imhd.sk
Žilina
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
Integrovaná doprava
Zmluvná doprava Kia
Doprava na letisko
MHD na stanice
Bezbariérová doprava
Nočná doprava
Zastávky na znamenie
Preprava zvierat
Preprava bicyklov
Prepravný poriadok DPMŽ
Prepravný poriadok IDS ŽSK
Prepravný poriadok ZSSK
Straty a nálezy
Sťažnosti
Kontakty na dopravcov
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
História
Najbližšia zastávka
Zamračené
1 °C
sk
English
Žilina
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Update
› Paríž a jeho 6 električkových liniek s najnovšími prírastkami (29.10.2013)
#442, linka T2, Rue Henry Farman
#433, linka T2, Rue Louis Armand, zastávka Suzanne Lenglen
Na linke T3a sú zatrávnené všetky úseky okrem priecestí a zastávok, v okolí trate vyrastajú aj nové budovy
Linka T3 je v prevádzke od roku 2006, odvtedy bola postupne predlžovaná
Prestup medzi linkami T3a (vľavo) a T3b (v strede v pozadí) je možný použitím podchodu
Alstom Citadis 402 so šírkou 2.65 metra
V tom čase najnovšie predĺženie linky T1 sprevádzkované v novembri 2012
Na predĺženom úseku linky T1 sa strieda tráva a dlažba
Električka TFS-2 bola vyrábaná v rokoch 1987 - 1998, pre Paríž bola dodaná v rokoch 1992, 1996 a 1997
Konečná linky T1 sprevádzkovaná v roku 2012, plánuje sa však ďalšie predĺženie trate
Električky systému TransLohr jazdia na pneumatikách a koľajnicu používajú iba na vedenie v stanovenej dráhe
Systém TransLohr nepoužíva železničné kolesá, ale pneumatiky
Interiér električky TransLohr
Električka TransLohr jazdí tesne nad úrovňou terénu
Stretnutie v tom čase najstaršej a najnovšej električkovej linky v Paríži
Prestup na hrane z vlaku do električky
Tram-trainy na linke T4
Zastávkový prístrešok na linke T4
Trať T4 je vlastne regionálna elektrická železnica, ktorú od zániku zachránila konverzia na systém tram-train
Pôvodnú železnicu pripomínajú staničné objekty, ktoré sa však s výnimkou jedného nepoužívajú
Ukončenie trate T4
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie