imhd.sk
Žilina
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
Integrovaná doprava
Zmluvná doprava Kia
Doprava na letisko
MHD na stanice
Bezbariérová doprava
Nočná doprava
Zastávky na znamenie
Preprava zvierat
Preprava bicyklov
Prepravný poriadok DPMŽ
Prepravný poriadok IDS ŽSK
Prepravný poriadok ZSSK
Straty a nálezy
Sťažnosti
Kontakty na dopravcov
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
História
Najbližšia zastávka
Oblačno
2 °C
sk
English
Žilina
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Update
› Po stopách Pressburgerbahn: slovenský úsek (1.2.2016)
Pohľad na priestor pred bývalým depom v Kopčanoch smerom do Wolfsthalu
Pohľad na priestor pred bývalým depom v Kopčanoch smerom na Kopčiansku ul.
Pohľad na priestor pred bývalým depom v Kopčanoch smerom do Wolfsthalu
Koľaj medzi bývalým depom v Kopčanoch a Bratskou ul. (pohľad smerom do Petržalky)
Bývalé depo v Kopčanoch
Bývalé depo v Kopčanoch
Bývalé depo v Kopčanoch
Bývalé depo v Kopčanoch
Koridor Pressburgerbahn pod Bratskou ul. s nepripevnenými koľajnicami k podvalom (pohľad smerom do Wolfsthalu)
Koridor Pressburgerbahn pod Bratskou ul. s nepripevnenými koľajnicami k podvalom (pohľad smerom do Wolfsthalu)
Koridor Pressburgerbahn (pohľad smerom do Wolfsthalu), pri mieste ktorého bolo na prelome 1950-tych a 1960-tych rokov vybudované odovzdávacie koľajisko závodu Matador
Koridor Pressburgerbahn (pohľad smerom do Wolfsthalu), vedľa miesta ktorého bolo vybudované odovzdávacie koľajisko závodu Matador
Začiatok slepej koľaje za odovzdávacím koľajiskom (pohľad smerom do Wolfsthalu), nejde však o pozostatky Pressburgerbahn
Trať Pressburgerbahnu (na fotografii približne v miestach križovatky, vľavo smer Wolfsthal, vpravo smer Petržalka) bola preťaná diaľnicou D2
Bývalý koridor Pressburgerbahnu pri pohľade od komunikácie vedúcej z diaľnice D2 k Bratskej ul., tzn. v smere trate do Petržalky
Bývalý koridor Pressburgerbahnu v smere do Petržalky v priestore medzi spojovacou komunikáciou diaľnice D2 s Bratskou ul. a samotnou diaľnicou D2; v pozadí diaľnica D2
Týmito miestami prechádzal Pressburgerbahn smerom do Petržalky; dnes bývalú trať pretína diaľnica
Podvaly železnice pri diaľnici D2
Bývalý koridor Pressburgerbahnu v smere do Wolfsthalu v priestore medzi diaľnicou D2 a spojovacou komunikáciou diaľnice D2 s Bratskou ul.
Začiatok súvislého úseku telesa pôvodnej trate, ktorý začína pri spojovacej komunikácii diaľnice D2 s Bratskou ul. a končí pri štátnej hranici (pohľad smerom do Wolfsthalu)
Teleso pôvodnej trate medzi komunikáciou pri diaľnici D2 a štátnou hranicou, vpravo krmník pre poľnú zver
Kilometer 61.8 trate (počítané od Viedne) pribudol až po prevzatí Petržalky Nemeckou ríšou a prerozchodovaní trate
Upevňovacia zostava železničnej koľajnice na podvale použitá pri opätovnom prerozchodovaní trate na rozchod 1435 mm
Základ stožiara trakčného vedenia
Pôvodný kilometrovník POHÉV so vzdialenosťou od Šafárikovho nám.
Kilometer 61.6 s hektometrovníkom vybudovaným až pri opätovnej prestavbe trate na rozchod 1435 mm, keď sa začal aj pôvodne uhorský úsek číslovať od Viedne
Teleso pôvodnej trate medzi komunikáciou pri diaľnici D2 a štátnou hranicou (pohľad smerom do Wolfsthalu)
Zvalený hektometrovník 61.5 Nemeckých ríšskych dráh
Lianová džungľa pomaly pohlcuje zvyšky trate
Základ ukotvenia lana trakčného stĺpu
Základ nitovaného stožiara trolejového vedenia
Kilometer 61.3 s hektometrovníkom vybudovaným až pri opätovnej prestavbe trate na rozchod 1435 mm
Štrkové lôžko trate a pozostatok po trakčnom stožiari
Zvyšky z keramických izolátorov pravdepodobne z pôvodného trolejového vedenia
Kilometer 61.2 s hektometrovníkom vybudovaným až pri opätovnej prestavbe trate na rozchod 1435 mm počas 2. sv. vojny
Vchodové návestidlo pred stanicou Berg zostalo v polohe "stoj" (pohľad smerom do Wolfsthalu)
Spodok návestidla
Zub času sa podpísal aj na návestidle
Pohľad na teleso trate z návestidla smerom na Wolfsthal
Držiak pre drôtovod k návestidlu
Teleso železničnej trate pri štátnej hranici na slovenskej strane
Posledný hektometrovník (61.1 km) vybudovaný Nemeckými ríšskymi dráhami pred štátnou hranicou zo slovenskej strany leží vedľa základu stožiara trakčného vedenia
Koniec telesa Pressburgerbahnu pred štátnou hranicou (pohľad smerom do Wolfsthalu), v pozadí slovenská colnica
Pohľad na slovenskú colnicu smerom na Wolfsthal, kadiaľ kedysi viedol Pressburgerbahn
Stožiar trakčného vedenia v blízkosti štátnej hranice (pohľad smerom do Petržalky)
Stožiar trakčného vedenia v blízkosti štátnej hranice
Detail priehradového stožiara trakčného vedenia v blízkosti štátnej hranice
Priestor slovenskej colnice, ktorým kedysi viedol Pressburgerbahn
Priestor slovenskej colnice, ktorým kedysi viedol Pressburgerbahn
Teleso trate medzi rakúskou a slovenskou colnicou (pohľad smerom do Petržalky)
Viedenská cesta, zastávka Viedenská električka
Viedenská cesta, zastávka Viedenská električka
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie