imhd.sk
Žilina
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
Integrovaná doprava
Zmluvná doprava Kia
Doprava na letisko
MHD na stanice
Bezbariérová doprava
Nočná doprava
Zastávky na znamenie
Preprava zvierat
Preprava bicyklov
Prepravný poriadok DPMŽ
Prepravný poriadok IDS ŽSK
Prepravný poriadok ZSSK
Straty a nálezy
Sťažnosti
Kontakty na dopravcov
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
História
Najbližšia zastávka
Oblačno
4 °C
sk
English
Žilina
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Update
› Historická električka do San Marina (13.11.2014)
V rokoch 1932 - 1944 bola medzi talianskym Rimini a San Marino Città prevádzkovaná úzkorozchodná (950 mm) regionálna elektrická železnica
Zo železnice do San Marina sa zachovali tunely a tri z nich sú sprístupnené pre verejnosť
Výstavka starých nákladných vozňov zo zrušenej železnice
Pri špirálovitom tuneli v hornej časti trate sa nachádzajú aj pôvodné koľajnice
Trasa pôvodnej elektrickej železnice s vyznačením viaduktov a tunelov
Pôvodné železničné tunely dnes slúžia aj ako domov rôznych živočíchov
Horný tunel elektrickej železnice umožňuje občasnú prevádzku zachovaného vozňa a je doň povolený prístup peším
Kúsok obnovenej železničky ako funkčný pamätník
Vozeň AB 03 bol zrekonštruovaný v roku 2012 do funkčného stavu a spolu s ním aj 800-metrový úsek trate, ktorého väčšina vedie v tuneli
Osvetlený posledný tunel
Spodný portál posledného tunela
Nákladný vozeň vystavený v poslednom tuneli
Trať bola pôvodne napájaná jednosmerným prúdom s napätím 3000 V, po rekonštrukcii v roku 2012 je napätie 480 V
Ukončenie 800-metrového prevádzkyschopného úseku rekonštruovaného v roku 2012
Ukončenie 800-metrového prevádzkyschopného úseku rekonštruovaného v roku 2012
Na moste vo Valdragone je umiestnený vozeň, ktorý prešiel ako súčasť posledného vlaku po trati v júni 1944
Zachovaný viadukt a osobný vozeň slúžia ako pamätník
Vozeň AB 51 z roku 1932
Osobný vozeň AB 51 na viadukte
Jeden z tunelov hlboko pod cieľovou stanicou železnice na kopci v pozadí
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie