Samonosnú karosériu zostavili z desiatich panelov a ošetrili proti korózii ponorením do kataforézneho kúpeľa. Strechu vyrobili z oceľového plechu, bočnice oplechovali hliníkovým plechom a čelá vyrobili z plastu. Predný a zadný článok vozidla spojili kĺbom. Pre cestujúcich osadili do pravej bočnice štvoricu dvojkrídlových, dovnútra sa otvárajúcich dverí s elektropneumatickým ovládaním a dopytovým otváraním. V interiéri osadili pre cestujúcich plastové sedadlá STER 6MS s textilným poťahom v usporiadaní 2 + 2, v časti medzi 1. a 2. dverami 2 + 1. Podlahu pokryli protišmykovou PVC krytinou. Bočnice v interiéri obložili laminátovými panelmi, strechu obložili béžovými plastovými a hliníkovými panelmi. Na osvetlenie interiéru použili žiarivkové svietidlá zapustené do obloženia stropu. Pri 2. a 3. dverách vyčlenili priestor pre kočík a invalidný vozík a vybavili ho bezpečnostným pásom. Nakladanie a vykladanie kočíkov a vozíkov uľahčili pomocou manuálne ovládanej výklopnej plošiny v priestore druhých dverí. Vetranie interiéru zabezpečili malými výklopnými časťami bočných okien, stropnými vetrákmi a nútenou ventiláciou. Na strechu nad kabínou vodiča bol namontovaný zvlhčovač vzduchu Eberspächer Ebercool Master Plus. Informovanie cestujúcich zabezpečili optickým informačným systémom firmy R&G Mielec (predný, zadný a vnútorný displej).
Úpravy
V priebehu rokov 2011 a 2012 bol obom vozidlám doinštalovaný 1 bočný displej.
V roku 2021 bol obom vozidlám vymenený vybavovací systém pre cestujúcich.
Prevádzka
Autobusy zabezpečovali dopravu zamestnancov na linkách 25 a 35 do závodu KIA Motors Slovakia.
Od 1.1.2022 slúžili boli oba autobusy využívané ako záložné vozidlá.
Od 1.7.2024 boli vozidlá opäť nasadzované na zmluvnú dopravu pre závod KIA Slovakia. Od začiatku školského roka 2024/2025 vykonávali taktiež ranné posilové spoje na linke 22.