AXERka: skúsim to doplniť podľa toho čo si pamätám ?
L6 chodila z Podborovej tuším na Balkán a ešte dávnejšie (prvá polka 80-tych rokov) z Balkánu na Hornú Kolóniu (konečnú mala pred našim domom ? )
L16 chodila z Bukovinky asi už vtedy na Západ alebo predtým len na stanicu
L17 chodila na Bukovinku, nie len po námestie (Bukovinka mala čo si pamätám odjakživa trojkombináciu 15-16-17)
Napríklad linka č.2. Na križovatke pod zámkom smer od Sekiera, neodbočí doprava na smer Kozáčekova-Centrum, ale pôjde doľava smer Aut. stanica. Potom odbočí smer Moyzesova a následne na Študentskú a bude stále pokračovať rovno až na námestie. Teda napríklad ako jazdí L20 zo stanice na námestie, teda Sekier. Tak uvidíme ako to bude v teréne. Inak som zvedavý či bude jedna zastávka, resp. koľko miesta bude pre autobusy na dočasnej zastávke. Myslím že to bude celé parkovisko, ale či sa tam zmestia viac ako 2 busy, no neviem. Uvidíme. ?
Od križovatky Študentská x Štefánikova prejdu Študentskou ulicou na Námestie SNP a západnou stranou námestia prejdu až k múzeu na križovatku so Štúrovou ulicou...
Mne nie je jasné, že linky v smere na Západ budú stáť na pôvodnej zastávke na námestí. Odkiaľ sa na tú zastávku dostanú, keď zhora z námestia to bude uzavreté a zdola od zámku sa tam dostať nedá, lebo je tam opačná jednosmerka?
Linky, ktoré jazdia cez Námestie zo smeru od nákl.stanice a zo Sekiera a Lipovca, premávajú cez Kozáčekovu ulicu a na zastávke Ul.Kozáčeka-Centrum zastavujú na vystupovanie. Počas výluky budú od križovatky pod zámkom jazdiť po Masarykovej, Moyzesovej a Štúrovej ulici na premiestnenú zastávku pri Dopravoprojekte na Štefánikovej ulici.
Úplná uzávierka miestnych komunikácií v ul. Divadelná a Námestie SNP vo Zvolene
Oznamujeme motoristickej verejnosti, obyvateľom a návštevníkom mesta Zvolen, že v súvislosti so začatím stavebných prác pri realizácii projektu „Zlepšujeme život Zvolenčanov-Obnova a prezentácia archeologických nálezov pri kostole sv. Alžbety na Námestí SNP vo Zvolene“ bude na základe žiadosti dodávateľa stavebných prác Doprastav, a.s., závod Zvolen, v čase od 07,00 hod. dňa 12. 03. 2012 do 16,00 hod. dňa 31.07.2012 úplne uzavretá miestna komunikácia v ul. Divadelná a severná časť Námestia SNP v úseku 85 m od križovatky s ul. Divadelná po križovatku s Námestím slobody.
V dôsledku uzávierky bude zrušená zastávka MHD pred budovou Obvodného úradu a zastávka MHD z Námestia SNP-Múzeum bude premiestnená na ul. M.R.Štefánika. Linky MHD č. 2 smer Západ, 3 smer Západ, 7 obojsmerne, 8 smer Západ, 9 smer Západ, 10 smer Námestie SNP, 11, smer Autobusová stanica, 16 smer Autobusová stanica/Západ, 17 smer Západ a 20 smer Autobusová stanica nebudú vedené cez zastávku OD Centrum.
Bližšie údaje o zmenách v MHD počas trvania uzávierky budú uverejnené na webovej stránke SAD Zvolen, a.s.
Miesto uzávierky a príjazdové trasy pre dopravnú obsluhu budú vyznačené prenosnými dopravnými značkami.
Odbor výstavby, ŽP a dopravy MsÚ
Ešte doplním. Na L1 jazdil jeden voz do Lieskovca, druhý len na Z.Potok, nejaké spoje asi až ku Stavoindustrii, či Agrozetu, alebo ku SHZ. Začiatkom 90. rokov jazdilo cez špičku zo 37-38 vozidiel. ?
A náhodou by sa u teba nenašiel starý cestovný poriadok MHD Zvolen spred roka 1992? Prímestské máme, ale z MHD pred tým 1992 ani nie. O tých Brezinách som sa dozvedel nedávnejšie. A naozaj tam jazdila L9 Zlatý Potok-Horné Breziny. V r. 1982 to tam ešte jazdilo a asi od 1983 nastala veľká reorganizácia v MHD, kde spomínaná L9 začala jazdiť na novej trase Námestie, múzeum-Os.stanica-Západ(nové sídlisko). V 84 sa pridala aj L6 Západ-Bučina-Kolónia. ? Skús prosím popozerať nejaké materiály, ak máš, možno na niečo natrafíš. ?
Začiatkom 90-tych rokov jazdili na linke 8 až 3 vozy (2 mestské Ikarusy, 1 krátka Karosa), na linke 9 boli 4 vozy (1 mestský Ikarus, 1 C744 (ZVA 25-79), 2 krátke Karosy), na linke 7 boli 4 vozy (4 krátke Karosy). Ďalšie kĺbové vozidlá boli na linke 15 (3 mestské Ikarusy, neskôr bol jeden z nich 280.10), na linke 11 (1 alebo 2 Ikarusy 280.10), na linke 22 (C744 (ZVA 25-78)) a veľmi krátku dobu aj na linke 16 (1 mestský Ikarus ex-BKV).
Po zmenách v linkovom vedení v r.1992 v súvislosti s otvorením nového spojenia na sídl. Západ cez most pri gymnáziu vznikli nové linky č. 23 a 24 a upravilo sa rozdelenie vozov nasledovne:
- na linke č. 7 zostali dva vozy (2 krátke Karosy), ďalšie dva vozy prešli na linku č.24 (Aut.stanica - Zlatý Potok) (2 krátke Karosy).
- na linke č. 8 zostali 2 vozy (1 mestský Ikarus a krátka Karosa), ďalšie poradie bolo nahradené krátkou Karosou a prešlo na linku č.23 (terajšia linka č.12).
- na linke č. 9 zostali oba kĺbové vozy, zvyšné dva vozy (2 krátke Karosy) prešli na linku č. 20.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
piol
L6 chodila z Podborovej tuším na Balkán a ešte dávnejšie (prvá polka 80-tych rokov) z Balkánu na Hornú Kolóniu (konečnú mala pred našim domom ? )
L16 chodila z Bukovinky asi už vtedy na Západ alebo predtým len na stanicu
L17 chodila na Bukovinku, nie len po námestie (Bukovinka mala čo si pamätám odjakživa trojkombináciu 15-16-17)