imhd.sk
Žilina
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
Integrovaná doprava
Zmluvná doprava Kia
Doprava na letisko
MHD na stanice
Bezbariérová doprava
Nočná doprava
Zastávky na znamenie
Preprava zvierat
Preprava bicyklov
Prepravný poriadok DPMŽ
Prepravný poriadok IDS ŽSK
Prepravný poriadok ZSSK
Straty a nálezy
Sťažnosti
Kontakty na dopravcov
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
História
Najbližšia zastávka
Oblačno
1 °C
sk
English
Žilina
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Update
› Regionálna električka pri rumunskom Arade (22.1.2015)
Bývalé depo regionálnej elektrickej železnice Arad – Podgoria pri mestečku Pâncota sa zmenilo po 23 rokoch od skončenia prevádzky na ruinu
Bývalá stanica regionálnej elektrickej železnice Arad – Podgoria, ktorá končila práve v mestečku Pâncota
Bývalé depo regionálnej elektrickej železnice Arad – Podgoria, ktorá do týchto končín prestala byť prevádzkovaná v roku 1991
Bývalá zastávka Galșa na regionálnej elektrickej železnici Arad – Podgoria
Trať mala rozchod 1000 mm a rovnaký rozchod zostal na doteraz prevádzkovanom úseku
Koľajový triangel v mestečku Ghioroc, ktoré bolo uzlom regionálnej elektrickej železnice Arad – Podgoria
Pohľad na ukončenie trate v roku 2014, v tom čase však neprevádzkovanom z dôvodu výstavby nového mosta cez železničnú trať
Do roku 1991 trať pokračovala ďalej do mestečka Pâncota, neskôr zostali koľaje slepé a slúžili ako nástupište pre smer do Aradu
Vznik regionálnej železnice Arad – Podgoria sa datuje do roku 1906
Depo regionálnej električky v Ghiorocu slúži ako múzeum električiek
Historické električky Gotha T57 a Gotha T2D + Gotha B2-64
Pohľad na zatvorené múzeum električiek pri Arade
Muzeálna súprava rumunských električiek Timiş2
Električka ITB Vo56 v múzeu
Prítomnosť regionálnej električkovej trate v burine naznačujú stožiare s trakčným vedením
Originálny zastávkový prístrešok vybudovaný s použitím laminátových "škrupín" z električiek Tatra
Najkapacitnejšie električky jazdia do regiónu. Raz za niekoľko hodín
Dočasná konečná zastávka linky 11 so súpravou Duewag ET6 #1014 + Duewag EB6 #1054 počas rekonštrukcie mosta do mestečka Ghioroc
Duewag GT8 (ex Essen) na dvojkoľajnej električkovej trati za hranicou Aradu
Spomienka na pôvodnú konečnú stanicu regionálnej električkovej trate Arad – Podgoria v Arade, na ktorej mieste je dnes kruhová križovatka
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie