imhd.sk
Žilina
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
Integrovaná doprava
Zmluvná doprava Kia
Doprava na letisko
MHD na stanice
Bezbariérová doprava
Nočná doprava
Zastávky na znamenie
Preprava zvierat
Preprava bicyklov
Prepravný poriadok DPMŽ
Prepravný poriadok IDS ŽSK
Prepravný poriadok ZSSK
Straty a nálezy
Sťažnosti
Kontakty na dopravcov
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
História
Najbližšia zastávka
Oblačno
1 °C
sk
English
Žilina
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Update
› Bostonské električkové trate (15.9.2015)
Cez pracovné dni je väčšina spojov obsluhovaná súpravou vytvorenej zo staršej vysokopodlažnej japonskej električky Kinki-Sharyo bostonského typu 7 a novšej talianskej čiastočne nízkopodlažnej električky AnsaldoBreda typu 8
Súprava električiek AnsaldoBreda + Kinki-Sharyo
Rýchlodrážna električková linka D vedie mimo podzemia lesmi a parkami
Hrdzavá Kinki-Sharyo / Westinghouse po 28 rokoch prevádzky
Povrchové nástupište električky
Hrdzavá električka s dverami upozorňujúcimi vodičov áut na povinnosť zastaviť vozidlo, ak električka stojí na zastávke
Interiér električky Kinki-Sharyo / Westinghouse z roku 1988
Zelená električka Kinki-Sharyo na Zelenej linke prichádza na zelenú stanicu
Električkové obratisko Lechmere, odkiaľ by mala od roku 2017 pokračovať električková trať ďalej
Prvá podzemná stanica električky si doteraz pripomína jej otvorenie v roku 1897 prostredníctvom tituliek z dobových novín
V podzemnej stanici električky Park Street je možné vystupovať na obe strany a tiež prechádzať cez koľajnice
Automaty na cestovné lístky v podzemnej stanici električky
Interiér električky Kinki-Sharyo / Westinghouse
Zastávkový označník Zelenej linky na tých málo zastávkach, ktoré sú umiestnené na vozovke v rámci ulice
Konečná električiek Heath Street
Školský autobus púšťa súpravu električiek vychádzajúcu z obratiska v miestach, kde sa pôvodne napájalo pokračovanie električkovej trate
Upozornenie pre vodičov automobilov, že sú povinní zastaviť, ak električka naberá cestujúcich
Súprava AnsaldoBreda + Kinki-Sharyo idúca stredom ulice podobne ako kedysi v mestách USA jazdila väčšina električiek
Upozornenie pre vodičov na električkovú zastávku
Električky AnsaldoBreda bostonského označenia Typ 5 mali 8-ročný zákaz prevádzky na tejto trati kvôli častým vykoľajeniam
Dva typy koľajníc použité na električkovej trati uprostred ulice
Jedna z posledných zastávok električiek, kde sa do vozidla nastupuje priamo z vozovky
Segregovaná električková trať uprostred aleje so súpravou Kinki-Sharyo + AnsaldoBreda AKA Typ 7 + Typ 8
Peší priechod cez električkovú trať s upozornením pre chodcov
Do starších električiek sa imobilní cestujúci mohli na ulici dostať iba prostredníctvom rámp umiestnených na začiatku alebo konci zastávky
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie