusov by ste mohli odpredat Bratislave, kde vcera zhorel dalsi 15metrovy SOLARIS - priamo na plnicke CNG.
Ja som od začiatku voči tomuto dosť skeptický. Ako hlavná výhoda LNG voči CNG, s ktorým má mesto Zvolen skúsenosti pri zabezpečovaní VHD už od roku 1992, sa prezentuje vyššia hustota paliva, čo pri rovnakom objeme nádrže poskytne dlhší dojazd. A práve táto výhoda v podmienkach prevádzky MHD, kde sa vozidlo neustále pohybuje v blízkosti čerpacej stanice, je mierne irelevantná.
Ak je to jediná schodná cesta, ako môže magistrát mesta Zvolen ušetriť prostriedky na nákup nových vozidiel, ktoré tak či tak nutne treba vymeniť, tak prosím. Ale mesto by malo vidieť aj dopredu a zvážiť nielen všetky výhody, ale aj možné riziká tohto projektu.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
hawkeye