imhd.sk
Žilina
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
Integrovaná doprava
Zmluvná doprava Kia
Doprava na letisko
MHD na stanice
Bezbariérová doprava
Nočná doprava
Zastávky na znamenie
Preprava zvierat
Preprava bicyklov
Prepravný poriadok DPMŽ
Prepravný poriadok IDS ŽSK
Prepravný poriadok ZSSK
Straty a nálezy
Sťažnosti
Kontakty na dopravcov
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
História
Najbližšia zastávka
Jasná obloha
0 °C
sk
English
Žilina
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Update
› Tram-train v Paríži (22.4.2014)
Linka T4 jazdí cez obce a mestečká regiónu
Na rozdiel od iných električkových liniek sa cestovné lístky na linke T4 označujú na zastávkach, podobne ako vo vlakoch
Čiastočne pokazená informačná tabuľa
Jedným z rozdielov medzi železnicou a tram-trainom je na trati T4 používanie zabezpečenia úrovňových priecestí podobne ako u električiek
Informačný systém v električke Siemens Avanto
Výsuvný schodík električky Siemens Avanto
Informačný systém v električke Siemens Avanto
Linka T4 začala premávku v roku 2006 s vozidlami Siemens Avanto, ktoré boli aj v roku 2013 jediným typom na danej linke
Jednou z výhod zavedenia tram-trainu oproti dovtedajšej železnici bolo skrátenie intervalu z 15 na 6 minút v špičke
Okrem "električkových" priecestí sa u tram-trainu T4 využili aj nízke električkové nástupištia
Interiér električky Siemens Avanto
Interiér električky Siemens Avanto
Interiér električky Siemens Avanto
Interiér električky Siemens Avanto
Vstup do električky Siemens Avanto s výsuvným schodíkom
Obe konečné stanice linky T4 sú priamo na železničných staniciach
Siemens Avanto na konečnej
Električky Siemens Avanto na prestupnej stanici na regionálnu železnicu a autobusy
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie