imhd.sk
Žilina
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
Integrovaná doprava
Zmluvná doprava Kia
Doprava na letisko
MHD na stanice
Bezbariérová doprava
Nočná doprava
Zastávky na znamenie
Preprava zvierat
Preprava bicyklov
Prepravný poriadok DPMŽ
Prepravný poriadok IDS ŽSK
Prepravný poriadok ZSSK
Straty a nálezy
Sťažnosti
Kontakty na dopravcov
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
História
Najbližšia zastávka
Polojasno
0 °C
sk
English
Žilina
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Update
› Od vysokopodlažných trolejbusov s vlečkami po moderné 3-článkové vozidlá v Luzerne (13.9.2024)
Predstaničný priestor s trolejbusom B58, ktorý v Luzerne premával medzi rokmi 1975 a 2004
Bývalá konečná linky 7 pred jej predĺžením v roku 2004
Trolejbusy NAW / Hess / Ramseier+Jenzer / Siemens BT 5-25 premávali v Luzerne v rokoch 1988 –2017
Vozidlá NAW / Hess / Ramseier+Jenzer / Siemens BT 5-25 boli poslednými krátkymi trolejbusmi zakúpenými do Luzernu
Trolejbus NAW / Hess / Siemens BGT 5-25 z roku 1988
Po 29 rokoch prevádzky v Luzerne našiel trolejbus B58 druhý život v Burgase
Posledné štyri kusy trolejbusov NAW / Hess BGT 5-25 mali elektrickú výzbroj od firmy ABB
Vozidlá BGT 5-25 uzavreli kapitolu vysokopodlažných trolejbusov v Luzerne
Detail spojenia trolejbusu s vlečným vozidlom
Trolejbusové vlaky umožnili zaviesť nízkopodlažné spoje bez výmeny hnacích vozidiel
Bývalá konečná linky 1 pred jej predĺžením v roku 2019
Trolejbusové vlaky s vlečnými vozňami fungovali v Luzerne v rokoch 1998 - 2017
Trolejbusový vlak odchádza z konečnej Kriens-Obernau v čase, keďže ešte priestor pri obratisku nebol zastavaný bytovkami
Trolejbusy Hess SwissTrolley 3 (BGT-N2C) boli prvými nízkopodlažnými v Luzerne
Prvé tri dvojkĺbové trolejbusy boli dodané do Luzernu v roku 2006, vo väčšom rozsahu však nasadenie týchto veľkokapacitných vozidiel prišlo až s typom lighTram 4 v roku 2014
Prvý z nízkopodlažných trolejbusov v Luzerne - SwissTrolley 3 (BGT-N2C)
#221, linka 6, Tribschenstrasse
Historický trolejbus FBW/FFA/MFO 1 MHe z roku 1949
Historický trolejbus FBW/FFA/MFO 1 MHe z roku 1949 v spoločnosti jedného z najstarších vozidiel prevádzkovaných v roku 2022
Obratisko Würzenbach
#203, linka 6, Brüelstrasse
#241, linka 2, Bahnhofplatz
#420, linka 2, Baselstrasse
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie