imhd.sk
Žilina
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
Integrovaná doprava
Zmluvná doprava Kia
Doprava na letisko
MHD na stanice
Bezbariérová doprava
Nočná doprava
Zastávky na znamenie
Preprava zvierat
Preprava bicyklov
Prepravný poriadok DPMŽ
Prepravný poriadok IDS ŽSK
Prepravný poriadok ZSSK
Straty a nálezy
Sťažnosti
Kontakty na dopravcov
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
História
Najbližšia zastávka
Jasná obloha
0 °C
sk
English
Žilina
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Update
› Prímestská električka a železnica v Štokholme (10.4.2014)
Električka Bombardier Flexity Swift prichádza z tunela na konečnú Alvik
Električka má plnú preferenciu, ktorú si však musí vyvolať vodič vystúpením z vozidla a stlačením tlačidla pred odchodom z konečnej
Bombardier Flexity Swift na konečnej prímestskej električky v Nockeby
Električka je riadená železničnými aj električkovými návestidlami
Konečná systému Tvärbanan (linka 22) v novej pokojnej štvrti Hammarby Sjöstad
Električková trať z roku 2002 nemá križovania s cestou zabezpečené klasickou svetelnou signalizáciu, ale len oranžovým výstražným svetlom a upravením prednosti v jazde spolu s upozornením na električku
Žiadne riadené križovatky, iba jasné a viditeľné upozornenie na blížiacu sa električku na trati z roku 2002
Bombardier Flexity Swift na centrálnej zastávke novej mestskej štvrte
Prímestská železnica Saltsjöbanan sa v budúcnosti plánuje konvertovať na regionálnu električku
Prímestská električka ASEA A24 z roku 1944
Prímestská električka ASEA A24 z roku 1944
Prímestská električka ASEA A24 z roku 1944
Prímestský vlak X1 #3020
Prímestský vlak X1 #3020
Vozeň prímestskej železnice ASEA X7p z roku 1949
Historický vozeň lokálnej železnice z roku 1893 vyrobený firmami Atlas a Mather & Platt
Prichádzajúca súprava električiek Lidingöbanan A30+B30+A30 #313+609+316
Regionálna električková súprava A30+B30+A30 #313+609+316 sa na konečnej v Stockholme zdrží iba niekoľko minút
Vozeň typu B30
Električky typov A30 a B30 vznikli prestavaním starších vozidiel A24 a B24 z rokov 1944 - 1945
Linka 28, Stanica Österskär
#217, linka 28, Stanica Österskär
#323, linka 21, Stanica Gåshaga brygga
Lidingöbanan a jeho konečná stanica Gåshaga brygga
#318, linka 21, Ropstensslingan, stanica Ropsten
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie